Keräileekö joku näitä pieniä alkoholipulloja? Minkä kokoisia kokoelmia teillä on? Haluaisin omistani eroon, olisiko joku kiinnostunut.
Pikkupullot
15
2128
Vastaukset
- keräilee
Mites suhun yhteys
- Kaarina
Vieläkö keräilet pikkupulloja? Minulla olisi muutama kymmenen erilaista (tyhjiä).
Hei, ajattelin kokeilla vieläkö keräilet pikkupulloja? Minulla olisi 150 pullon kokoelma. Kaikki korkkaamattomia ja olen tehnyt niistä listan jos kiinnostaa?
- tiina_t
Moikka! Onko sulla vielä pikkupullot. terveisin tiina
- tiina_t
Juu on vielä :).
- tintura
tiina_t kirjoitti:
Juu on vielä :).
Ovatko pullot täysinäisiä. Olisin innokas ostamaan niitä.
- tiina t
tintura kirjoitti:
Kyllä. [email protected]
tintura kirjoitti:
Hei, minulla olisi isäni ulkomaanmatkoilta 1975-2002 keräämä 150 pullon kokoelma. Minulla on pulloista lista olemassa. Jos kiinnostaa niin ota yhteys.
[email protected]
- tiina_t
Nämä ovat vielä minulla eli jos joku on kiinnostunut niin ottakoon yhteyttä!
- SESU1
JOKO OLET PÄÄSYT EROON?
ON KYL JO KOHTA 2V. MUT MEINASIN KOKELLA.Hei, minulla olisi isäni vuosina 1975-2002 keräämä 150 pullon kokoelma. Olen tehnyt pulloista listan. Jos kiinnostaa niin ota yhteys.
[email protected]
Jatketaas kyselyjä samasta aiheesta. Olisiko kenelläkään lasisia ja täysiä pikkupulloja? Vastauksia sekä kuvia tarjolla olevista voisit laittaa [email protected]
- Erkinharju
Sama virsi täällä, eli noin 120 avaamatonta pikkupulloa pitäisi kuulemma roudata pois lapsuudenkodista ja hyllyt myös. Saisin kyllä nuo (helposti) itsekin tuhottua, mutta mieluummin myisin keräilijälle. Pullot ovat suurimmaksi osaksi 80-luvulta, mukana aika hienojakin yksilöitä.
Pari kämäistä kuvaa:
http://postimg.org/image/n2zqkq9sr/26315b33/
http://postimg.org/image/lh7uqn6zv/0290e18e/
Mailia voi laittaa hotmail.comiin osoitteella mr_zetor. Voin ottaa parempia kuvia ja tehdä listan jos jotain kiinnostaa. Kama on Lempäälässä.- Kuemmerling
Minulla on Uudellamaalla 620 pikkupulloa.
emailosmos(at)gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516837MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635993Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884579NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074539Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1694334Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941690- 4021606
- 821399
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311387Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?441190