Onks kukaan koskaan vuokrannut noiden kautta asuntoa?
homeaway ja homeholidays.com
2
2329
Vastaukset
- Loma-asunto
Vuokrattiin tänä kesänä homeawaysta loma-asunto kahdeksi viikoksi Nizzan vierestä. Ensin täytettiin homeawayn sivulta sähköpostilomake ja lähetettiin se. Alle tunnissa englantilainen asunnon omistaja lähetti spostia ja soitti. Kaikki sujui todella mallikkaasti, vuokran maksuun hän olisi halunnut euroshekkiä mutta halusimme maksaa pankkitilille, siihen tarvittiin pankin ja vuokranantajan tilin kansainväliset swift ja iban-koodit. Näin meille jäi dokumettia maksusta. Paikanpäällä maksettiin takuuraha käteisellä yhteyshenkilölle hän antoi kuitin. Saimme koko rahan lähtiessämme pois. Takuusumma oli aika suuri, 300e. Meille jäi todella hyvä mieli tästä vuokrauksesta, kaikki mitä luvattiin ja sovittiin (ja enemmänkin)piti paikkansa. Asunto oli loistava ja loma onnistui hyvin.
- tarkkana saa olla ja sopia
Olen vuokraamassa Maltalta kesäksi 2008 asuntoa. Pääsinkn jo mielestäni hyvään diiliin erään mainostajan kanssa, niin yht'äkkiä hän takuu maksun aikaan hän ilmoittikin, ettei ollutkaan huomannut kuinka pitkään olemme ja tuplasi hinnan 750 eurosta 1500 e.
Käymässämme sposti keskustelussa hän kertoi, mitä tämä hinta 750 euron sisältää, mutta ei koskaan kirjoittanut sposti kirjeenvaihtoomme oleskelumme ajanjaksoa. Homeaway.fi sivuilla Ilmoituksesaan hän mainitsee, että viikkohinta on 390 euroa tältä kyseiseltä periodilta. Koko ajan olin maininnut hänelle oleskelumme ajan jakson ja kysynyt hintaa, joka sisältää kaikki.
Samoin eräs toinen mainostaja ilmoitti viikko hinnaksi n. 680 euroa kyseisella ajanjaksolla. Paikka oli sen verran mukavan näköinen, että olisin maksanut 700 euroa siitä viikko. Ensimmäisestä viisastuneena kysyin hintaa, joka sisältää kaiken. Sain vastaukseksi, että hinta oli 930 euroa viikko 25 euroa/hlö lakanat, siivous ja pyyheliinat.
Olen ollut yhteydessä myös muutamaan muhun mainostajaan, jotka ovat pitä ainakin tähän asti kiinni mainoksessaan ilmoittamastaan summasta. Tarkkana saa olla ja sopia, niin, että kaikki tulee vuokranantajan puoleta kirjoitetuksi mustaa valkoisella, ettei maksun tai lähdön hetkellä tule isoja ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904