Goju Ryu karaten peruskurssit alkavat elokuussa.
Aikuisten ja nuorten ( 15v.) kurssi alkaa tiistaina 4.9.2007 klo. 20.00-21.30
NuoriSuomi kurssi (8-14v.) alkaa maanantaina 3.9.2007 klo. 17.45-18.45
Nääshallissa, Budosali 1
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
http://www.seigokan.net
Tervetuloa!
Goju Ryu karatea Tampereella
3
342
Vastaukset 3
- 7vuotias poikani haluaisi h...
Hervannassa käytiin yhdessä paikassa jonne sai 7vuotias tulla. se ohjaaja oli ihan kamala.huusi vanin lapsille. ei kai niin pitäisi tehdä?
jos teidän karateen ei sovi 7-vuotias niin onko tampereella muita?- löytyy toisaalta
Karate on kova laji, eikä sovi nössöille. Kokeilkaa vaikka nyrkkeilyä, thainyrkkeilyä, vaparia tai perinteistä painia.
- ja niille ei huudeta..
löytyy toisaalta kirjoitti:
Karate on kova laji, eikä sovi nössöille. Kokeilkaa vaikka nyrkkeilyä, thainyrkkeilyä, vaparia tai perinteistä painia.
jos ne pelkää.. siellä oli kaikki ihan peloissaan..
olen itse harrastanut karatea ja tunnelma ei ollut kuin tuolla.
taidat itse olla se hullu vetäjä tai sen kaveri.
en suosittele kenellekään!
siis tuota hervannan paikkaa.
kamalin ikinä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557