Miten voin asentaa Fedora 7 mukana tulleen OpenOffice 2.2.0 tilalle OpenOffice 2.2.1 joka löytyy http://fi.openoffice.org/, eli onko mahdollista korvata Fedoran versio oo:sta alkuperäisellä openoffice.org:in versiolla jota RedHat ei ole muokannut(disabloinut joitain osia)
Jos joku on tuon tehnyt, niin antakaa ohjeita.
Latasin rpm pakaetit http://fi.openoffice.org/ ja yritin asentaa niitä mutta tuli ilmoitus että uudempi käytössä ja kun poistin alkuperäisen oo:n ja asensin tuon 2.2.1 nin mitään ei tapahtnut eli oo ei käynnistynyt.
Miten voin asentaa Fedora 7 mukana tulleen OpenOffice
3
534
Vastaukset
- On mahdollista
Vika saattaa olla tässä:
Installation Steps
1. Unpack the downloaded image into a directory. For example, currently, the following command would unpack into the current directory:
2. tar xvzf OOo_2.0.4_LinuxIntel_install.tar.gz
3. su to root, if necessary.
4. cd into the directory with the unpacked image. This could be RPMS.
5. Delete any rpm files that do not apply to your system. For example, on a Fedora Core 3 system, delete any rpms specific to another distribution such as openofficeorg-suse-menus-1.9.79-1.noarch.rpm.
6. Then execute rpm -Uvih *rpm.
Eli poistitko distroosi sopimattomat paketit ennen asennusta?
Jos et. asentui kaikki ja ohjelma ei osaa päättää, minkä käynnistäisi.
Non RPM asennuksissa ei ollut tuota ongelmaa.
Asenna ohjema vaikka options-kansioon, jos distrossasi sellainen on.- Onko mahdollista
Kiitos nyt toimii, olin tehnyt sen virheen että asensin käsin oo:n rpm-paketit enkä ohjeen mukaan.
Tällä hetkellä on vaan se ongelma että fedora haluaa päivittää asentamani oo:n vanhempaan versioon Esim. "Paketti openoffice.org-writer - 1:2.2.0-14.11.i386 päivittää paketin openoffice.org-writer - 2.2.1-9161.i586"
Päivitän fedoran yleensä päätteessä, enkä haluaisi asentaa uudempaa oo:ta aina uudestaan, onko mahdollista disabloida OpenOfficen päivitykset.
Muuten kaikki toimii. - Johnnie83
Onko mahdollista kirjoitti:
Kiitos nyt toimii, olin tehnyt sen virheen että asensin käsin oo:n rpm-paketit enkä ohjeen mukaan.
Tällä hetkellä on vaan se ongelma että fedora haluaa päivittää asentamani oo:n vanhempaan versioon Esim. "Paketti openoffice.org-writer - 1:2.2.0-14.11.i386 päivittää paketin openoffice.org-writer - 2.2.1-9161.i586"
Päivitän fedoran yleensä päätteessä, enkä haluaisi asentaa uudempaa oo:ta aina uudestaan, onko mahdollista disabloida OpenOfficen päivitykset.
Muuten kaikki toimii.päivitä komennolla yum update --exclude=openoffice.org-*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247