Kun viimeeksi kävin tääll lukemas,mitä Sillanpääst on kirjoitettu,oli tääl myös jotain negatiivist.Miksi poistettu?Tämänhän pitäisi olla vapaa sana palsta?Myös negatiiviset asiat kuuluvat elämään.Jos Sillanpään fanisivut on suljettu,niin perustakaa ihmeessä joku sivusto missä saatte kehua häntä kilpaa keskenänne.Ja antakaa meidän jotka emme näe häntä ruusunpunaisin silmin puhua omista tunteistamme.Jari on hyvä näyttelijä tietää miten rahaa tehdään,ei se ole aitoa mitä lavalla näette,Olen joskus ollut hänen keikallaan,nähnyt hänet myös siviilissä.Ei tee vaikutusta.Hän ei ole aito,olen samaa mieltä kuin yksi kirjoittaja häneltä puuttuu nöyryys.Kari Tapion sanoma..
Vapaa Sana?
Ei fani
3744
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 3
Vanhimmat
se on totta. Mutta ne negatiivisuudet voi myös ilmaista monella tavalla, eikö totta? Fanit kyllä tietävät sen, että Jari on ottanut etaisyyttä heihin ja paljon on muuttunut vuosien varrella. Miehellä olisi kyllä niin paljon vientiä, että varmaan oman mielenterveyden kannalta onkin näin parempi. Toisiin artisteihin on hankala verrata, koska muilla artisteilla ei ole niin hulluja faneja kuin Jarilla on. Ja kyllähän niitä omia foorumeitakin löytyy, missä sitten Jaria hehkutetaan enemmän fanijoukon kesken :D
Se että Jarilta puuttuisi nöyryys niin siinä mielestäni olet täysin väärässä.
Minullakin on vuosien varrelta kokemusta Jarista sekä esiintyjänä että siviilinä. Mielestäni hän on samanlainen kummassakin "roolissa" sekä hyvinä että pahoina päivinä. En ole havainnut hänessä mitään näyttelemiseen viittaavaa. Menestyminenhän tuo yleensä rahaakin eikä siitä kannata kenenkään kateellinen olla, sillä laulajat tekevät kuitenkin töitä tämän rahan eteen. Oli sitten kyseessä Jari tai Kari Tapio.
Ja jokaisella on vapaus valita ketä menee kuuntelemaan. Eli jos Jari ei innosta niin sitten vaikkapa Kari T:tä kuuntelemaan. Tai päin vastoin.
ei kai teille tartte perustaa omaa sivustoa jossa saatte keskenänne negatiivisia asioita ladella
antaa tulla vaan samalle sivustolle !!