Kyseisen moottorin hyvät ja huonot puolet 5 metrisessä Busterissa. Kulutus pienellä matkavauhdilla...? Koneen vaihto edessä..tätä tarjottu..
Evinrude 70 vm 1992
4
1943
Vastaukset
- Jiniz
Tuoreöljyvoitelu saattaa lopettaa toimintansa ja kone kilahtaa. Toisilla se toimii vuodesta toiseen ongelmitta, mutta varman päälle pelaajat ovat poistaneet VRO:n käytöstä jo aikoja sitten. Myös ylimmän pytyn männän sulamisia on tapahtunut kyseiselle lohkolle.
Muutoin vankka peruskone, vahvasti vääntävä ja kohtuu kulutuksinen verrattuna vastaaviin 2T-koneisiin. Matkanopeuden kulutus asettunee 15-20L haarukkaan, kahvan asennosta riippuen. - Miten sitä on
Ulvotettu. Ja onko ajettu joka kesä, se kertoo koneen luotettavuudesta.
Se on erittäin ryhdikkään näköinen perälaudassa, jos on maalipinta ehjä, toisin kuin jotkut "kenottajat".
Siitä samasta lohkostahan aikoinaan taisi olla Formula 3-luokan kilpamoottori, muistelen kuutiotilavuuden olevan olevan sama, siis Evari Sprint- ja Johnsson Stinger.
Ja jos VRO on edelleen toimintakuntoinen, se luultavasti toimii edelleenkin hyvin.
Luulen, että VRO-järjestelmän arveluttava maine, on peräisin siitä, että käyttäjät ovat päästäneet roskia öljyntäyttö aukosta sisään, ja joku pieni suutin ei tietenkään tykkää semmoisesta.
Puristuspaineiden mittaus, sekä käyntiinlähdön herkkyys ja kiihtyvyys on sulla itse koettava. Jos nämä on kunnossa, osta pois. Tietenkin peräöljyt kannattaa katsoa ennen ostamista ja parin viikon käytön jälkeen myös.- turhaan parjattu
vro:n huon maine tuli ensimmäisen sarjan koneista. Nykyään yleispätevä syntipukki.
Jos pulssilinjan takaiskuvena on toimiva ja öljy ja bensalinjat tiiviitä niin pelaa luotettavasti. - oli myös
turhaan parjattu kirjoitti:
vro:n huon maine tuli ensimmäisen sarjan koneista. Nykyään yleispätevä syntipukki.
Jos pulssilinjan takaiskuvena on toimiva ja öljy ja bensalinjat tiiviitä niin pelaa luotettavasti.aikoinaan kaksi VRO-konetta. Molemmat Johnsoneita, toinen -88 60hv ja toinen -90 115hv. Molemmat ostin käytettynä ja kummassakin käytin VRO:ta, eikä minkäänlaisia ongelmia ollut. Keväällä laitoin vähän öljyä bensan sekaan ja katsoin, että öljyn pinta alkoi VRO-säiliössä alenemaan, jonka jälkeen tankkasin vain raakaa bensaa. Hemmetin hyviä vehkeitä olivat. VRO on mielestäni ihan turhaan parjattu systeemi. Tosin tarkkana pitää olla ostit sitten minkä tahansa prutkun käytettynä. Sinuna tekisin niihinkin samanlaisen aloitusvarmistuksen tankkiin kuin omiin OMC-vermeisiin keväisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384