http://www.nowtoronto.com/issues/2007-08-16/music_fivequestions.php
Ville Valolla lapsi!!
12
2141
Vastaukset
- puhuu tulevaisuudesta?
Ei tuo välttämättä ole totta. Jospa se saattaisi tarkoittaa esim. tulevaisuutta mikä voisi olla hänen elämänsä kohokohta tai jotain sinnepäin.
- mabu_
Tämä asia ei varmasti tälle palstalle kuulu mutta ajattelin silti sen mainita. Niin, oletteko kuulleet/lukeneet että Ville Valo olisi katkaisuhoidossa? Pitääköhän tieto paikkansa?
- poison girl
mabu_ kirjoitti:
Tämä asia ei varmasti tälle palstalle kuulu mutta ajattelin silti sen mainita. Niin, oletteko kuulleet/lukeneet että Ville Valo olisi katkaisuhoidossa? Pitääköhän tieto paikkansa?
tuo oli tällä viikolla sekä iltasanomissa sekä iltalehtien lööpeissä kahtena kolmena päivänä ihan varmasti on tullu tarpeeseen kaikkea hyvää ja voimia vaan villelle toivottavasti jättää alkoholin kokonaan ja keskittyy musiikin tekoon ja keikkailuun meidän him-fanien iloksi
- metalunion
poison girl kirjoitti:
tuo oli tällä viikolla sekä iltasanomissa sekä iltalehtien lööpeissä kahtena kolmena päivänä ihan varmasti on tullu tarpeeseen kaikkea hyvää ja voimia vaan villelle toivottavasti jättää alkoholin kokonaan ja keskittyy musiikin tekoon ja keikkailuun meidän him-fanien iloksi
ollut niin, että Villellä oli apina selässä?
- heartless666
metalunion kirjoitti:
ollut niin, että Villellä oli apina selässä?
uusi albumi, Venus Doom ilmestyy 14.9. Suomessa. Ville on moneen otteeseen kutsunut uutta albumia omaksi 'babykseen', eli vauvakseen. kyseinen albumi on siis tämä 'baby daughter'.
Villellä ei siis ole lasta. ei kannata puhua, jos ei tiedä. - katkaisuhoidosta
heartless666 kirjoitti:
uusi albumi, Venus Doom ilmestyy 14.9. Suomessa. Ville on moneen otteeseen kutsunut uutta albumia omaksi 'babykseen', eli vauvakseen. kyseinen albumi on siis tämä 'baby daughter'.
Villellä ei siis ole lasta. ei kannata puhua, jos ei tiedä.alettiin uutisoida juuri nyt. Siis levy tulossa!
- villelove
mabu_ kirjoitti:
Just oli ilta-sanomis, on jo * parantunu* ja kuulema raitis
- VilleLove
heartless666 kirjoitti:
Villellä ei siis ole lasta. ei kannata puhua, jos ei tiedä.jaa se olikin se levy :) itse olisin melkein uskonu
- Villen vaimo
mabu_ kirjoitti:
Ville on katkaisuhoidossa koska hänen maksansa ei kestä alkoholia.
- metalunion
Villen vaimo kirjoitti:
Ville on katkaisuhoidossa koska hänen maksansa ei kestä alkoholia.
pää ei kestä, kun mennään katkolle. Jos maksa prakaa, viedään sairaalaan.
- Zebra_
metalunion kirjoitti:
pää ei kestä, kun mennään katkolle. Jos maksa prakaa, viedään sairaalaan.
Ei se pelkästä maksasta johtunut... Villehän meinasi kerran hypätä 13.kerroksestakin kun oli niin huono olla, mutta olkaamme onnellisia, että kaverit estivät sen... Kiitos heille!
- tulevaisuudessa
Hän on joskus sanonut haluavansa tyttövauvan, nimeä en muista mutta kerron kun se tulee mieleen.Joten liittyisiköhän tuo kommentti siihen kenties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916