http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708156466105_uu.shtml
"Loivassa kaarteessa vastaan tullut liikkuvan poliisin partio mittasi hänen nopeudekseen 199 km/h. Alueella on 100 km/h nopeusrajoitus.
Välittömästi mittaamisen jälkeen moottoripyöräilijä kaatui.
"
Tässä taas nähtiin miten poliisit vaarantavat liikenteen! Mittaaminen aiheutti motoristin kaatumisen ja jos mittausta ei voi syyttää, niin poliisin läsnäoloa!
PAHA PAHA POLIISI!
Motoristi kaahasi kahtasataa
6
1339
Vastaukset
- Viilaajaville
Paha sai palkkansa. Ihan oikein. Roimat sakot vielä niin oikeus toteutuu.
- säteet
aiheuttaa liukkautta asfaltilla ja jos jeppe on hiukankaan maanatairapuloissaan ja söheltää sitä tutkasädettä etupyörään niin huonosti käy.
aiheuttaako kyseinen säde syöpää,tutkittava ehdottomasti ja jos noin on niin tutkat ilman muuta kiellettävä......jokuhan voi olla joka ikinen päivä kyseisen säteen vaikutuksen piirissä...vaarallista on.- Uutisissa
oli oikeen aiheesta, joku vuos sitte. Sanottiin, että poliiseilla, jotka pitää tutkaa mittaamisen välissä jalkojensa päälllä tai välissä (naispoliisit...;), on todettu normaalia enemmän syöpää.
Minä vaadin, että tutkat kielletään, ennen kun asiasta on laadittu luotettava selvitys!
Ja poliisitkin vois ajella motoristia vastaan jossain muualla kuin kaarteessa!
Mulla ainakin alkaa heti käsi mennä jarrulle, kun nään poliitsiauton, tai pyörän. Jos on kaarre, ja vielä hiekkaa tiellä, lipathan siinä tulee.
Poliisit ei saa minun mielestä aiheuttaa läsnäolollaan vaaraa pyöräilijöille.
Laki voimaan, että motoristeja ei saa sakottaa!
Sitä paitsi osaan ajaa tästä porukasta parhaiten, niinpä en vaaranna kenenkään turvallisuutta vaikka ajankin rajoitus 100 km/h - kaikkiaan
Uutisissa kirjoitti:
oli oikeen aiheesta, joku vuos sitte. Sanottiin, että poliiseilla, jotka pitää tutkaa mittaamisen välissä jalkojensa päälllä tai välissä (naispoliisit...;), on todettu normaalia enemmän syöpää.
Minä vaadin, että tutkat kielletään, ennen kun asiasta on laadittu luotettava selvitys!
Ja poliisitkin vois ajella motoristia vastaan jossain muualla kuin kaarteessa!
Mulla ainakin alkaa heti käsi mennä jarrulle, kun nään poliitsiauton, tai pyörän. Jos on kaarre, ja vielä hiekkaa tiellä, lipathan siinä tulee.
Poliisit ei saa minun mielestä aiheuttaa läsnäolollaan vaaraa pyöräilijöille.
Laki voimaan, että motoristeja ei saa sakottaa!
Sitä paitsi osaan ajaa tästä porukasta parhaiten, niinpä en vaaranna kenenkään turvallisuutta vaikka ajankin rajoitus 100 km/hMyös puhalluttaminen ennen keskipäivää pitää kieltää. Törkeää ,että syytetään ohjauslaitealkoholismista vaikka henkilö on vain edellisenä päivänä ottanut viinaa. Alkojäämät ei ole sama asia kuin juopumus.. raja pitäisi aikamiehellä olla ainakin 1-promille.
- perusteltua.
Tutkimukseni mukaan tutka-aallon aiheuttama koherentti energia syngronisoituu pyörän kehänopeuden suhteessa siten,että kumipinnan kitka ei jakaudu tasaisesti kosketuskohtaan,vaan saa ilmamolekyylien käyttäytymään epälineaarisesti,jolloin shokkiaalto aiheuttaa ilmakantamaa kumin ja asfaltin välille.
- kotitoimittaja
työnsä ääressä kirjottamassa lööppejä uusiksi. Oiskohan kyseessä jälleen se pårgolainen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658