Miten sopii yhteen vaaka-nainen ja kalat-mies? Kokemuksia?
Vaaka ja kalat
4
403
Vastaukset
- Kalat
...olen itse kala-nainen ja olin avioliitossa 14 vuotta vaaka-miehen kanssa ja muutama lapsikin syntyi. Koko avioliittomme ajan vaaka-mies petti minua ja kun uskalsin epäillä häntä niin köniin tuli. Kun avioero tuli niin hän kertoi kaikki naisjuttunsa mulle, joissa oli monta mun "hyvää" ystävääkin niiltä ajoilta, sekä seikkailunsa. Tuntui hirveältä, että olin saanut pahoinpitelyä sen takia mitä vaaka-mies oli tehnyt. Vaaka on todella semmoinen ihminen, ettei sille yksi ihminen riitä. Vaa´asta sanotaan, että on muka tasainen luonne; näkyy vaan muiden läsnäollessa, osaa näytellä muiden aikana mutta kun on kahdestaan niin on vähemmän tasainen. Kalat-Vaaka ei sovi missään tapauksessa.
- Tellu
No ainakin minä Kala-naisena olen sopinut Vaaka-miehen kanssa hyvin yhteen kohta jo 6 v, mutta luonnollisesti asiaan vaikuttaa moni muukin seikka kuin pelkkä Aurinko-merkki.
Jotkut väittävät että Kalat olisivat viileitä koska ovat vesielementin merkki, mutta mielestäni se on kyllä Vaaka joka on viileä. Jos niistä ajoittaisista kylmistä kausista selviää (jolloin Vaaka vain arvostelee Kalaa ja Kala murjottaa ja painii alemmuuskompleksin kanssa), niin paremmin suhde toimii kuin huruskuuppikirjat väittävät. Parhaimmillaan henkevä suhde, jossa Vaa'an älyllisyys ja Kalan viisaus pääsee oikeuksiinsa.- viileä?
ei ei, kyllä ne vesimerkit, KALAT eritoten ovat juuri ne tunteellisemmat ja herkimmät ! Nimenomaan vaaka on viileä, ilman merkit : vesimies, kaksonen ja vaaka puhuvat kyllä tunteista...joita eivät TUNNE. Nämä merkit elävät päällään, ei sydämellä. Vesimiehellä on paljon funsittavaa, kaksonen pyörii kuin tuuliviiri ja ottaa kaikkeen kantaa ja kaikesta noin pintapuolisesti selvää..ei se kerkiä tunteilla, ja vaaka taas on kyllä kovasti charmantti ja ehkä vähän turhamainenkin ja pyörii vähän oman itsensä ympärillä, mutta tunteet TUNNETTUINA tunteina ovat hebreaa. EMPAATTISUUDESTA puhumattakaan.
Toi edellinen kalan kirjoittama tarina oli aika rankkaa luettavaa...olen ennenkin tänne kirjoittanut kalan kiltteydestä, se näyttää todella pitävän paikkaansa. Kalat ovat muuten itsekin kirjoittaneet: kellä on pisteliäs skorpparimies, kellä pettäjä kaksos-mies...pitäisiköhän kalan löytää toinen kala..
Hyvää jatkoa kaikille hempeille kaloille! - Vaaka
viileä? kirjoitti:
ei ei, kyllä ne vesimerkit, KALAT eritoten ovat juuri ne tunteellisemmat ja herkimmät ! Nimenomaan vaaka on viileä, ilman merkit : vesimies, kaksonen ja vaaka puhuvat kyllä tunteista...joita eivät TUNNE. Nämä merkit elävät päällään, ei sydämellä. Vesimiehellä on paljon funsittavaa, kaksonen pyörii kuin tuuliviiri ja ottaa kaikkeen kantaa ja kaikesta noin pintapuolisesti selvää..ei se kerkiä tunteilla, ja vaaka taas on kyllä kovasti charmantti ja ehkä vähän turhamainenkin ja pyörii vähän oman itsensä ympärillä, mutta tunteet TUNNETTUINA tunteina ovat hebreaa. EMPAATTISUUDESTA puhumattakaan.
Toi edellinen kalan kirjoittama tarina oli aika rankkaa luettavaa...olen ennenkin tänne kirjoittanut kalan kiltteydestä, se näyttää todella pitävän paikkaansa. Kalat ovat muuten itsekin kirjoittaneet: kellä on pisteliäs skorpparimies, kellä pettäjä kaksos-mies...pitäisiköhän kalan löytää toinen kala..
Hyvää jatkoa kaikille hempeille kaloille!että olen aika viileä tyyppi kai. Mutta jostain syystä tietämättäni hakeudun aina juuri kalamiesten seuraan... Heissä on sitä jotain, niin herkkää ja kaunista... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465