Olen usein Nl Holdem turnauksissa ja rahapöydissä (kaikilla tasoilla) törmännyt seuraavanlaiseen pelitaktiikkaan joten kysyn teiltä "voittaako tolla systeemillä pitkässä juoksussa?"
useampi jaossa vielä mukana tai jo edennyt headsuppiin ja tilanne näyttää ettei kellään voi olla mitään erikoista. Nämä kyseiset tyypit vetää heti allin siihen vaikka potissa olisi vain hiluja ja useimmiten muut foldaa (minä mukaan lukien). Nämä tyypit ovat vielä usein muuten aika hyviä pelaajia. Mutta nykyään olen huvikseen callannut heitä ja järjestäen voittanut jollain kakkosparilla. Tuloksena allinkaveri pihalle turnauksesta tai 100dollaria mulle.
Kertokaa, jääkö noilla vastustajien foldauskerroilla muka niin paljon enemmän voitolla kuin mitä häviätte kun joku callaa?
Voittaako näin?
4
1269
Vastaukset
- pienellä parilla kannata ko...
2 parilla se on kolikonheittoa jokaista vastustajaa vastaan, joten voikin kysyä että onko se viiasta maksaa jollakin matalalla parilla jos joku vetää all-init? Aika monet pelaajat kyllä yrittää varastaa blindejä noilla jaoilla. Yleensä se onkin parempi tapa kuin jos blind on yhteensä vaikkapa 300 luokkaa ja oma stakki 1000 nurkilla niin olisi typerää korottaa esim. 300 ja vetää flopilla 300 kun tyyppi saisi miettiä foldaako vai ei.
- Näin meillä
Kakkosparilla johdat parittomia käsia vastaan pikkaisen eli kyllä sekin voi jossain tilanteessa olla pelattavissa.
Rahapöydissä on mielestäni hyvin tuhoon tuomittu taktiikka tai taktiikan puute allarin heitto. Mutta turnauksissa jossain vaiheessa sitäkin asetta käytettävä jos blindit ovat tarpeeksi suuret ja omat chipit toisaalta rupeavat hupenemaan. Turnauksen loppupuolella muutamat blindien varastukset kuitenkin auttavat paljonkin sijoja ylöspäin joita ei hyviä käsiä odottamalla saavuttaisi.
Jos muut osoittavat heikkoutta ja toisaalta olen tulkannut heidät pelaajiksi jotka korottavat osumillaan mutta eivät osaa sekoittaa peliään korottamatta jättämisellä käytän toki tilanteet hyödyksi. Blindit ovat yleensä suuret suhteessa stackeihin joten jos olen melko varma että kaverit foldaa ja uskon kädelläni olevan maksun tullessa noin 50 % mahkut pärjätä niin toki yritän varastuksia. Pelkkiä hyviä kortteja odottamalla kyllä pääsee monesti rahasijojen tuntumaan / välillä rahoille mutta yleensä jotain joutuu kehittämään kun niitä kortteja ei vaan tule. Silloin tarpeen turnauksen alun tietous mitä muista pelaajista tullut kerättyä.
Toki varasteluissa pitää käyttää järkeä ja olla tekemättä niitä liian usein mutta koska olen turnauksen alkupään statistiikan mukaan tiukka agre pelaaja auttaa uskoakseni alkupään statistiikka minua turnauksen loppupäässä. Keskisuurella stackilla voi pelatakkin mutta 5xbb rajan lähestyessä on pakko yrittää jotain tai kuolla blindeihin.
En tainnut kyllä vastata kysymykseen :-) - voin väittää
että joka turnauksessa joudut vähintään 2kertaa kolikon heittoon vastustajaa vastaan (jolla isompi stackki)ja niistä kun selviää niin voitolla oot keskomäärin.
ja joka muuta väittää puhuu paskaa ellei käy hannu hanhet(1/miljoonasta pelistä)että johdat turnausta alusta loppuun,eli kaikki natsaa......- Näin meilllä
Tästä olen aivan samaa mieltä. Kolikon heitoksi lasken mukaan kaikki tilanteet joissa en johda ennen allareita 65 % sesti. Mutta esim normaali AK, AQ vastaan pikkupari/ kummallakaan ei pareja tilanne on käytännössä pakosti vastaan tuleva kolikonheitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778