viisumit venäjälle?

raysky

mistähän löytyisi halvalla vuosiviisumi venäjälle?

19

3397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolta

      www.itamatkat.fi

    • Minulla on

      SVS:n kautta hankittu vuosiviisumi on oikein hyvä valinta varsinkin silloin jos majoittuu muualla kuin hotellissa ja oleskelee enemmän kuin 3 arkipäivää vk:n lopun ja silloin rekisteröinti sisältyy viisumin hankintahintaan ja on myös yksinkertaisen helppoa !!!
      Mutta vuosiviisumin saa myös halvemmalla kuin SVS:n visa , mutta tuleeko se loppupeleissä halvemmaksi jos joudut maksamaan rekisteröinnistä joka kerta erikseen 15-30 evroo.
      Tankkaajat on tietenkin eri juttu ja ne jotka vain pistäytyy vk:n loppuna naapurin puolella???

      • ainakin

        Lpr:n SVS:llä ole ollut isoja ongelmia viisumien saannissa? On tullut krt tai 2-krt viisumeina vaikka on vuosiviisumina pyydetty tai on jopa jäänyt koko viisumi saamatta. Ei paljoa auta vaikka rekisteröinti hoituu, jos ei koko viisumia edes saa.


      • SVS
        ainakin kirjoitti:

        Lpr:n SVS:llä ole ollut isoja ongelmia viisumien saannissa? On tullut krt tai 2-krt viisumeina vaikka on vuosiviisumina pyydetty tai on jopa jäänyt koko viisumi saamatta. Ei paljoa auta vaikka rekisteröinti hoituu, jos ei koko viisumia edes saa.

        Taisi ne "ongelmat" olla sellaisia että eka kerralla ei saa vuosiviisumia jos ei ole aiemmin ollut käytössä vuosiviisumia ja tämä johtuu kait näistä uusista viisumi määräyksistä ????? En tiedä varmasti onko näin mutta jostain olen semmoista lukenut vai lieneekö huhupuhetta ??
        Itsekukin hommatkoon viisuminsa sieltä missä kysyntä ja tarjonta /palvelu kohtaa toisensa hinnat kait on 100- 180 evron tietämissä !!


      • jotain tämmöistä
        SVS kirjoitti:

        Taisi ne "ongelmat" olla sellaisia että eka kerralla ei saa vuosiviisumia jos ei ole aiemmin ollut käytössä vuosiviisumia ja tämä johtuu kait näistä uusista viisumi määräyksistä ????? En tiedä varmasti onko näin mutta jostain olen semmoista lukenut vai lieneekö huhupuhetta ??
        Itsekukin hommatkoon viisuminsa sieltä missä kysyntä ja tarjonta /palvelu kohtaa toisensa hinnat kait on 100- 180 evron tietämissä !!

        olen kuullut myös. Eikä ole ainut välittäjä, jolle on näin käynyt. Siksi kannattaa olla tarkkana mistä viisumin hommaan.


    • tärkeämpi kuin hinta

      Eli saahan niitä halvalla, mutta niissä halvoissa on yleensä epämääräinen kutsuja esim. moskovasta
      ja matkan tarkoitus business=> eli liikemies,
      silloin sun pitäisi aina olla menossa moskovaan
      ja tietää kutsujan os,puh.numero ym. jos sattuu että rajalla ovat tiukkana. Jos täytät maahantulokortin väärin, tai vastaa kysymyksiin väärin viisumi peruutetaan, eikä se silloin ole enää halpa. Paras on kulttuuriviisumi jolloin voi mennä maisemia kattelemaan, niitä saa ainakin tuolta suomi venäjä seuran kautta. Täällä itärajalla saa joka reissulla varautua viisumin mitätöintiin jos on joku muu kuin kulttuuri,siinä
      menee passikin uusiksi jos meinaat mitätöidyn viisumin tilalle ottaa uuden viisumin ja passissa on ennestään mitätöity voit olla varma että matkan tarkoitus syynätään ja se uusikin menee.

      • tavalla kulttuuriviisumeita

        mitätöidään. Ei se ole mikään tae jos ottaa viisumin SVS:n kautta, ettei sitä mitätöidä. Ja hinnalla ei ole myöskään mitään tekemistä viisumin mitätöinnin kanssa.


      • antaa väärän selvitykse
        tavalla kulttuuriviisumeita kirjoitti:

        mitätöidään. Ei se ole mikään tae jos ottaa viisumin SVS:n kautta, ettei sitä mitätöidä. Ja hinnalla ei ole myöskään mitään tekemistä viisumin mitätöinnin kanssa.

        Tottakai mitätöidään, kysehän on siitä jos joudut rajaviranomaisille selvittämään matkasi tarkoitusta ja sanot kulttuuriviisumilla meneväsi tankkaamaan niin silloin lähtee, itse olen kolme kertaa joutunut selvittämään meneväni autolla pietariin ja sieltä pulkovosta koneella moskovaan,
        silloin ei auta kuin keksiä selitys miksi ei mennyt moskovaan jos tulee parin tunnin päästä takaisin ja kysyvät,multa on kerran kysyty takaisin tullessa, sanoin saaneeni puhelun jolla moskovan kokous peruttiin,täydestä meni ainakin sillä kertaa, tosin mulla on kutsujan tiedot sekä käyntikortti venäläiseltä tytäryhtiöltä (zao) jossa oma nimi ja tittelit ym. eikä hinta tietenkään ole mikään tae.


      • pian töihin

        Mitenkäs työviisumi Venäjälle? Minkälaisen viisumin saa, jos menee töihin konsulaattiin? Onko jäsenillä tietoa??? Joutuneeko jonottelemaan muiden mukana rajalla vai saako jonkun erikoiskohtelun?


      • Tellustelija

        Siis tiedät itsekkin millasta bullshittia tuo tarinasi on!

        10000 ylittäjästä ehkä 2-3 on viety viisumi pois, osalla varmasti ihan oikeasta syystä (mitä lie hölmöilleet rajan toisella puolella), osalla taas huonoa tuuriaan. Jos Pietarissa sattuu olemaan joku G8 kokous tai vastaava, niin silloin saattavat (siis saattavat) tarkistella noita viisumien käyttötarkoituksia. Kuitenkaan häviävän pieneltä osalta tällöinkään otetaan viisumia pois. Paljon todennäköisempää on passin takavarikointi Pietarissa paikallisen rosvon taholta, ja sekään nyt kovin todennäköistä ole...

        Siitä, kuka viisumin hommaa, ei ole juurikaan väliä. Halvimmat saa alle satasen Lappeenrannasta ja Imatralta. Näitä paikkoja on kummassakin kaupungissa useita.

        T:Tellustelija

        ps. Kukakohan näitäkin huuhaaviestejä oikein jaksaa kirjotella.


      • ne ketkä
        Tellustelija kirjoitti:

        Siis tiedät itsekkin millasta bullshittia tuo tarinasi on!

        10000 ylittäjästä ehkä 2-3 on viety viisumi pois, osalla varmasti ihan oikeasta syystä (mitä lie hölmöilleet rajan toisella puolella), osalla taas huonoa tuuriaan. Jos Pietarissa sattuu olemaan joku G8 kokous tai vastaava, niin silloin saattavat (siis saattavat) tarkistella noita viisumien käyttötarkoituksia. Kuitenkaan häviävän pieneltä osalta tällöinkään otetaan viisumia pois. Paljon todennäköisempää on passin takavarikointi Pietarissa paikallisen rosvon taholta, ja sekään nyt kovin todennäköistä ole...

        Siitä, kuka viisumin hommaa, ei ole juurikaan väliä. Halvimmat saa alle satasen Lappeenrannasta ja Imatralta. Näitä paikkoja on kummassakin kaupungissa useita.

        T:Tellustelija

        ps. Kukakohan näitäkin huuhaaviestejä oikein jaksaa kirjotella.

        myyvät luotettavia ja kalliita kulttuuriviisumeita eli SVS tai joku muu välittäjä. Epäilen, että emigraatiovirastolla on joku tietty määrä viisumeita, jotka sen pitää per/kk mitättöidä. Esim. toissa viikonloppuna about 60 viisumia oli mitätöity, joukossa myös näitä luotettavia SVS:n kulttuuriviisumeita. Se on ihan säkästä kiinni, mikäli viisumi mitätöidään.


      • yksityisesti
        Tellustelija kirjoitti:

        Siis tiedät itsekkin millasta bullshittia tuo tarinasi on!

        10000 ylittäjästä ehkä 2-3 on viety viisumi pois, osalla varmasti ihan oikeasta syystä (mitä lie hölmöilleet rajan toisella puolella), osalla taas huonoa tuuriaan. Jos Pietarissa sattuu olemaan joku G8 kokous tai vastaava, niin silloin saattavat (siis saattavat) tarkistella noita viisumien käyttötarkoituksia. Kuitenkaan häviävän pieneltä osalta tällöinkään otetaan viisumia pois. Paljon todennäköisempää on passin takavarikointi Pietarissa paikallisen rosvon taholta, ja sekään nyt kovin todennäköistä ole...

        Siitä, kuka viisumin hommaa, ei ole juurikaan väliä. Halvimmat saa alle satasen Lappeenrannasta ja Imatralta. Näitä paikkoja on kummassakin kaupungissa useita.

        T:Tellustelija

        ps. Kukakohan näitäkin huuhaaviestejä oikein jaksaa kirjotella.

        Ei mulla ole svs viisumia vaan ihan 88 e maksanut
        delavaja, ja huuhaata siinä ei ole sanaakaan,
        kyllä sinä oikeassa siinä olet että joskus ei selitykset auta, mutta kyllä niitä viisumeita mitätöidään muulloinkin kuin kokouksien tms. aikana, tosin silloin enenmmän jolloin pääsee otsikoihin. Ja huuhaata kirjoittaa vuosia venäjällä käynyt (muuallakin kuin rättijärvellä kuten ilmeisesti sinä ) ja siellä myös töissä vuosia ollut.
        ollut


      • harasoo
        pian töihin kirjoitti:

        Mitenkäs työviisumi Venäjälle? Minkälaisen viisumin saa, jos menee töihin konsulaattiin? Onko jäsenillä tietoa??? Joutuneeko jonottelemaan muiden mukana rajalla vai saako jonkun erikoiskohtelun?

        Jos menee Suomen konsulaattiin töihin, UM järjestää maahantuloa varten kertaviisumin, joka sitten Venäjän ulkoministeriön Pietarin edustustossa muutetaan monikertaviisumiksi, yleensä voimassaoloaika on kolme vuotta ja lisätiedoissa lukee, että "työn ajaksi" eli venäjäksi на период работы. Lisäksi saa virkakortin Venäjän ulkoministeriöltä, jota voi vilautella vaikka papereita kysyvälle miliisille kaupungilla. Omaan autoonsa voi saada ns. punaiset kilvet, joissa diplomaateilla on d-kirjain ja tekniseen henkilökuntaan, esimerkiksi viisumivirkailijat, kuuluvilla t-kirjain eli kansanomaisemmin puhutaan tiplomaattikilvistä. Pääsääntöisesti punapohjaisissa kilvissä olevia autoja miliisit eivät juurikaan pysäyttele ja rajalla pääsee jonojen ohi Venäjän puolella eikä tarvitse täytellä autositoumuksia, koska ajoneuvo on Venäjän rekisterissä.

        Jos on onnistunut pääsemään tai joutumaan konsulaattiin töihin, näistä asioista varmasti ainakin kysyttäessä infotaan.


    • mieluummin oikea.

      Älä etsi halvinta, hanki sellainen, millä oikeasti voit matkustaa koska tahansa ja mihin tahansa. Ei se pari kymppiä hinnassa merkitse mitään.

      Muuten. Tulipa mieleen. Nykyään Venäjällä voi rekisteröityä myös postissa. Eli, jos olet majoitettuna esimerkiksi perheessä, voit rekisteröityä postissa.

      • tarkoitin

        Tätä juuri tarkoitin noissa esim. kulttuuriviisumi
        asiassa, eihän sen muutaman kympin pitäisi merkitä
        mitään muille kuin noille " älä höpötä " vm - 85
        karvanoppa toyotan tankkaajille jotka ovat sitten
        niin asiantuntijoita kun käyvät muutaman kerran svetossa tms. Maksoipa se nyt 88 tai 200 ei sillä
        ainakaan mulle ole mitään merkitystä, autossakin on tehoja niin paljon että vakuutus se siinä eniten maksaa,tärkeintähän siinä on että varmasti pääsee sinne minne on menossa. Pietarin reissuilla käytän nykyisin junaa,ja paikan päällä metroa,kun on muutama firman kämppä missä yöpyä.
        Noitten 10000 viisumista mitätöidään muutama tyyppien pitäisi ottaa lääkkeensä eikä säästää siellä missä sillä ei ole merkitystä. Mutta pa. jengi on aina samanlaista !


      • pöpön höppöö

        Mitä tällä tarkoitat?
        "Älä etsi halvinta, hanki sellainen, millä oikeasti voit matkustaa koska tahansa ja mihin tahansa. Ei se pari kymppiä hinnassa merkitse mitään."

        Kaikkilla voimassaolevilla monikertaviisumeilla voi matkustaa milloin haluaa tai minne haluaa ellei ko matkakohde ole esim kielletty sotilasalue.


      • kyselty rajalla
        pöpön höppöö kirjoitti:

        Mitä tällä tarkoitat?
        "Älä etsi halvinta, hanki sellainen, millä oikeasti voit matkustaa koska tahansa ja mihin tahansa. Ei se pari kymppiä hinnassa merkitse mitään."

        Kaikkilla voimassaolevilla monikertaviisumeilla voi matkustaa milloin haluaa tai minne haluaa ellei ko matkakohde ole esim kielletty sotilasalue.

        Minulla on vuosiviisumi (bisnes). Rajalla kyseltiin viime viikolla matkani tarkoituksesta ja määränpäästä.

        Liioittelet viisumin pysyvyydestä.


      • silloin
        kyselty rajalla kirjoitti:

        Minulla on vuosiviisumi (bisnes). Rajalla kyseltiin viime viikolla matkani tarkoituksesta ja määränpäästä.

        Liioittelet viisumin pysyvyydestä.

        kun viisumi on voimassa voit mennä siihen maahan mihin se on myönnetty, eikö? Jos viisumi ei ole voimassa ei sillä voi matkustaa, eikö? Se jos emigraatiovirasto kyselee matkantarkoitusta ja kohdetta on se ihan normaalikäytäntö. Esim. USAssa on ko viraston tutkinta erittäin tiukka. Mistään viisumin pysyvyydestä en ole kirjoittanut yhtään mitään.


    • ole varovainen

      Kun viisumia hommaat kannattaa varmistaa, että ko paikasta mistä viisumia hommaat saat varmasti vuosiviisumin etkä 2-kerta tai puolen vuoden viisumin. Näin on monelle käynyt. Aikaa ja rahaa hukkaantuu. Varsinkin (ex)venäläiset välittäjät eivät hyvitä hinnassa vaikka tilauksen mukainen viisumi ei konsulaatista tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe