hei sanoisin,olen monasti pyytänyt nimmaria,hän juoksee takahuoneeseen ja hei en ole niin kaamean näköinen että tarvitsisi peljästyä!!kari-tapiolla on aina aikaa vaihtaa muutama sana ja antaa nimmari!!niinkuin monella,suomi on niin pieni maa Jarin kaltaiselle persoonalle eiköhän olisi parempi ja menisi takaisin ruotsiin?!vai eikö kantti riitä!?nöyrää hänestä ei saa tekemälläkään,sen todistaa hänen lukuisat asuntonsa mammonan kerääminen.
nöyryys/nöyryyttäminen!!
kari-tapio fani;=;=
2
793
Vastaukset
- tttttttttt
Kyllä Jarin nimmarin antaa, kyllähän sen ymmärtää että jos kaksi tuntia esiintyy niin kyllä sitä haluaa mennä pois, olen saanut nimikirjoituksen silloin kun Jarilla on laulujen välillä hetki aikaa ja vaikka laulaisikin niin kyllä sen onnistuu
- anskuliini :)
se on jarin asia antaako nimmareita ei sen pakko ole jakaa nimmareita eikä jäädä fanie ympäröimäksi ei jarin tartte kaikkia mielyttää .jari esiintyy lavalla niin eikö se riitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726