hämeenlinnan gigantti

nimetönn

mitä mieltä olette gigantin palvelusta?
Mielestäni erottuu huomattavasti muista liikkeistä, palvelua saa pyytämättä ja kaupan päälle monta hymyä

35

7107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saakasmi

Sinä hymyilet tosissasi tekohymyileville myyjille, kun kannat tyytväisenä kallista, mutta halvalta vaikuttavaa, vuoden parin päästä hajoavaa vempelettä ulos Gigantista.

Takuu ei ole enää voimassa. Valitettavasti emme voi auttaa. Kiitos ja tervetuloa uudelleen.

• mieltä

minä myös sain erittäin hyvää ja asiallista palvelua gigantissa. olin positiivisesti yllättynyt koska tällaista keski-ikäistä tanttaa ei yleensä juuri asiakkaaksi noteerata.

• ?????????

tietääks kukaan paljon kikantissa toi arkkupakastin maksaa?

• on..

helsingin itäkeskuksen gigantissa taas ei yleensä saa mitään palvelua.

tai saa, kun tietää niksit. itse menen aina katselemaan kalleimpia taulu-tv:itä kun haluan myyjän paikalle. tulevat salamana. sitten onkin hyvä kysellä viiden euron handsfree-laitteen yhteensopivuutta :D

• tai sitten ei....

Jos jotain halvalta vaikuttavaa meinaat sieltä ostaa, niin sitähän ei sitten muuten ole. Tulee seuraavassa kuormassa tai ensi viikolla, voin kyllä ottaa numeron soitamme sitten, ikinä sitä soittoa ei tule, kun tavaraa taas lehdessä kaupataan ja menet uudelleen, sama juttu, tulee lisää ensi viikolla.... meillä on tässä jonossa nyt 15 ihmistä mutta voin ottaa tänne vihkoon nimesi ja numerosi, soitamm ekun tavaraa tulee.... juu, kiitos, haen mielummin vaikka teknisiltä tiiriöstä, siellä oikeasti palvellaan ja hyllyssä on sitä tavaraa mitä ovat mainostaneetkin...

• T.Koo

Kävin puolisen vuotta sitten pariinkin kertaan katsastamassa tietsikkaa, vaan yhtään myyjää ei koko osastolla. Kolmas kerta toden sanoi, vaan yhtään konetta mitä mainostivat viikosta toiseen mainoslehtisessä, niin ei ollut putiikissa, vaan ne olisi pitänyt tilata. Menin Mustaanpörssiin ja kannoin masiinan saman tien autoon!

• ...

Keväällä ostettiin pesutorni. Kaikki liikkeet käytiin läpi, tarjoukset pyydettiin ja yksi kriteeri oli saatu palvelu.

G putosi pois pelistä heti ekalla kierroksella. Ei palvelu niin huonoa ollut muttei yltänyt sille tasolle kuin 2 parasta. Myyjä tuntui olevan jotenkin pihalla kaupan teosta. Tiesi kyllä faktat mutta ei tullut selvyyttä mikä kone meidän olisi pitänyt valita.

G:sta saamamme tarjous esitettiin parhaiten, printtinä mustaa valkoisella, myyjän nimi ja yhteystiedot alla, selkeästi. Ei mitään kuvaston nurkkaan raapustettuja töherryksiä kuten monilla muilla.

Mitä G:n hintoihin tulee niin "hullunhalpa" mielikuva rytisi ales. Moni kalliimman hintamielikuvan liikkeistä pisti paremmaksi jo ekalla kierroksella.

Sinänsä G:ssa harhaileva asiakas saa kyllä nopeasti myyjän kylkeensä eikä neuvoa tarvitse lähteä kysyään takahuoneesta.

G saa minulta kokonaisuutena 3 tähteä (viidestä).

• pettynyt

Gikantti mainostaa mutta tavaraa ei ole koskaan ihan per......!

• tältä näin

Myyjät tuppaavat liikaakin tarjolle ja vahti kyylää häiritsevästi.

• .....

Sentään saatiin Gigantti tänne, ei tarvi ainakaan enää ikinä mennä TV-Säveleen ylimielisten myyjien tallottavaksi.

• ja sen

takii sieltä kaikki elektroniikka ym. tulee ostettuukin =)

• asiakas585

Hyvät hinnat, ystävällinen ja asiantunteva palvelu sekä valikoimaa mistä valita. Siksi käyn siellä!

• päinvastoin

No mulle ei suostuttu pesukonetta siellä myymään. Olis pitänyt ostaa sellainen, jossa on ajastin ja isompi kierrosluku linkouksessa (1000 ei kuulemma mitenkään riitä) ja vielä jäljellä olevan pesuajan näyttöhän nyt pitää kaikilla olla.

Huh huh. Oisin halunnut ihan tavallisen pesukoneen. Kun sellaista katselin, tämä miesmyyjä jo käänsi selkänsä ja ilahtuneena näkikin jonkun tutun, jonka kanssa alkoi vaihtelemaan kuulumisia. Kiitos ja näkemiin, ei tulla enää Giganttiin!

Hain extrapörssistä.

• Lupauksia

Päätin ottaa Gigantista Hämeenlinnasta Saunalahden liittymän, kun siinä kylkiäisenä Gros-Trainer 49 egellä, kuulostipa loistavalta. Maksu laitteesta etukäteen, mutta kulunut jo kaksi kuukautta ja laitetta ei edelleenkään minulla. Soittanut olen raivon vallassa, muutaman kerran 020 alkiuiseen kalliiseen puh.nroon
      Kukaan ei tiedä mitään ja viel myymäläpäällikköä ei saa kiinni ja ollaan epäkohteliaita. Olen maksava asiakas ja ostanut sieltä isoja ostoksia, mutten enään ikinä osta. Varoitus muille..älä maksa koskaan etukäteen mitään..

• "palvelua"

Vaan eipä korjata... kuluttaja-asiamies kutsuu!

• ja pensselit

Tarjoustuotteissa tuntuu olevan erään päivittäistavarakaupan tyyli.
        Itse tässä yhtä peliä hakeneena 3 kertaa, eipä ole näkynyt ko. tuotetta, ekan kerran yritetty käyty hakemassa tarjouspäivänä klo 16 ja edellisellä kerralla sain viimeisen leffan klo 15...

Myyjät on toki tosi innokkaita tulemaan kauppaamaan jotain, mutta löydän minä sen hyllystä itsekkin, jos sitä tavaraa vain olisi.

• ei enää

Aivan kuin astuisi autokauppaan. Ylimielistä palvelua ja sekundaa kansalle joka sitä kerran vaatii. Halvalla kun ei voi saada muuta.

• perhe 2+3

Pari kertaa gigantissa tullut käytyä ja molemmilla kerroilla jäänyt ns. paha maku suuhun. Heikohkoa palvelua, huomattavan kalliita koneita ja asiakkaan suoranaista aliarvioimista.
      Tähän asti parasta palvelua Hämeenlinnassa olen saanut Mustasta Pörssistä. Siellä myyjät (varsinkin mies myyjät,) tietävät mitä tekevät ja joka kerta hinnankin on saanut neuvotellan kohdalleen. Loisto paikka!

• tyytyväinen asiakas

Gigantista erehdyin kerran ostamaan ja siitä opin. Kovasti mainostavat kaupungin edullisimmilla hinnoilla, mutta aina olen muualta saanut halvemmalla. Samoin tuotteen rikkoutuessa palvelu oli onnetonta.
        Yllättäin tv-sävel on ollut omalla kohdallani paras; palvelu on ollut erinomaista (etenkin, jos jokin laite on rikkoutunut) ja hinta-laatusuhde kohdallaan. Asiakkaan toiveet huomioidaan hyvin ja myyjät ovat auttaneet löytämään sopivan hintaisen (joskus sen halvimmankin) ja tarpeisiini vastaavan tuotteen.

• Laadusta maksava

Olen kesällä Hämeenlinnaan muuttanut, joten minulla ei ole kokemuksia vielä paikallisista kodinkoneliikkeistä, mutta aikaisemmin pääkaupunkiseudulla asuessani kävin Hirvoxin myymälöissä ostoksilla. Hinnat oli neuvoteltavissa kohdalleen ja palvelu toimi. Minkälainen on paikallinen myymälä, onko kellään kokemuksia?

• koneilija

Palvelu on erinomaista....parempaa ku muualla.Siisti yhtenäinen ulkoasu näkyy.Asiakaspalvelijathan myyvät tuotteet joita tulee ja niillä hinnoilla mitkä heille annetaan , joten se ei ole asiakaspalvelun laadun peruste jos tavaraa ei ole tai hintaa ei tingitä.

Itse ole eläke nainen ja kaikki koneiden toiminnot on perusteellisesti selitetty Loppupäätös on aina oma. Pesukone, tabletti, tv, jääkaapit, pakastimet ja monta pienkonetta hankittu täydellä
      tyytyväisyydellä.

• jdkkfkx

Gigantissa on tavallaan ihan hyvä asiakaspalvelu, jollei siis kaipaa mitään asiantuntemusta. Hinnat kannattaa tarkistaa vielä myymälässä asioidessa netistä, sillä netissä oleva hinta on usein alempi kuin myymälän hyllyssä.

• Itseasiassa_

Hyllyssä saattaa olla usein edullisempi hinta kuin netissä, jos varaat tuotteen netissä, käy silti hyllyssä katsomassa hinta. Hintojen jatkuva muuttaminen on päivän sana, hinnat vaihtuu joka viikko

• Petetty

Vaihdoin puhelimeni uuteen ja vanha jäi vaihtoon liikkeeseen. Kotona n. puoli tuntia myöhemmin huomasin, että sähköpostiini oli murtauduttu. Kadutti todella paljon, että jätin puhelimeni noiden roistojen haltuun.

• Anonyymi

Haluaisin löytää keskustelun, jossa törmäisitkin gigantin mystisestä aulassa.. Enkä myönnä kysyneeksi sitä täältä..tuota kuparipannuahan vaan...

• Anonyymi

siellä on tai ainakin oli se yks kaunis iiris töissä :)

• Anonyymi

Puoliväkisin myydään ja asiakkaan omat mielipiteet ovat vääriä.

• Anonyymi

Vit@@@@@ aina jo etukäteen jos tietää että tarvii mennä sinne

• Anonyymi

Koskee kyllä oikeastaan Tiiriössä vähän kaikkea. Mutta miksi ruokamyymälässä ei käydä päälle että osta osta siitä hyvä tomaatti. Mullon noita kilo kotona ja lapsetkin ahmii.

• Anonyymi

Myyjät parveilivat keskenään.ei palvelualttiutta 0 nolla. Odottelimme yli puoli tuntia. Lopputulos ?

• Anonyymi

Gikantissa käyn vain viemässä vanhat hajonneet romut.

• Anonyymi

En osta Gigantista enää mitään. Täyttä rahastusta kaiken maailman huolenpitosopimuksineen!!!!

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ei niin halpaa että niitä ovia aukaisen. Mitään osaamattomia pikkupoikia myymässä.

• Anonyymi

Onko giganttikin lähtenyt etniseen mainontaan ?

• Anonyymi

Ei niin halpaa että ovet minulle aukeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      38
      2091
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1858
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      115
      1289
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1130
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      885
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      71
      845
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      826
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      77
      805
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe