Nuorta tyttöä toimistossa osa 2

Jani 25

jatkoa tarinaan nuori tyttö toimistossa…

Toinen työviikko oli aluillaan ja aloittelin varsinaista työntekoa. Tyttöystäväni ilmoitti yllättäen, että oli saanut espanjasta työpaikan ja olisikin siellä pidempään kun aluksi suunnitteli. Ilmoitus ei sinänsä harmittanut minua kummemmin kun päässäni pyöri vielä muistot edellisen viikon yllättävistä tapahtumista 17-vuotiaan kesäharjoittelijan, Jennin kanssa. Olin nähnyt Jenni töissä ollessani muutaman kerran. Tyttö oli tervehtinyt iloisesti ja antanut minulle lapulla puhelinnumeronsa. Olin kuitenkin ollut työhön perehdyttämiskoulutuksissa, enkä ollut päässyt olemaan Jennin kanssa kahdestaan edellisen viikon suihinoton jälkeen. Miettiessäni edellisen viikon tapahtumia kaluni alkoi osoittaa heräämisen merkkejä ja jotenkin vaistomaisesti huomasin hetken kuluttua painelevani Jennin antamaa numeroa puhelimeen.

”Jenni” kuului vastaus.

”No, tässä Jani moi! Onko sulla kiireitä?” kysyin.

”Ai sä soitit viimein, mä jo luulin, ette sä soitakaan. Ei mulla mitään kummempaa, miten nii?”

”No, musta tuntuu, että sun pitäis käydä mun huoneessa, mulla olis vähän tarpeita!” Sanoin ja huomasin kuinka kaluni turposi entisestään pelkästä ajatuksesta, että näkisin tuon nuoren tytön täydellisen vartalon hetken kuluttua.

”Joo, tuun heti! Mulla onkin yks yllätys sulle!” Jenni sanoi ja sulki puhelimen.

Hetken kuluttua ovi avautui ja Jenni astui sisään. Tytöllä oli päällään lyhyt musta hame ja valkoinen toppi. Hiukset olivat pienillä leteillä. Wow, miten seksikäs ajattelin kun katseeni vaelsi Jennin vartalolla.

”Mä laitan tän lukkoon” Jenni sanoi ja raplasi oven lukkoon.

Tyttö astui lähemmäs ja katse kääntyi mun housujen etumukseen…

”Sä olet tainnu jo kuvitella tekeväs kaikenlaista mun kanssa vai mitä?” Jenni kysyi.

”Joo, kieltämättä oot pyöriny mielessä kokoajan sen edellisen jälkeen! Mikä se sun lupaama yllätys oli?”

”No, ootas” Tyttö sanoi ja astui lähemmäs katsoen mua suoraan silmiin.

Tyttö alkoi nostaa lyhyttä hamettaan ylös ja hameen alta paljastui täysin paljaaksi ajeltu ja käsittämättömän kaunis nuoren tytön pimppi. Tuijotin tytön jalkoväliä haltioituneena. Täydellinen tyttö, mä olen onnenpoika kun pääsin tänne töihin ajattelin itsekseni.

”Mitäs pidät? Mä ajoin ne kaikki pois kun se näytti niin hyvältä niissä kuvissa” Jenni sanoi!

”Se on täydellisen kaunis! Se suorastaan vaatii nuolemista!” Sanoin ja nousin ylös tuolistani.

”Istu sä tähän… ja kääri se hame hiukan ylemmäs!” sanoin

Jenni istui tuolille ja nosti hamettaan ylös niin, että täysin posliinin pillu näkyi paljaana. Tyttö työnsi lantiotaan eteen niin, että tytön jalkoväli oli aivan tuolin reunalla valmiina nuoltavaksi. Polvistuin tytön eteen ja tuntui, että Jenni melkein tärisi odotuksesta. Painoin pääni tytön jalkoväliin ja aloin suutelemaan Jenni alavatsaa. Suutelin alavatsaa, ja välillä painoin huuleni Jennin reisien sisäpinnoille… kiertelin huulillani tytön vakoa. Välillä annoin huulieni koskettaa kevyesti häpyhuulia ja palasin taas suutelemaan tytön reisiä. Jenni kiemurteli tuolissa ja nosteli lantiotaan.

”Älä kiusaa!” Tyttö sanoi melkein käskevästi.

Painoin huuleni tytön häpyhuulille ja suutelin niitä kevyesti. Kiertelin häpyhuulia hitaasti, mutta en koskettanut vielä klitorista…

”No, ei kun oikeesti” Jenni sanoi.

Vein huuleni aivan lähelle Jennin klitorista ja suutelin sitä kevyesti. Jenni hätkähti kuin olisi saanut pienen sähköiskun. Aloin suutelemaan klitorista ja samalla hyväilin kevyesti sormillani tytön häpyhuulia. Pikkuhiljaa aloin nuolemaan h-i-t-a-a-s-t-i tytön klitorista. Pyörittelin kuumaa kieltäni klitalla ja hyväilin sormillani tytön häpyhuulia. Pikkuhiljaa aloin nuolemaan nopeammin ja hivuttamaan sormeani tytön häpyhuulten väliin. Tunsin sormellani kuinka Jenni häpyhuulien välissä tuntui kostealta. Aloin painamaan sormeani tytön sisään ja samalla kieleni pyöri yhä nopeammin klitoriksella… kuulin kuinka Jenni huohotti ja voihki kun nuolin ja liikuttelin sormea tytön sisällä.

”Tää on taivaalista, jatka Jani, jatka!” Jenni huohotti.

Otin avukseni toisenkin sormen ja aloin painamaan varovasti kahta sormea Jennin sisään. Hidastin välillä hetkeksi nuolemista ja sitten taas kiihdytin tahtia. Annoin sormieni liikkua aivan Jennin tiukan vaon pohjaan ja nuolin… Tunsin kuinka Jennin lihakset puristuivat sormieni ympärillä ja kiihdytin entisestään nuolemista. Nuolin ja työntelin sormia edestakaisin Jennin sisällä… aloin varovasti hyväilemään toisella kädellä Jennin peppuaukkoa ja hetken kuluttua Jenni suorastaan räjähti ja tunsin kuinka tytön pillu sykki sormiani vasten… Jatkoin nuolemista ja Jennin orgasmi tuntui jatkuvan loputtomiin. Viimein tyttö kuitenkin alkoi rauhoittumaan ja suutelin kevyesti tytön posliinia.

”Täydellinen! Saisipa sua nuolla joka päivä!” Sanoin ja nousin ylös.

”En yhtään väitä vastaan… Tuun kyllä mielelläni joka päivä nuoltavaks” Jenni sanoi.

”Mun pitäis mennä isän kyydillä kotia ja se lähtee 5 minsan päästä! Kutsutko mut illalla kylään” Jenni kysyi ja kattoi mua kauniilla silmillään.

”Joo, tottakai, Mä soitan sulle!” Kerkesi jo lupaamaan ja muistin vasta sitten, että en tosiaan asunut yksin… mitähän tekisin tyttöystäväni tavaroille?!

”Moi, soittele sit” Jenni huikkasi ovelta.

Tarina jatkuu!

Ehdotuksia jatkoon ja kommentteja kiitos!!

Jani

11

31252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK

      ehkä saat tytön ystävättärenkin mukaan...

    • Naa

      Hyvin kirjoitettua tarinaa!
      Helppoa lukea kun koko tarina ei ole yhdessä pötkössä,vaan oot jaotellu kappaleet.
      Ja tarinan sisältö...
      KIIHOTTAVAA !
      Jatka samaan malliin ja vinkkinä voisit vaikka sisätä tarkempia kuvauksia äänistä,mausta,näkymistä ym...

      HIENOA KERRONTAA !

      • Jani 25

        Kiitoksia palautteesta!

        Yritän saada uutta tarinaa kirjoiteltua tässä työn ohessa.

        Ideoita ja ehdotuksia tarinaan otetaan mielellään vastaan.

        :)

        Jani


    • -Mister-

      Jenni tulee kylään ja istuu sohvalle minihameessa ilman pikkuhousuja ja alkaa hyväillä itseään, siinä vaiheessa Jani keksii, että voisi hakea tyttöystävänsä surinasauvan ja menee makuuhuoneeseen etsimään sitä ja sillä aikaa tyttöystävä tulee sisään ja bongaa Jennin sohvalta ja lopputulos on kolmen kimppa.

      • Jani 25

        :)

        Just tollasta mä oli kehittelemässä... yritän saada tänään valmiiks!

        Jani


    • Jani 25

      Moi,

      Tarina jatkuu seksinovellit osastossa tarinassa Jenni kylässä...

    • Grrr...(n)

      nää on tosi hyvii, hyvin kirjotettu jne... on ne sit tosia tai ei, ni kuitenki erittäin hyvä... ihmeessä lisää ;)

    • seksityttönen

      JAKTKA IHMEESSÄ!

    • veijo kupiainen

      nuoria tyttöjä haluin tavatta kyllä kiitos.

    • ohho

      Vitun hyvä tarina, vaikka onkin täyttä kusetusta. Jatka ihmeessä!!

      • mace

        Jatka ihmeessä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe