Olen lähdössä pian rantalomalle Turkkiin Alanyaan. Miten keliaakikko pärjää Turkissa? Olisiko jollakin kokemuksia ravintoloista, joista saisi gluteenitonta ruokaa? Löytyyköhän marketeista gluteenitonta leipää tms?? Olisin kiitollinen, jos auttaisitte ja kertoisitte kokemuksistanne :) Kielikäännöksen aion tulostaa netistä. Toivottavasti siitä on apua!
Turkkiin menossa
2
494
Vastaukset
- miee
Aina pärjää, paremmin tai huonommin, mutta ruokavalion takia ei pidä jättää lähtemättä.
Muutama perussääntö.
- Ota eväät jo lentokoneeseen mukaan (aina ei ole varma onko gluteeniton ruoka siellä odottamassa)
- Kielikäännös mukaan!
- Näkkileipää, kaurahiutaleita, keksejä mukaan..
- Oma keittonurkkaus hotellissa helpottaa elämääsi.
- Hedelmät ja vihannekset ovat aina varmasti gluteenittomia.
- Ravintolassa on yleensä hyvin ystävällistä henkilökuntaa ja pyrkivät selvittämään asiaa vaikkeivät siitä paljon tietäisikään.
- Riisi, grillattu liha, kasvikset, varmoja ruokia.
- Vältä kastikkeita ja ruokia joista et ole varma.
- Muista ettei ruoka ole pääasia matkalla, siitä voi nauttia muutenkin!
Hyvää matkaa!
t. keliaakikko ja kahden äiti! - minäkin matkalle Alanyaan
Kerro ihmeessä, miten pärjäsit. Löysitkö Alanyasta luotettavia ruokapaikkoja. Olen menossa sinne myös lomailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984