Ystävällisyys ei kannata

~Elin@S

Sen on taas allekirjoittanut kokenut karvaasti.

Maailma on paha eikä muuksi muutu. Vai onko joku eri mieltä ?

*lopettaa ystävällisyyden ja alkaa ilkeilemään, sillä pääsee paljon pidemmälle*

37

3358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeliskä

      tervetuloa reaaliaikaan ~Elin@S ja *hymyjä*

    • vic*

      Voi ElinaS... älä koskaan muutu! Sinä olet herkkä ja kultainen ja Sinulla on aina jotakin hyvää sanottavaa. Lisäksi olet ajatteleva, kaunissieluinen ystävä.

      Onko joku loukannut Sinua pahasti? Jos niin on, niin yritä asettaa se asia sille kuuluvaan arvoon, eli pyyhi muististasi, unohda.

      Minä jaksan vieläkin uskoa maailman ja ihmisten hyvyyteen. Kyllä Sinäkin jaksat.

      *Lämmin halaus Ystävälle*

      vic*

      • älkää muuttuko

        Elinan ei kannata muuttua -täällä puhuu kanssa sisar. En siltikään tule julmaksi vaikka mikä olisi- jos hyljitään sen takia että on liian kiltti ollaan menossa metsään. Jaksan uskoa ihmisten hyvyyteen - mutta se mihin en jaksa uskoa olen minä itse - olen liian herkkä tähän aikakauteen - kyyneleeni ovat tämän maailman voittomerkkejä. Kun minut murtaa on voittanut maailman- olen aina ollut liian herkkä- ujo...epävarmakin- kokenut kovia - hymyillyt ja ollut muille ystävällinen- ainoa jota piiskaan ja latistan olen minä itse- niin ei kukaan ansaitse kohtaloani - ei kukaan ansaitse jäädä ihan yksin. Mutta sellaista se on. Elämä se vie meitä eikä me sitä

        Auringonkukka


    • Annuliina

      ...maailma on pahakin joskus, ja kaikille ei tarvitsekaan olla ystävällinen, mutta kun omassa pussissa on puhtaat jauhot, on elämä sittenkin helpompaa, kuin niillä joilla luulisi omantunnon soimaavan. Sinunkin uskon sen tietävän.

      Jatka sinä vaan omana itsenäsi, Elin@, .

      • voi ällö

        Täällä ei ole muuta pahaa, kuin sinä. Jauhoja sun pusseissas ei ole ollenkaan ja jos on, nekin pikimustia ja pilaantuneita.Ole hyvä ihminen hiljaa jo.Epätoivosta räpiköintiä sulta.


      • Annuliina
        voi ällö kirjoitti:

        Täällä ei ole muuta pahaa, kuin sinä. Jauhoja sun pusseissas ei ole ollenkaan ja jos on, nekin pikimustia ja pilaantuneita.Ole hyvä ihminen hiljaa jo.Epätoivosta räpiköintiä sulta.

        :-)

        *pusu sulle*


    • ~WaveHunter~

      Mitäs sä nyt oikeen horiset ?
      Mun maailma on ainaskin mielettömän antoisa ja rikas, alati jännittävä ja monivivahteinen.

      Se tarjoaa mitä uskomattomimpia elämyksiä aina Shampanjakutsuista teinityttären ekaan huumekokeiluun. Joskus sataa mutta lähes pääsääntöisesti paistaa kuitenkin.

      Se että saa kynsilleen luultuaan olleensa ystävällinen ei maailmaa tee vielä mustaksi suureksi piruksi. se vaan opettaa pelaamaan korjatuin säännöin.

      Kas Elinaiseni, jos et itse pidä huolta oikeuksistasi ei niistä pidä huolta kukaan muukaan. Ja jos et itse usko itseesi, ei sinuun usko kukaan muukaan. Jos et itse varmista selustaasi, ei sitä tee kukaan muukaan puolestasi.

      Sä oot aikuinen nainen. On aika oppia että koolla on merkitystä ja että ulkonäöllä on väliä. Raha tuo sittenkin onnea ja sisäisellä kauneudella ei pitkälle pötkitä.

