Olisiko mitään sellaista luontaistuote puolella mikä estäisi jatkuvia virtsaputken tulehduksia???
tai sitä tunnetta????
VIRTSAPUTKEN TULEHDUS!
10
2689
Vastaukset
- yks neuvo,mut lääkäriin suo...
Puolukka,karpalo ja muut happamat juomat on hyväksi.Mutta jos epäilet virtsaputken tulehdusta,älä tohtoroi itse,hoitamattomana tai vajaalla hoidolla saat vielä munuaistulehduksen.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/karpalo.html - Nimetön
siitä aikasemmasta, että lääkäriin ihan ekaksi ja sit sitä aloeta
- kokemusta o
Tuossa eräs jo kertoi puolukka karpalosta.
Mulla ollut joskus sama inhottava vaiva toistuvasti, onneksi harvoin toistuvana. Istuminen kylmällä kivellä riitti tai uiminen luonnon vesissä.
Antibiootti ainoa apu kun jo kirveltää ja on jatkuva pissalle menon tarve..
Ehkäsitä voit yrittää myös sianpuola teetä nauttimalla aivan lieviin tuntemuksiin. Mulla helpotti oireita tuo tee parhaiten mainituista. Sianpuolateelehtiä saa apteekista, siellä tuntevat rohdon. En tiedä saako kaikista apteekeista mutta pääkaupunkiseudulta ainakin. Vielä on mulla varalla pateripussi sitä kaapin hyllyllä. - Spelttityttö
Persiljateetä kun itse tekee, niin se kuulemma puhdistaa röörit.
Anoppi ja mieheni täti siitä kertoivat, että ennenvanhaan sillä hoidettiin virtsavaivat pois.
Tekotapaa en osaa neuvoa, mutta googlella varmaan saapi tietoa.
Nyt saa vieläpä edullisesti persiljaa, kun on kesä. - mahaan..
Ei muuta kuin urakalla jugurtti syömään ja lisäksi juo paljon vettä. Sillä se.
- Minniska
Tämä voi kuulostaa uskomattomalta mutta minulta loppuivat virtsatienvaivat, kun kävin henkiparantajalla. Olen kärsinyt virtsatien tulehduksista pikku tytöstä saakka ja tulehduksista kärsin säännöllisesti keväisin ja syksyisin ja satunnaisesti muulloinkin. Alkuaikoina hoisin tulehdusta antibiooteilla ja myöhemmin jätin ne pois ja join puolukkamehua, jota tosin piti juoda ihan hullun lailla että se tepsi. Menin sitten reilu 3 vuotta sitten henkiparantajalle (ihan muusta syystä, mielessä ei edes käynyt että se voisi auttaa virtsatientulehdusvaivoihin) ja tuon hoidon jälkeen minulla ei ole ollut kertaakaan tulehduksia. Olen aivan äimän käkenä, koska tämä taitaa olla elämässäni pisin aika etten ole kärsinyt tulehduksista! Tämä on niin uskomatonta, ei tarvitse enää kärsiä niistä hirveistä kivuista ja vessassa laukkamisista.
- allah on skitso
joo mäkin halvannuin 30 vuotta sitten ja eilen rukoilin allahilta jalkoja ja kappas vaan aamulla mulla oli kiva ja sirot jalat kasvanut :allah on suuri allah on suuri
- mehua..
Karpalothan ne on tunnetusti virtsarakon tulehdusta hoitava luonnontuote. Karpalomehuja on nykyään saatavina ihan tavallisista marketeista. Kokeilepas.
- telinevoimistelija poika
monivitamiini tabletti 2 krt päivässä sekä sinkkiä 30 mg vrk!tablettina ja paljon vettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740