Ville Valolla lapsi!!

hipshei

12

2141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuu tulevaisuudesta?

Ei tuo välttämättä ole totta. Jospa se saattaisi tarkoittaa esim. tulevaisuutta mikä voisi olla hänen elämänsä kohokohta tai jotain sinnepäin.

• mabu_

Tämä asia ei varmasti tälle palstalle kuulu mutta ajattelin silti sen mainita. Niin, oletteko kuulleet/lukeneet että Ville Valo olisi katkaisuhoidossa? Pitääköhän tieto paikkansa?

• poison girl
        mabu_ kirjoitti:

Tämä asia ei varmasti tälle palstalle kuulu mutta ajattelin silti sen mainita. Niin, oletteko kuulleet/lukeneet että Ville Valo olisi katkaisuhoidossa? Pitääköhän tieto paikkansa?

tuo oli tällä viikolla sekä iltasanomissa sekä iltalehtien lööpeissä kahtena kolmena päivänä ihan varmasti on tullu tarpeeseen kaikkea hyvää ja voimia vaan villelle toivottavasti jättää alkoholin kokonaan ja keskittyy musiikin tekoon ja keikkailuun meidän him-fanien iloksi

• metalunion
        poison girl kirjoitti:

tuo oli tällä viikolla sekä iltasanomissa sekä iltalehtien lööpeissä kahtena kolmena päivänä ihan varmasti on tullu tarpeeseen kaikkea hyvää ja voimia vaan villelle toivottavasti jättää alkoholin kokonaan ja keskittyy musiikin tekoon ja keikkailuun meidän him-fanien iloksi

ollut niin, että Villellä oli apina selässä?

• heartless666
        metalunion kirjoitti:

ollut niin, että Villellä oli apina selässä?

uusi albumi, Venus Doom ilmestyy 14.9. Suomessa. Ville on moneen otteeseen kutsunut uutta albumia omaksi 'babykseen', eli vauvakseen. kyseinen albumi on siis tämä 'baby daughter'.

Villellä ei siis ole lasta. ei kannata puhua, jos ei tiedä.

• katkaisuhoidosta
        heartless666 kirjoitti:

uusi albumi, Venus Doom ilmestyy 14.9. Suomessa. Ville on moneen otteeseen kutsunut uutta albumia omaksi 'babykseen', eli vauvakseen. kyseinen albumi on siis tämä 'baby daughter'.

alettiin uutisoida juuri nyt. Siis levy tulossa!

• villelove
        mabu_ kirjoitti:

Just oli ilta-sanomis, on jo * parantunu* ja kuulema raitis

• VilleLove
        heartless666 kirjoitti:

jaa se olikin se levy :) itse olisin melkein uskonu

• Villen vaimo
        mabu_ kirjoitti:

Ville on katkaisuhoidossa koska hänen maksansa ei kestä alkoholia.

• metalunion
        Villen vaimo kirjoitti:

Ville on katkaisuhoidossa koska hänen maksansa ei kestä alkoholia.

pää ei kestä, kun mennään katkolle. Jos maksa prakaa, viedään sairaalaan.

• Zebra_
        metalunion kirjoitti:

pää ei kestä, kun mennään katkolle. Jos maksa prakaa, viedään sairaalaan.

Ei se pelkästä maksasta johtunut... Villehän meinasi kerran hypätä 13.kerroksestakin kun oli niin huono olla, mutta olkaamme onnellisia, että kaverit estivät sen... Kiitos heille!

• tulevaisuudessa

Hän on joskus sanonut haluavansa tyttövauvan, nimeä en muista mutta kerron kun se tulee mieleen.Joten liittyisiköhän tuo kommentti siihen kenties?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe