Safarit Nairobista

..matkailija..

Hei,

Ensi torstaina 23.8 olisi lento Nairobiin Keniaan. Olisiko jollakullan kokemusta / tietoa, mistä saa hankittua kivan safaripaletin Nairobista? Paikan päällä etsitään toki sopivaa, mutta olisi mukavaa jos jollakulla olisi vinkkejä annettavana. Nettiä olen selaillut, mutta tarjontaa tuntuu olevan sen verran, että enpä ole valinnut vielä mitään. sellanen 3-5pv safari oli mielessä.

Kiitos kaikille jotka kentien ehtivät vastaamaan nopeasti. !

4

1679

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacaranda

Ostettiin muistaakseni Savukalta. Masai Mara ja Nakuru. Maksettiin 200€ / nuppi. Aikaa 3v.

Jos Keniaan menee, niin Masai Mara on vähän sama kuin Suomeen tullessa saunassa käynti.

Jokainen kunniallinen safarifirma pitää esillä vieraskirjan, josta voi lukea kommentteja.

Henkilökohtaisempaa lisätietoa saat sähköpostilla lisäämällä nimimerkkini perään ät suomi24.fi

• Local

Ei Maasai Mara ole todellakaan kuuma paikka. On toki lämmin kun istuu autossa auringon paisteessa. Mutta ei mitenkään verrattavissa Saunaan. Jos Saunaan tahtoo niin suunnatkaa rannikolle, sieltä se Saunan kosteuskin löytyy.

• jacaranda
        Local kirjoitti:

Ei Maasai Mara ole todellakaan kuuma paikka. On toki lämmin kun istuu autossa auringon paisteessa. Mutta ei mitenkään verrattavissa Saunaan. Jos Saunaan tahtoo niin suunnatkaa rannikolle, sieltä se Saunan kosteuskin löytyy.

Tarkoitin muuta kuin kuumuutta. Harkitsematon oli vertaukseni. Nöyrästi niiaan ja pyydän anteeksi. Kävisikö kalakukko paremmin?

• Local
        jacaranda kirjoitti:

Tarkoitin muuta kuin kuumuutta. Harkitsematon oli vertaukseni. Nöyrästi niiaan ja pyydän anteeksi. Kävisikö kalakukko paremmin?

Tarkotit traditiona? Ymmärrän. Ongelmana on vaan se että Maasai Mara ei enään ole niin arvostettu kuin ennen. Alue on liian suuri, vie liikaa aikaa ja samat eläimet näkee päivän sisällä esim East Tsavossa. Eläimet ovat piilossa paljon ja vaikea löytää, ja (itse en ole käynyt Marassa vuosiin) mutta luonani käyneet turistit jotka Marassakin kävivät sanovat että ei siellä enään näe seeprojen ja kirahvien lisäksi muuta kuin Maasaiden karjaa. Asiasta on valitettu myös lehdissä. East Tsavo tai Nairobi National Park on ehkä omalla suositus listallani ykkösenä. Olen kiertänyt jokaisen game reservin useita kertoja muutaman vuoden välein, ja tälläiseen tulokseen olen itse tullut. Kuulemma monet turistitkin valitsisivat seuraavalla kerralla jonkun pienemmistä puistoista. Mutta makuasioista ei voi kiisetllä :) Joka tapauksessa kokemuksen arvioisia jokainen puisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      55
      1129
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1061
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      114
      1022
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      920
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      93
      884
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      745
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      681
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      191
      652
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      69
      640
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73