onko kauris bi-seksuaalisempi

kuin muut merkit?

Onko kauris avoimempi seksuaalisuuden kanssa enemmän kuin muut? Sanokaapa te kaurikset itse vai liekö tämä vain horoskooppien höpinöitä?

8

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimulinen

Varmaan huono olen tähän vastaamaan, koska ajattelen, että asiat eivät ole tähtiin kirjoitettu kuin astrologiassa.

No, sanonpa mielipiteeni kuitenkin. Vaikka merkiltä olisi mikä vain, voi olla yhtä hyvin seksuaalisuudeltaan suuntautunut niin vastakkaiseen kuin omaan sukupuoleen.

No olen kaurisnainen, mutta enpä tuohon enempää usko. Uskon astrologian sijasta kyllä rakkauteen,hellyyteen, lämpöön, viisauteen ja haleihin. Uskallan vielä toivoa omalla kohdallani, että joskus jonain päivänä naisen luona nuo asiat saa kohdata.

Olen ollut kerran kiinnostunut hyvin paljon vastakkaisesta sukupuolesta ja sen jälkeen seurustellut naisen kanssa. Jos tuo pitää raameihin määritellä, tuo on homoseksu-
      aalisuutta. En oikein jaksa uskoa omalla kohdalla, että koskaan miestä vierelle tulisi.

Tuskinpa kauris on yhtään sen enempää bi kuin kukaan muukaan. No, enpä merkkeihin usko, joten en ole sopiva tähän vastaamaan.

• Put your both hands up!

En ole huomannut bi-seksuaalisia piirteitä tuntemissani kaurisihmisissä. Monissa kaurisanalyyseissa myös väitetään, että kauris olisi taipuvainen erilaisiin perversioihin ja fetisseihin. Tämän väitteen voin itse asiassa ainakin osittain allekirjoittaa...

Kauriiden seksuaalisuus on hyvin herkkää ja arvaamatonta. Se tekeekin kauriista melkoisen jännittävän partnerin.

• kauriin sarvi

mitä on ja kauris on suvaitsevainen, mutta itse kauris elää perinteiden mukaan.

• heterot

kauriit perinteikkäästi heterojen kanssa, lesbot perinteisesti lesbojen, homot homojen ja bi:t ei "liberaaleina" oikein osaa valita. :)

• jotain perää

Kyllä mun tuntemani kauriit voi olla vähän helpommin bi-seksuaaleja kuin ns. normaaliväestö. Mutta toisaalta virallisesti kauriit päätyy aina perinteisiin suhteisiin, ne poikkeavuudet ne pitää pinnan alla piilossa.

• Kauriskissa-hybridi

Joo-o ehkä tosiaan jotain perää on, tosin en ole huomannut muista kuin itsestäni enkä ole mistään horoskooppianalyyseistäkään lukenu moista. Ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan (varsinkin jos hän on nainen, mutta vain villeissä kuvitelmissani hehheh) siinä että itse olen kyllä bi-henkinen mutta pitäytynyt miehissä niin suhteissa kuin seksissäkin. Koen kyllä olevani keskivertoa seksuaalisempi ja lähiympäristö lienee huomannut saman ;)

• KaurisNainen

Jeps, olen bisse. Hyvin avoimestikin. Ja melkoisen paljon seksuaalisempi kuin muut tuntemani naiset/miehet.

• "Mies Karjalasta"

Omalta kohdaltani voin sanoa että väitteessä saattaa olla perää. Kauris mies, ja kokemuksia sekä naisten että miesten kanssa, ja myös parien kanssa, mutta nainen läheisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe