En tiedä, onko tästä tulevasta Guitar Heroesta kuultu täällä jo aiemmin. Se on siis suomalaisten kitarasankarien tekemä levy, jossa on heidän omia kitaransoittoraitoja. Mukana ovat mm. Alexi Laiho, Emppu Vuorinen ja Roope Latvala. Tässä linkki, jossa Alexi vähän puhuu tuosta levystä, sekä Bodomien tulevasta materiaalista: http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/uusimmat/musiikki/?2007/8/105769
Ja ne jotka eivät ole nähneet COBTV part 1 niin tässä linkki siihen:
http://www.youtube.com/watch?v=iIobyyB1Enk
Guitar Heroes
11
4216
Vastaukset
- rokkari69
Meillä on molemmat aikaisemmat guitar heroesit ja tämäkin on jo tilattu.
- Choke
Ei, en puhu siitä pelistä vaan ihan CD levystä, jossa on suomen parhaimpia kitaristeja.
- sukkamangusti
Siis se levy jossa on näitten edellä mainittujen tyyppien kehittelemiä kipaleita, eli instrumentaalilevy? Jotain asiasta oli ylex:n uutisissa pari viikkoa sitte... Voisi olla ihan mielenkiintoinen paketti....
- tosta
nii onko tosta cobtv part1 tullu part2? ja jos on ni mistähän sen sais?
- Choke
Ei oo tullu vielä part 2, se tulee sitten joskus kun tulee ja se tulee ihan tuonne Bodomien omalle kotisivulle. Niin ja joo, tuo on se instrumentaali levy missä on tilulilu raitoja. Ihan varmasti mielenkiintoinen.
- llaiho
Choke kirjoitti:
Ei oo tullu vielä part 2, se tulee sitten joskus kun tulee ja se tulee ihan tuonne Bodomien omalle kotisivulle. Niin ja joo, tuo on se instrumentaali levy missä on tilulilu raitoja. Ihan varmasti mielenkiintoinen.
tuolt guitarheroesin sivuilthan voi nykyään kuunnella pätkiä tyyppien biiseist. ihan mukavalt kuullostaa. varsinki tää allun sioux city sarsaparilla. (; ja sit siel se video mis allu sitä soittaa. aah. ootan levyä kovasti. ^^' ainii ja soundis oli guitarheroesist hyvä juttu. taino siinhä oli vaan tolkki holopainen ja allu. mut silti.
- jmk68
Kuulin tänään ekan kerran tästä levystä, kun YleX soitti ton 12 donkeys- biisin, ja heti kolahti! Pakkohankinta!! Tosin yhen biisin perusteella ei kannata arvioida koko kokonaisuutta..
- Jesussdfsw
Ei kerpele löyvy torrenttia.
- tilu tilu
Jesussdfsw kirjoitti:
Ei kerpele löyvy torrenttia.
Joo, noissa kappaleissa vois olla jotain sisältöä vähä enemmän, eikä vaan pelkkä taustaa sille tilulle, kylhän noita tilu miehiä riittää 13 tusinaan...
- Kalmo
Minä haluaisin että ilmestyisi tällainen Bass Heroes-albumi, jolla kuultaisiin Suomen hevin bassosankareita. Minä ainakin haluaisin sillä levyllä kuulla Juha Harjua Deathchainista ja Janne Sovaa Barathrumista (muita ei nyt tule mieleen). Mitäs mieltä kansa olis tästä?
PS. Sain idean Inferno-lehdestä.- kartteer
No etkö tosiaan keksinyt ketään parempaa levylle? Marco Hietala, (!Lauri Porra!), eittämättä euroopan paras basisti,ihme jos et ole heistä mitään kuullut. Ja Guitar Heroes on perkeleen kova albumi. Kuitenkin, Bassosankarit olisi vieläkin kovempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374