Keräileekö joku näitä pieniä alkoholipulloja? Minkä kokoisia kokoelmia teillä on? Haluaisin omistani eroon, olisiko joku kiinnostunut.
Pikkupullot
15
1997
Vastaukset
- keräilee
Mites suhun yhteys
- Kaarina
Vieläkö keräilet pikkupulloja? Minulla olisi muutama kymmenen erilaista (tyhjiä).
Hei, ajattelin kokeilla vieläkö keräilet pikkupulloja? Minulla olisi 150 pullon kokoelma. Kaikki korkkaamattomia ja olen tehnyt niistä listan jos kiinnostaa?
- tiina_t
Moikka! Onko sulla vielä pikkupullot. terveisin tiina
- tiina_t
Juu on vielä :).
- tintura
tiina_t kirjoitti:
Juu on vielä :).
Ovatko pullot täysinäisiä. Olisin innokas ostamaan niitä.
- tiina t
tintura kirjoitti:
Kyllä. [email protected]
tintura kirjoitti:
Hei, minulla olisi isäni ulkomaanmatkoilta 1975-2002 keräämä 150 pullon kokoelma. Minulla on pulloista lista olemassa. Jos kiinnostaa niin ota yhteys.
[email protected]
- tiina_t
Nämä ovat vielä minulla eli jos joku on kiinnostunut niin ottakoon yhteyttä!
- SESU1
JOKO OLET PÄÄSYT EROON?
ON KYL JO KOHTA 2V. MUT MEINASIN KOKELLA.Hei, minulla olisi isäni vuosina 1975-2002 keräämä 150 pullon kokoelma. Olen tehnyt pulloista listan. Jos kiinnostaa niin ota yhteys.
[email protected]
Jatketaas kyselyjä samasta aiheesta. Olisiko kenelläkään lasisia ja täysiä pikkupulloja? Vastauksia sekä kuvia tarjolla olevista voisit laittaa [email protected]
- Erkinharju
Sama virsi täällä, eli noin 120 avaamatonta pikkupulloa pitäisi kuulemma roudata pois lapsuudenkodista ja hyllyt myös. Saisin kyllä nuo (helposti) itsekin tuhottua, mutta mieluummin myisin keräilijälle. Pullot ovat suurimmaksi osaksi 80-luvulta, mukana aika hienojakin yksilöitä.
Pari kämäistä kuvaa:
http://postimg.org/image/n2zqkq9sr/26315b33/
http://postimg.org/image/lh7uqn6zv/0290e18e/
Mailia voi laittaa hotmail.comiin osoitteella mr_zetor. Voin ottaa parempia kuvia ja tehdä listan jos jotain kiinnostaa. Kama on Lempäälässä.- Kuemmerling
Minulla on Uudellamaalla 620 pikkupulloa.
emailosmos(at)gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100