Safarit Nairobista

..matkailija..

Hei,

Ensi torstaina 23.8 olisi lento Nairobiin Keniaan. Olisiko jollakullan kokemusta / tietoa, mistä saa hankittua kivan safaripaletin Nairobista? Paikan päällä etsitään toki sopivaa, mutta olisi mukavaa jos jollakulla olisi vinkkejä annettavana. Nettiä olen selaillut, mutta tarjontaa tuntuu olevan sen verran, että enpä ole valinnut vielä mitään. sellanen 3-5pv safari oli mielessä.

Kiitos kaikille jotka kentien ehtivät vastaamaan nopeasti. !

4

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jacaranda

      Ostettiin muistaakseni Savukalta. Masai Mara ja Nakuru. Maksettiin 200€ / nuppi. Aikaa 3v.

      Jos Keniaan menee, niin Masai Mara on vähän sama kuin Suomeen tullessa saunassa käynti.

      Jokainen kunniallinen safarifirma pitää esillä vieraskirjan, josta voi lukea kommentteja.

      Henkilökohtaisempaa lisätietoa saat sähköpostilla lisäämällä nimimerkkini perään ät suomi24.fi

      • Local

        Ei Maasai Mara ole todellakaan kuuma paikka. On toki lämmin kun istuu autossa auringon paisteessa. Mutta ei mitenkään verrattavissa Saunaan. Jos Saunaan tahtoo niin suunnatkaa rannikolle, sieltä se Saunan kosteuskin löytyy.


      • jacaranda
        Local kirjoitti:

        Ei Maasai Mara ole todellakaan kuuma paikka. On toki lämmin kun istuu autossa auringon paisteessa. Mutta ei mitenkään verrattavissa Saunaan. Jos Saunaan tahtoo niin suunnatkaa rannikolle, sieltä se Saunan kosteuskin löytyy.

        Tarkoitin muuta kuin kuumuutta. Harkitsematon oli vertaukseni. Nöyrästi niiaan ja pyydän anteeksi. Kävisikö kalakukko paremmin?


      • Local
        jacaranda kirjoitti:

        Tarkoitin muuta kuin kuumuutta. Harkitsematon oli vertaukseni. Nöyrästi niiaan ja pyydän anteeksi. Kävisikö kalakukko paremmin?

        Tarkotit traditiona? Ymmärrän. Ongelmana on vaan se että Maasai Mara ei enään ole niin arvostettu kuin ennen. Alue on liian suuri, vie liikaa aikaa ja samat eläimet näkee päivän sisällä esim East Tsavossa. Eläimet ovat piilossa paljon ja vaikea löytää, ja (itse en ole käynyt Marassa vuosiin) mutta luonani käyneet turistit jotka Marassakin kävivät sanovat että ei siellä enään näe seeprojen ja kirahvien lisäksi muuta kuin Maasaiden karjaa. Asiasta on valitettu myös lehdissä. East Tsavo tai Nairobi National Park on ehkä omalla suositus listallani ykkösenä. Olen kiertänyt jokaisen game reservin useita kertoja muutaman vuoden välein, ja tälläiseen tulokseen olen itse tullut. Kuulemma monet turistitkin valitsisivat seuraavalla kerralla jonkun pienemmistä puistoista. Mutta makuasioista ei voi kiisetllä :) Joka tapauksessa kokemuksen arvioisia jokainen puisto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe