Mulle tehtiin lääkkeellinen raskaudenkeskeytys 4 viikkoa sitten ja jälkivuoto kesti noin viikon. Nyt kun mulla alko kuukautiset viikko sitten niin ovat olleet tosi runsaat ja kivuliaat. Onko toi ihan normaalia? Voiko olla jokin tulehdus?!
Kuukautiset abortin jälkeen
tyttö_86
21092
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Voihan olla, että nyt kuukautisesi ovat runsaammat ja kivuliaammat. Ehkä seuraavat ovat jo normaalit. Tulehduksen merkkejä olisi pahanhajuinen vuoto ja kuume. Mutta tarkkaile jos vuoto ei vähene. Sulla ei ainakaan kauaa kestänyt se jälkivuoto. Itselläni tehtiin abortti lääkkein viikko sitten ja vuotoa on edelleen. Välillä hyvin niukkaa ja sitten taas tulee vielä niitä hyytymiä kylläkin pieniä ja liman ja verensekaista vuotoa. Itseäni on hieman alkanut mietityttämään, että jos en tämän abortin takia enään tulisikaan raskaaksi. Toivotaan kuitenkin.
kun mennään sorkkiin luonnon systeemejä..