      Olen tavannut sinut ja uskallan sen varjolla sanoa seuraavaa: Et omaa ainuttakaan piirrettä jonka vuoksi voisit soimata itseäsi saati tuntea alemmuudentunnetta. Olet älykäs, työssäsi menestyvä hyvin koulutettu tyylikäs ammattilainen. Loistava keskustelija ja sopivasti utelias jotta elämässäsi tapahtuu uudistuksia valitsemaasi tahtiin. Näitä seikkoja silmälläpitäen on aika paradoksaalista (vrt. ristiriitaista) että annat pienten ja merkityksettömien asioiden vaikuttaa mielialaasi jopa siinämäärin että olet valmis leimaamaan maailman pahaksi. pidä kiinni siitä mitä olet ja usko valintaasi. Sitä paitsi.. sä olet hiton huono ilkeilijä, perusluonteesi vaan ei yksinkertaisesti anna sulle ominaisuuksia sellaiseen =)))

      Maailma on hemmetin hieno paikka ja kannattaa aina muistaa että "elämä ei ole aina yhtä juhlaa, joskus se on myös ruusuilla tanssimista" -tove jansson-

      Unohtamatta sitä tosiseikkaa että "jos tunnelin päässä näkyy valoa, se ei välttämättä ole aurinko, se voi olla myös juna" - ~W~ -

      Peruseväät kunniaan ja oma nokka aina ensin kuiville, vasta sitten voit auttaa muita hukkumasta.

      Kesäterveisin: ~W~

    • tutt@

      ---on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan sanaa `ystävällisyys´, ja mielestäni heidän tahtensä ei kannata edes... pieraista=)))) Ilkeilijät olkoon omassa pahassa olossaan. Joten älä sinä sellaiseksi sentään ..=) En usko, että edes pystyisitkään..pitkälläkään oppimäärällä=))) *halittaa*

    • Belind@

      Elina,

      emme ole jutelleet, vain satunnaisesti moikanneet, mutta tekstejäsi olen lukenut monesti. Tuot 40 -huoneeseen paljon lämpöä ja hyvää mieltä. Pysy omana itsenäsi äläkä välitä ihmisistä, jotka eivät oivalla aitoa, hyvää tarkoitustasi.

      Belind@ =)

    • ~DarliNg~

      Elin@S-ystäväinen...

      Ehdottomasti ystävällisyys kannattaa. Olet elävä esimerkki siitä, että elät niin kuin sanot. Viesteistäsi ja nickisi näkemisesta tulee aina hyvälle mielelle.

      Ystävänsä vain kannattaa valita!

      Sateen jälkeen paistaa aina aurinko!

      Ystävyydellä kaimasein ;-)

    • petteri

      Tiedän,että olet oikeassa.
      olen kaksi vuotta ollut täällä,rehellisenä,kilttinä ja kohteliaana.
      Olen akseli-,poika ja petteri.
      Minulle vastataan aina yleensä valheilla ja epäkohteliaisuuksilla.

      Mutta jos muutun tai sinä muutut,niin miten tulet sen jälkeen toimeen sen kanssa jonka kanssa sinun on pakko elää elämäsi jokaisen päivän,sen joka seuraa sinua hautaan asti?

      Omatuntosi!

      Minä en muutu,älä sinäkään,ole oma itsesi vaikka se olisikin raskasta.
      rehellisyytesi takia voit kuitenkin katsoa itseäsi peilistä ja olla itsestäsi ylpeä.

      Kilttejä ihmisiä ihaillen:
      Petteri

      • pieni auringonkukka

        Kosketit jotain sydämessäni - luulen että todella haluaisin sinuun tutustua. Ehken ujouteni vuoksi sitä voi tehdä. Kuulun ihmistyyppiin, joka hylätään silloin kun kerron mikä oikeasti mieltäni painaa- olen aurinkoinen mutta eihön se automaattisesti sitä tarkoita että elämäni olisi ollut pelkkää aurinkoa- minä vain olen oppinut hymyilemään omille virheilleni ja ongelmilleni- tuskin ne suuria ovat.Minä- en ole tärkein asia maailmassa- mutta minulla kin on halu olla jollekulle tärkeä


      • aurigonkukka

        Voisitko olla se jota olen etsinyt...ehkä olen vain kulkenut ohi tekstijesi- kun en ole ahkerimpia chatin käyttäjiä. Mutta yksinäisyys on tullut liian suureksi taakaksi kantaa! En tiedä mitä tehdä


      • petteri
        pieni auringonkukka kirjoitti:

        Kosketit jotain sydämessäni - luulen että todella haluaisin sinuun tutustua. Ehken ujouteni vuoksi sitä voi tehdä. Kuulun ihmistyyppiin, joka hylätään silloin kun kerron mikä oikeasti mieltäni painaa- olen aurinkoinen mutta eihön se automaattisesti sitä tarkoita että elämäni olisi ollut pelkkää aurinkoa- minä vain olen oppinut hymyilemään omille virheilleni ja ongelmilleni- tuskin ne suuria ovat.Minä- en ole tärkein asia maailmassa- mutta minulla kin on halu olla jollekulle tärkeä

        kiitos sanoistasi.
        Et sinä ole pieni,kuka niin on sanonut?
        Sinä olet sinä,yksi ihmisistä,yksi kaikista täällä asuvista,ajatteleva tunteva ihminen.

        Aina juuri ujot ihmiset kärsivät eniten,miksi?
        Ovatko he aitoutensa takia liian peloittavia?

        saat minuun yhteyden kirjoittamalla minulle.
        [email protected]
        hyvää kevättä sinulle


    • Inane78

      Vaikka kuinka yrität olla ystävällinen ja auttaa ihmisiä niin joka kerta sinua vain käytetään hyväksi ja lopulta puukotetaan selkään!! Tämän olen kokenut liian monta kertaa. Laittaa ihmettelemään...ehkä luotan vain liikaa ihmisten hyvyyteen. :( Pitäisi varmaan ottaa kanssa kova linja ja haistattaa kaikilla p***a ennen kuin ehtivät tekemään saman minulle.

    • ilonalle(m)

      minunkin mielessä on käynyt
      tapojeni muuttaminen shatissa.
      *jos alkais vaikka vonkaamaan oikein kunnolla***
      se kun ei ole kuulunut tapoihini aiemmin.
      nim.merkki:
      vonkaajat pääsee pitemmälle

      • pieni aurinko

        Jos et vonkaa kiinnostat minua - kärsin ujoudesta - no se on pientä. Olen etsinyt elämänkumppania täältä ja se on elämäni tyhmin teko

        pieni aurinko


    • myös naiNeN

      etsii omia uomiaan sen toisen, vähemmän ystävällisen luo. Itse olen huomannut, että ehdottomasti kannattaa olla ystävällinen.
      Ystävällisyys palkitaan ennen pitkää, vaikka se veisi joskus pidemmänkin ajan.

      Itse vaan huomaa, että joskus määrätyistä asioista tulee ns. uhmakausi, eli haluaa ehdottomasti puolustaa omia ajatuksiaan. Miksei muuten saisi?
      Siinä vaiheessa tulee joskus oltua vähemmän "ystävällinen", mutta asiathan riitelevät, eivät itse ihmiset!

      Kirjoitit, että ¤ilkeilemällä pääsee pidemmälle¤.
      Olisin eri mieltä, kuka pääsee, kuka ei, MUTTA kannattako se!!

      P.S. Sanat edelleen sanomatta, silti en vaikene, älä sinäkään.

    • ........

      ......

    • johan on

      ... mitä oikein on käynyt, kun noin sanot? *huolissaan tutustaan*

    • ?????

      ??????

    • miks

      näy tekstit

    • ehdotus

      Voihan sitä vaikka elää reaalimaailmassa, omana itsenä ja jättää virtuaalimaailmaa ilkimysten, teeskentelijöiden ja muiden luusereiden leikkikentäksi.

    • samaa

      Oon sun kans samaa.. itsekin yrittänyt anteeks ;)eikun olla ystävällinen, sanoissa näillä juttu ?? jos jonkun kans pitempään, ja jutellut totuuden mukaisesti, hämpä kaikonnut saman tien kuin maa niellyt mukanaan :) tällä tarkoitan naispuolisia, yksi neitonen on ymmärtänyt totuuten puhumisen on keskusteltu asioita joka päiväisiä...hänkin rehellisesti uskaltautunut juttuun. Näin pitäisi olla

    • ???

      ????

    • untknown

      En todellakaan tieda syita miksi hauaist unohtaa positiivisen elamankatsomuksesi mutta, kuitenkin epailen niiden olevan riittavat moiseen alennukseen.

      Olet varmaankin kuullut miehesta joka aina kauppaan mennessaan toivottti “hyvat paivat”, hymyillen, eraalle “kranttu” myyjalle vaikka usein vastauksesi saikin vain, “mitas hyvaa tassa nyt sitten on”, tai jotain muuta vastaavaa orinaa.

      Tama sama toistui joka paiva.

      Vihdoin, eras toinen myyjattarista kysyi talta fiksulta herralta etta, kuinka ihmeessa sina aina voit olla noin ystavallinen ja hymyileva tuolle ”grantulle”?… Han katsoi hamillaan ja sanoi, hoh…”miksi antaisin taman surkimuksen pilata hyvaa paivaani”..

      Tietenkin asia on paljon helpommin sanottu kuin tehty.

      Samoinkuin jonkun toisen henkilon oivalluksen toistaminen ei tee hanesta asian alkuperaista oivaltajaa, ei myoskaan taman tarinan muistajasta tule valttamatta asian taitajaa.

      Kuitenkin, on taysin meidan itsemme paatettavissa se etta, kuinka paljon elamastamme haluamme antaa muiden hallittavaksi…kuinka kayttaydymme ja...yes, myos tunnemme.

    • Ulla,Hki

      Elina, älä muutu äläkä muuta tyyliäsi. Jokaisella meillä on "käsialamme" chatissa ja jos sitä väkisin yrittää muuttaa tai matkia toisen tapaa kirjoittaa niin ennemmin tai myöhemmin siitä jää kiinni. Se väkisin muuttaminen on kirjoittajalle rasittavaa. Jokainen meistä on kokenut välillä ilkeää kirjoittelua, mutta ei sen pidä antaa masentaa. Muistathan vanhan, mutta edelleen hyvin käyttökelpoisen sanonnan "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan". Jatka omalla iloisella, ystävällisellä tyylilläsi pienistä vastoinkäymisistä huolimatta!
      Ystävällisesti.
      Ulla

    • Kokki41(m)

      pistän soppaan sitten minäkin. Olen aina ollut ensin ystävällisyyden kannalla, se on ollut ja tulee olemaan yksi periaatteistani. Jos sillä ei pääse eteenpäin, sitten ja vasta sitten on olemassa muita keinoja käytettävissä. Onneksi niitä ei ole tarvinnut montaa kertaa käyttää.

      Kas, kun sillä ilkeilyllä ei kovin pitkälle pötkitä ja kaiken kukkuraksi sinulla itselläsikin on paha olla. Me kaikki ihmiset olemme erilaisia ja se pitäisi ymmärtää rikkaudeksi, joskus ihmissuhteissa joutuu pettymään, täällä sätissä jopa tiuhempaan kuin live-elämässä.

      Älä Sinä, Elin@S, muutu missään tapauksessa, olet mahtava ihminen !!!

      Ystävällisesti, ystäväsi, Kokki41(m)

    • ~Elin@S

      Olen aivan otettu siitä miten paljon sain kannustusta.

      Nopeana päätöksentekijänä en kauan miettinyt kirjoitukseni kirjoittamista ilmolle. Siitä voi olla monta eri mieltä, kuuluiko se sinne vai ei, koska tapahtunut sattui ”in the real life”.
      Silloin tuntui vain niin hirveän pahalta, katkeralta, että oli pakko saada purkautua.

      On minulle ennekin käynyt niin – sätissäkin, että olen ollut liian hyväuskoinen, rehellinen, silloin saa helposti nenilleen. Kun on liian ”kiltti” , on aina niitä jotka käyttävät sitä hyväkseen, sumeilematta – se koskee, kun ei itse pystyisi millään samaan.

      Tämä ystävällisyys, toisaalta tietämättömyys voi viedä minut vielä käräjille, mutta tulkaa sitten katsomaan, jos minut tuomitaan törkeästä ystävällisyydestä ehdottomaan vankeusrangaistukseen ………*nauraa jo*……..niin ja pakko ainakin saada jokin kannettava sinne mukaan.

      • Ilkeä Pikku-Pirutar

        Osaa se Elina@S ainakin itseään ja "hyvyyttään" mainostaa. Kukapa kissan hännän nostaisi, jos ei kissa itse. Meillä pohjanmaalla päin sellaista ei oikein arvosteta. Älä nyt kumminkaan itkuun pillahda.


      • ~Elin@S
        Ilkeä Pikku-Pirutar kirjoitti:

        Osaa se Elina@S ainakin itseään ja "hyvyyttään" mainostaa. Kukapa kissan hännän nostaisi, jos ei kissa itse. Meillä pohjanmaalla päin sellaista ei oikein arvosteta. Älä nyt kumminkaan itkuun pillahda.

        Täällä meillä Pohjanmaallakin näkyy sitten asuvan monenlaista porukkaa.
        Haluan korjata ettei synny väärinkäsitystä - en ole sanonut että olen HYVÄ - vaan hyväuskoinen, liian luottavainen.
        Kun joskus osaisikin kehua itseään, mutta se on tämä pohjalainen luonne kai sellainen, ettei osaa.

        Eikä itketä - ainakaan muiden nähden.


      • Minna
        ~Elin@S kirjoitti:

        Täällä meillä Pohjanmaallakin näkyy sitten asuvan monenlaista porukkaa.
        Haluan korjata ettei synny väärinkäsitystä - en ole sanonut että olen HYVÄ - vaan hyväuskoinen, liian luottavainen.
        Kun joskus osaisikin kehua itseään, mutta se on tämä pohjalainen luonne kai sellainen, ettei osaa.

        Eikä itketä - ainakaan muiden nähden.

        Ihan oikein sanoi pikku piru. Kovin mainostaa tämä elina itseään, ja erinomaisuuttaan....aaah kun minä olen niin herkkä, enkä sano koskaan pahaa sanaa kenellekään ym, ym....minä sitä ja minä tätä. Mutta antaa olla, et sinä taida käsittää pointtia vaikka rautalangasta vääntäisi.


      • Annuliina
        Minna kirjoitti:

        Ihan oikein sanoi pikku piru. Kovin mainostaa tämä elina itseään, ja erinomaisuuttaan....aaah kun minä olen niin herkkä, enkä sano koskaan pahaa sanaa kenellekään ym, ym....minä sitä ja minä tätä. Mutta antaa olla, et sinä taida käsittää pointtia vaikka rautalangasta vääntäisi.

        ....Elin@, meillä taitaa olla yhteinen "ystävä".
        Tutun näköistä tekstiä!? :)


      • Herra ja mies
        Annuliina kirjoitti:

        ....Elin@, meillä taitaa olla yhteinen "ystävä".
        Tutun näköistä tekstiä!? :)

        Eiköhän täällä kaikki teksti näytä tutulta, kun sitä riittävästi lukee. Samoja sanontoja, samoja sanankäänteitä...älä sekoita minua muihin. Minua ei inhota kukaan muu, kuin sinä. Sinua ja Elinaa ei voi verrata millään tavoin. Elina on tyylikäs, sinä sutturasantra. Minä olen minä, en kukaan muu.


      • Annuliina
        Herra ja mies kirjoitti:

        Eiköhän täällä kaikki teksti näytä tutulta, kun sitä riittävästi lukee. Samoja sanontoja, samoja sanankäänteitä...älä sekoita minua muihin. Minua ei inhota kukaan muu, kuin sinä. Sinua ja Elinaa ei voi verrata millään tavoin. Elina on tyylikäs, sinä sutturasantra. Minä olen minä, en kukaan muu.

        Puhuinko minä sinusta? Kenestä siis? Sinäkö yksin minua inhoat? :) Ollet "Herra ja mies" ja "herrasmies", kysymys kuuluu; mitä muuta?

        I love you too. *puss*


    • ~Elin@S

      PERSIKKA (erään mukavan henkilön kirosanaa lainatakseni) - taas menin helppoon !

      *nenä herneitä täynnä menee hän nukkumaan*

    • Anonyymi

      Ystävällisyys on perseestä, sillä on ainoastaan negatiivinen merkitys

      Sinua luullaan pehmeäksi ja ystävälliseksi jos olet ystävällinen.


      Ei Suomessa pidä olla ystävällinen, vaan tympeä, kova ja piittaamaton

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe