digiboksimalleista, joissa teksti-tv:ssä on muistitoiminto, -että jos jonkin alasivun on hakenut näkyviin tekstikanavalla, niin se sivu ei katoa, jos laittaa digikuvan näkyviin?
Onko kellään tietoa
7
322
Vastaukset
- ghntbfcbui
niissähän on kanava lista mitä selaamalla saa tietää mitä mistäkin tulee ja milloin kuten lost tulee huome jos vaan jaksaa kattoa mutta enemmän mua ainakin häirittee se kun se ...vetin poksi nauhottelee omiaan ja jättää nauhottamatta ja joka kerta pitäis päivittää kun sen ...vetin poksin aukasee
- icnrufv5jf
Mitähän tuo oikein meinaa? On jäänyt lääkkeet ottamatta?
- Alkup...
icnrufv5jf kirjoitti:
Minulla on 1,5v vanha digiboksi, jossa on Teksti-tv, jonka haetut sivut eivät pysy näkyvissä, vaan joka kerta kun katsoo välillä tv-kuvaa, haettu sivu katoaa, ja tilalla on Teksti-tv:n etusivu. Tämä on ärsyttävää, ja olisi kiva tietää joitain nykyisiä digiboksimalleja, joissa haettu Teksti-tv:n sivu pysyy paikallaan, kun välillä katselee tv-kuvaa?
Ilmeisesti on näin - AlkuperäinenKysyjä
icnrufv5jf kirjoitti:
Minulla on 1,5v vanha digiboksi, jossa on Teksti-tv, jonka haetut sivut eivät pysy näkyvissä, vaan joka kerta kun katsoo välillä tv-kuvaa, haettu sivu katoaa, ja tilalla on Teksti-tv:n etusivu. Tämä on ärsyttävää, ja olisi kiva tietää joitain nykyisiä digiboksimalleja, joissa haettu Teksti-tv:n sivu pysyy paikallaan, kun välillä katselee tv-kuvaa?
Ilmeisesti on näin - kirjoittamani
Alkup... kirjoitti:
Ilmeisesti on näin'huh sentään' kommentti viittasi tuohon 'joo tota noin'-mongerrukseen, ei alkuperäiseen kysymykseen.
- AlkuperäinenKysyjä
kirjoittamani kirjoitti:
'huh sentään' kommentti viittasi tuohon 'joo tota noin'-mongerrukseen, ei alkuperäiseen kysymykseen.
sitten. -Katsoin näköjään huolimattomasti kuka vastaa kenellekin:) sori erhettä
- VrVrVr
Topfield 5100 HDMI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746