Onko kauris huumorintajuisempi

kaurisWoman

ja avarakatseisempi sekä suvaitsevampi kuin muut?
Itse olen huumorintajuinen, avarakatseinen ja suvaitsevainen, en tiedä sitten, olenko enemmän kuin muut. Kaikenlainen huumori, myös sarkastinen, on elämän suola!

Kauriit ovat älykkäitä ja loogisia. He tekevät paljon havaintoja ympäröivästä maailmasta ja pohtivat niitä. Kauriilla on kyltymätön tiedonjano ja hän on kiinnostunut uusista asioista. Kauris on erittäin oikeudenmukainen ja on aina heikompien puolella!

6

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Put your both hands up!

Tuo hyvä huumorintaju tuntuisi todellakin olevan kauriiden tavaramerkki. En tunne ainuttakaan kaurista joka ei olisi todella hauska. Kauriiden jutut vaihtelevat törkeistä hienovaraisiin eli heidän huumorintajunsa on monipuolista eivätkä he kierrätä samoja juttuja yhä uudestaan ja uudestaan. Myös yksi maailman tunnetuimmista koomikoista on kauris eli Jim Carrey. Hyvä huumorintaju on tietenkin merkki myös korkeasta älykkyydestä.

Itse olen rapunainen ja olen seurustelu vuosikausia kaurismiehen kanssa ja ystäväpiiristäni löytyy useampikin kauris. Pakko myöntää että viihdyn ylivoimaisesti parhaiten juuri kaurismerkkisten ihmisten seurassa.

• ainakin

olen täystosikko ja paksupäinenkin.

Vuosi vuoden perään olen yrittänyt kouluttautua huumorintajuiseksi katselemalla telkkarista valmiiksi taustanaurettuja, mutta harvoin ne sarjat yleensä edes naurattavat ja jos naurattaa, en millään ilveellä tahdo oppia nauramaan oikeassa kohdassa.

Pitänee ryhtyä seuraavaksi opettelemaan suvaitsevuutta, jotta pystyn sallimaan itselleni huumorintajuttomuuteni.

• scorpioness

Poikakaverini on erittäin huumorintajuinen kauris, mutta toisaalta myös faijani on kauris eikä järin huumorintajuinen tai jos yrittää olla niin jutut on lähinnä tyhmiä.

• kaurisnainen

ja sosiaalinen.älykäa,osaava.tunnollinen,---liikaakin,joten hän sairastuu helposti."ns autoimmuniisiin sairauksiin"----liika tunnollisuuskin on pahasta.kuka kertoo miten kauris voisi luopua tarkkudestaan ja pistää elämää rennommin eteenpäin

• SkorpionN

on aika omalaatuinen huumorintaju, ja ymmärtää minun mustaahuumoria.

Mutta suvaitsevainen ei, suorastaan homofoobikko :)

• akkakauris

olipa ihan kuin omat ajatukseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      188
      5101
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      14
      1761
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1626
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1507
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      10
      1477
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      50
      1167
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1084
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      307
      980
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      195
      941
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      830
    Aihe