onko kauris bi-seksuaalisempi

kuin muut merkit?

Onko kauris avoimempi seksuaalisuuden kanssa enemmän kuin muut? Sanokaapa te kaurikset itse vai liekö tämä vain horoskooppien höpinöitä?

8

1669

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimulinen

Varmaan huono olen tähän vastaamaan, koska ajattelen, että asiat eivät ole tähtiin kirjoitettu kuin astrologiassa.

No, sanonpa mielipiteeni kuitenkin. Vaikka merkiltä olisi mikä vain, voi olla yhtä hyvin seksuaalisuudeltaan suuntautunut niin vastakkaiseen kuin omaan sukupuoleen.

No olen kaurisnainen, mutta enpä tuohon enempää usko. Uskon astrologian sijasta kyllä rakkauteen,hellyyteen, lämpöön, viisauteen ja haleihin. Uskallan vielä toivoa omalla kohdallani, että joskus jonain päivänä naisen luona nuo asiat saa kohdata.

Olen ollut kerran kiinnostunut hyvin paljon vastakkaisesta sukupuolesta ja sen jälkeen seurustellut naisen kanssa. Jos tuo pitää raameihin määritellä, tuo on homoseksu-
      aalisuutta. En oikein jaksa uskoa omalla kohdalla, että koskaan miestä vierelle tulisi.

Tuskinpa kauris on yhtään sen enempää bi kuin kukaan muukaan. No, enpä merkkeihin usko, joten en ole sopiva tähän vastaamaan.

• Put your both hands up!

En ole huomannut bi-seksuaalisia piirteitä tuntemissani kaurisihmisissä. Monissa kaurisanalyyseissa myös väitetään, että kauris olisi taipuvainen erilaisiin perversioihin ja fetisseihin. Tämän väitteen voin itse asiassa ainakin osittain allekirjoittaa...

Kauriiden seksuaalisuus on hyvin herkkää ja arvaamatonta. Se tekeekin kauriista melkoisen jännittävän partnerin.

• kauriin sarvi

mitä on ja kauris on suvaitsevainen, mutta itse kauris elää perinteiden mukaan.

• heterot

kauriit perinteikkäästi heterojen kanssa, lesbot perinteisesti lesbojen, homot homojen ja bi:t ei "liberaaleina" oikein osaa valita. :)

• jotain perää

Kyllä mun tuntemani kauriit voi olla vähän helpommin bi-seksuaaleja kuin ns. normaaliväestö. Mutta toisaalta virallisesti kauriit päätyy aina perinteisiin suhteisiin, ne poikkeavuudet ne pitää pinnan alla piilossa.

• Kauriskissa-hybridi

Joo-o ehkä tosiaan jotain perää on, tosin en ole huomannut muista kuin itsestäni enkä ole mistään horoskooppianalyyseistäkään lukenu moista. Ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan (varsinkin jos hän on nainen, mutta vain villeissä kuvitelmissani hehheh) siinä että itse olen kyllä bi-henkinen mutta pitäytynyt miehissä niin suhteissa kuin seksissäkin. Koen kyllä olevani keskivertoa seksuaalisempi ja lähiympäristö lienee huomannut saman ;)

• KaurisNainen

Jeps, olen bisse. Hyvin avoimestikin. Ja melkoisen paljon seksuaalisempi kuin muut tuntemani naiset/miehet.

• "Mies Karjalasta"

Omalta kohdaltani voin sanoa että väitteessä saattaa olla perää. Kauris mies, ja kokemuksia sekä naisten että miesten kanssa, ja myös parien kanssa, mutta nainen läheisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      373
      1717
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      133
      1255
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      157
      1187
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      26
      981
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      862
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      655
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      651
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      119
      562
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      21
      553
    Aihe