Herranjestas sentään

issu56

27

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä Cicciolina,

      ettei vaan olisi salarakkaan tiedustelija ryhmä?

      • issu56

        Vaan ensiksi pitäis kyllä olla se salarakaskin olemassa ja vasta sitte se tiedustelijaryhmä!


      • Cicciolina etkö
        issu56 kirjoitti:

        Vaan ensiksi pitäis kyllä olla se salarakaskin olemassa ja vasta sitte se tiedustelijaryhmä!

        lainkaan huomaa? Naapurin isäntä on rakastunut.


      • issu56
        Cicciolina etkö kirjoitti:

        lainkaan huomaa? Naapurin isäntä on rakastunut.

        pidähän nyt ne mölyt mahassa ja ajatus koossa, sillä naapurit on meidän hyviä ystäviä...voi huh-huh sentään...
        Niin ja mitä tulee siihen autoiluun helteillä, niin en tosiaankaan mitään 80-lukua elele ja siksi toisekseen mitäs se mun hikoiluni sun päätäs pakottaa???


      • tsot , Cicciolina
        issu56 kirjoitti:

        pidähän nyt ne mölyt mahassa ja ajatus koossa, sillä naapurit on meidän hyviä ystäviä...voi huh-huh sentään...
        Niin ja mitä tulee siihen autoiluun helteillä, niin en tosiaankaan mitään 80-lukua elele ja siksi toisekseen mitäs se mun hikoiluni sun päätäs pakottaa???

        Itse kerroit koko Suomelle hikoilustasi ja nyt ei edes saisi ottaa osaa? Oot sinä Cicciolina monimutkainen pakkaus.


      • issu56
        tsot , Cicciolina kirjoitti:

        Itse kerroit koko Suomelle hikoilustasi ja nyt ei edes saisi ottaa osaa? Oot sinä Cicciolina monimutkainen pakkaus.

        niinhän minä olenkin, vai olenko joskus jotain muuta väittänyt...en tietääkseni :)).
        Vain ne, jotka mut oikeasti tuntee ja tietää saattavat musta helpostikin saada selvää ja niistäkin vain harvat ja valitut!!


      • Issu-Cicciolina.
        issu56 kirjoitti:

        niinhän minä olenkin, vai olenko joskus jotain muuta väittänyt...en tietääkseni :)).
        Vain ne, jotka mut oikeasti tuntee ja tietää saattavat musta helpostikin saada selvää ja niistäkin vain harvat ja valitut!!

        Nimestä päätellen herttainen nais-ihminen ja kaikkien lellikki, vaikka itse toista väittää.


      • issu56
        Issu-Cicciolina. kirjoitti:

        Nimestä päätellen herttainen nais-ihminen ja kaikkien lellikki, vaikka itse toista väittää.

        no olkoon nyt sitte vaikka niin...tämän kerran :)).


    • vähän

      puutteessa kun ötököitten pornoilua tirkistelet.

      • issu56

        sun juttujas. Ei voi kuin hymähdellä niille!!!


    • jotakin mitä lie sirkkoja??

      • issu56

        hyttysiä jättiläiskoossa. En muista moisia aiemmin nähneeni, enkä etsinnöistä huolimatta ole nimeä niille löytänyt. Tuskin ne sirkkoja olivat...


      • issu56 kirjoitti:

        hyttysiä jättiläiskoossa. En muista moisia aiemmin nähneeni, enkä etsinnöistä huolimatta ole nimeä niille löytänyt. Tuskin ne sirkkoja olivat...

        unohdin lähilasit töihin, ehdotin noita sirkkoja kun niitä on niin peijakkaan paljon.
        Ilmastomuutos ja sinun upeat viljelmäsi ovat kantautuneet tietona kauaksi, ja saat eksoottisia ruokavieraita vailla tapoja luoksesi. (punastunut uma jonka mielikuvitus laukkaa taas kerran)


      • Kesä ja ötökät
        issu56 kirjoitti:

        hyttysiä jättiläiskoossa. En muista moisia aiemmin nähneeni, enkä etsinnöistä huolimatta ole nimeä niille löytänyt. Tuskin ne sirkkoja olivat...

        Enpä miekään oikeaa nimeä moisille löytänyt pikaisen nettireissun jälkeen.
        Kotikonnuilla tuollaisia nimitettiin "hankosääksiksi", jota nimitystä googlesta ei löytynyt.
        Tuopa pitääkin alkaa selvittään. Toisinaan moisia näkee siellä täällä. Harmittomia ovat mutta niin suuren vertaimevän sääsken näkösiä että hyi!!!

        (Tulispa talvi niin pääsis vähäksi aikaa eroon kaiken maailman örkeistä!)


      • issu56
        umalehtinen kirjoitti:

        unohdin lähilasit töihin, ehdotin noita sirkkoja kun niitä on niin peijakkaan paljon.
        Ilmastomuutos ja sinun upeat viljelmäsi ovat kantautuneet tietona kauaksi, ja saat eksoottisia ruokavieraita vailla tapoja luoksesi. (punastunut uma jonka mielikuvitus laukkaa taas kerran)

        Arvaa nyt vain, heitettiinkö isännän kanssa pikkuisen raakaa herjaa tuosta "yleisellä paikalla" lemmiskelevästä parista eilen. Olihan meillä hauskaa kyllä ja isäntä siinä tuumailikin, että ruittiikohan tuokin jälkeläisensä meidän talliin niinkuin linnut munansa ;=))))).


      • issu56
        Kesä ja ötökät kirjoitti:

        Enpä miekään oikeaa nimeä moisille löytänyt pikaisen nettireissun jälkeen.
        Kotikonnuilla tuollaisia nimitettiin "hankosääksiksi", jota nimitystä googlesta ei löytynyt.
        Tuopa pitääkin alkaa selvittään. Toisinaan moisia näkee siellä täällä. Harmittomia ovat mutta niin suuren vertaimevän sääsken näkösiä että hyi!!!

        (Tulispa talvi niin pääsis vähäksi aikaa eroon kaiken maailman örkeistä!)

        talvellakaan, katsos kun täältä palstalta niitä örkkejä kyllä löytyy joka lähtöön jopa niillä hirvittävillä pakkasilla ;=)))).

        Ei vaan oikeasti tuo oli kyllä varsinainen outoilmestys, mikä sitte ikinä lieneekään...


      • Kesä ja ötökät
        issu56 kirjoitti:

        talvellakaan, katsos kun täältä palstalta niitä örkkejä kyllä löytyy joka lähtöön jopa niillä hirvittävillä pakkasilla ;=)))).

        Ei vaan oikeasti tuo oli kyllä varsinainen outoilmestys, mikä sitte ikinä lieneekään...

        ...tämän palstan örkit... taitavat tarvita sitten muutakin kuin Raid`ia ja kylmää talvea häipyäkseen...

        Vaan tuo nimenomainen elukka. Ei se ainakaan sirkkoihin kuulu, korentoihin ennemminkin.
        Selasin yhtä ötökkäkirjaa ja enemmän nettiä tutkin. Enpä moiselle "esteettömälle" pariskunnalle vielä nimeä löytänyt.

        Tässä alan kattoon yhtä Travoltan elokuvaa. Tainnee ainakin siis tältä illalta ötökät jäädä tältä osin. : )

        Mukava olisi tietää kuitenkin mikä tämä pitkäsääri "hankosääksi" lienee...


      • issu56
        Kesä ja ötökät kirjoitti:

        ...tämän palstan örkit... taitavat tarvita sitten muutakin kuin Raid`ia ja kylmää talvea häipyäkseen...

        Vaan tuo nimenomainen elukka. Ei se ainakaan sirkkoihin kuulu, korentoihin ennemminkin.
        Selasin yhtä ötökkäkirjaa ja enemmän nettiä tutkin. Enpä moiselle "esteettömälle" pariskunnalle vielä nimeä löytänyt.

        Tässä alan kattoon yhtä Travoltan elokuvaa. Tainnee ainakin siis tältä illalta ötökät jäädä tältä osin. : )

        Mukava olisi tietää kuitenkin mikä tämä pitkäsääri "hankosääksi" lienee...

        "uuden sukupolven hyttysiä" :=)).
        Tänään kun taivas on tasaisen harmaa ja jotain märkää tippuu taivaalta, eikä pääse pihatöihin, niin voinkin kaivella nettiä vähän syvemmältä, jospa vaikka jotain tietoa vahingossa löytyisi...


      • Kesä ja ötökät
        issu56 kirjoitti:

        "uuden sukupolven hyttysiä" :=)).
        Tänään kun taivas on tasaisen harmaa ja jotain märkää tippuu taivaalta, eikä pääse pihatöihin, niin voinkin kaivella nettiä vähän syvemmältä, jospa vaikka jotain tietoa vahingossa löytyisi...

        Tuon ötökkäkirjani mukaan otukset ovat yksi sääskien alalahkoon kuuluva joku vaaksiaislaji. Niitäkin sitten taas on useampia.


    • En tiedä mitä nuo ovat, mutta niitä on meijänkin pihapiirissä paljon. Illalla jos on valot päällä ja ikkuna auki niin tuppaavat sisällekkin tulemaan..

      • issu56

        oli isoin koskaan näkemäni...
        Niitä joista puhut, sanotaan meillä yököiksi ja tunnistan hyvinkin, mutta nuo on ainakin tuplasti suurempia...mitälie kromosomihirviöitä ;=)).


      • issu56 kirjoitti:

        oli isoin koskaan näkemäni...
        Niitä joista puhut, sanotaan meillä yököiksi ja tunnistan hyvinkin, mutta nuo on ainakin tuplasti suurempia...mitälie kromosomihirviöitä ;=)).

        En tarkoita niitä normaalia "yökköjä" nämä tämän kesän hyönteiset on paljon isompia, ja meillä ne parveilee tuossa alppiruusun ja suihkualtaan lähistöllä...

        Tässä on tämä minun ymmäträmäni yökkö (yksi jalka on poikki)
        http://i123.photobucket.com/albums/o316/finessa/P1000776.jpg


    • luullut että

      tuonnäköiset on niitä uroshyttysiä, jotka eivät itse pistä, vaan paljon pienemmät naaraat ( siis normihyttyset ) imevät verta sille urokselle jotta pystyisi jotenkin jälkeläisiä siittämään/ tuottamaan yms...

      Mutta nyt alkoi mieltäni epäilyttämään elleivät uroshyttyset ole saaneet pimuista tarpeekseen ja ruvenneet homoiksi!?

      • issu56

        Niin...jospa se vaikka olikin kaapista ulos tullut homopari... :=)).
        No niin ja sitte alkaa mielikuvitus pyörimään, joten sanonpa vain, että hyvää päivänjatkoa...!


    • muistuttaa
    • romeo ja julia

      onx nämä romeo ja julia, jotka ovat kuvassa, nyt sitten sitä kasvihuone-ilmiön alkua... sää lämpenee ja ötöt viihtyy...

    • mutta olivatko isoja,noin 2,5-3cm?sellaisia ihan hyttysen näköisiä jättiläisiä meillä ainakin on aina ollut,eivät kuitenkaan inise eivätkä etsi verta =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe