Mika...

pakoon juokseva

Näin Sinut tänään ensimmäistä kertaa kesälomien jälkeen. Luulin päässeeni typerästä ja lapsellisesta ihastumisestani jo eroon, mutta enpä sitten ollutkaan.

Kun tulit sieltä kulman takaa, kaikki sisuskaluni heittivät iloisen voltin ja menin aivan hämilleni. Sydänparka ei tiennyt, jättääkö lyönnin välistä vai pompahtaako pari ylimääräistä kertaa.

Ja mitä tein? Moikkasinko Sinulle? Hymyilinkö iloisena tapaamisesta? Käyttäydyinkö luontevasti? En todellakaan. Esitin, etten muka huomannut Sinua, ja pakenin paikalta niin äkkiä kuin vain pääsin.

Käyttäydyin taas kerran tosi tyhmästi, mutta en voi sille mitään. Pelkään, että jos moikkaan ja jään juttelemaan, katseeni ja eleeni paljastavat minut ja nolaan itseni silmissäsi. Eihän välillämme edes ollut mitään muuta kuin kipunointia ja yksi liian nopeasti loppunut tanssi.

Haluan tästä ihastumisen tunteesta ja omituisesta käytöksestä eroon. Mutta miten sen teen, kun joka kerta Sinut nähdessäni taannun ripari-ikäisen tasolle?

Kunpa en olisi silloin kerran päätynyt kanssasi samaan hetkeen, niin elämäni olisi paljon helpompaa :(

7

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miks et tartu..

hihasta kii ja sano jotain, törkeetä mennä moikkaamatta ohitse=) mistäspäin tän mikan pitäs olla.. nimittäin nurkan takaa tulee vähän välii joku=)

• pakoilija

Niin, mieli toki tekisi mennä ja ruveta juttusille, mutta kun siinä on monen monta mutkaa...

Ensinnäkin on tosiaan se, että pelkään paljastavani tyhmän ihastukseni, jos päädyn lähituntumaan ja tuijottelemaan Häntä silmiin. Ongelmia aiheuttaa myös se, että jäädyn totaalisesti Hänen ollessaan läsnä, enkä meinaa saada sanaa suustani, vaikka normaalisti olen puhelias ja sosiaalinen. Ja sitten on tietysti ne sormukset... sekä minulla että Hänellä.

Toivoisin niin, että kun seuraavan kerran taas kohtaamme yllättäen, Hän alkaisi jutella kanssani, koska itse en näköjään pysty muuhun kuin karkaamaan paikalta.

Tai ehkä parempi vaihtoehto olisi, että en enää näkisi Häntä missään, niin nämä teinistelytkin saattaisivat unohtua...

• kyselijä..
        pakoilija kirjoitti:

Niin, mieli toki tekisi mennä ja ruveta juttusille, mutta kun siinä on monen monta mutkaa...

Ensinnäkin on tosiaan se, että pelkään paljastavani tyhmän ihastukseni, jos päädyn lähituntumaan ja tuijottelemaan Häntä silmiin. Ongelmia aiheuttaa myös se, että jäädyn totaalisesti Hänen ollessaan läsnä, enkä meinaa saada sanaa suustani, vaikka normaalisti olen puhelias ja sosiaalinen. Ja sitten on tietysti ne sormukset... sekä minulla että Hänellä.

Toivoisin niin, että kun seuraavan kerran taas kohtaamme yllättäen, Hän alkaisi jutella kanssani, koska itse en näköjään pysty muuhun kuin karkaamaan paikalta.

Tai ehkä parempi vaihtoehto olisi, että en enää näkisi Häntä missään, niin nämä teinistelytkin saattaisivat unohtua...

tuo kyseinen Mika on, about.

• pakoilija
        kyselijä.. kirjoitti:

tuo kyseinen Mika on, about.

Kyseinen Mika on Etelä-Suomesta, työskentelee isohkossa kaupungissa, eikä asu samalla paikkakunnalla kuin missä työpaikkansa sijaitsee.

• -M-___-Länsi...
        pakoilija kirjoitti:

Kyseinen Mika on Etelä-Suomesta, työskentelee isohkossa kaupungissa, eikä asu samalla paikkakunnalla kuin missä työpaikkansa sijaitsee.

Hetken jo tässä ajattelin, että olisi tännepäin nuo ihastumiset, mutta tuo lääni ei pidä omaa työpaikkakuntaa taikka asuinkuntaa sisällään...

• kyselijä..
        pakoilija kirjoitti:

nyt vain kehiin.. Kaupunkien nimet esille.. työpaikka, ja asuinpaikka.

• pakoilija
        kyselijä.. kirjoitti:

nyt vain kehiin.. Kaupunkien nimet esille.. työpaikka, ja asuinpaikka.

En halua antaa liian tarkkoja vinkkejä. Näillä palstoilla saattaa pyöriä vaikka ketä, ja vaikka olemme aika isossa organisaatiossa töissä, niin joku saattaa huomata tuttuja juttuja.

Olen vähän vainoharhainen asian suhteen siksi, että tällaiselle palstalle kirjoittelu on minulle hyvin epätyypillistä, ja tunnen itseni jotenkin todella lapselliseksi ja tyhmäksi, kun vuodatan pöhköjä ajatuksiani tänne. En myöskään oikeasti usko, että tämä Mika ikimaailmassa tulisi eksyneeksi tänne. Hän ei vaikuta mielestäni yhtään sen tyyppiseltä ihmiseltä, että haihattelisi netissä ihastumis-palstoilla tutkimassa, olisiko joku laittanut Hänelle viestiä...

Laitan kuitenkin jotain vinkintynkää tähän, että väärien Mikojen ei tarvitse sydän syrjällään pohtia, onko kysymys heistä.

Kyseinen Mika on vaaleahiuksinen, noin kolmekymppinen ja työskentelee esimiesasemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe