Käsittääkseni moni suomalainen asuu ja työskentelee Singaporessa? olen rakastunut ko.paikkaan loman merkeissä. Ikuinen haaveeni olisi asua ja työskennellä siellä.Minua kiinnostaisi Singaporessa asuvien /asuneiden mielipiteet. Kuinka sinne olisi mahdollista tulla töihin?onko työllistyminen pohjoismaalaiselle helppoa/vaikeaa...?Toimin suomessa suuresssa pörssiyhtiössä kirjanpitäjänä. Onko sujuva englanti perusedellytys? ainakin oman alan duunia on varmaan hankala löytää/saada,mutta mistä kannattaisi aloittaa...? nykyisestä työpaikastani ei ole mahdollista toimia aasiassa/singaporessa,minne halajaisin :))
Singaporen suomalaiset
2
4484
Vastaukset
- sinnehalajan
Kysyisin samaa asiaa kuin edellinen,onko "tavallisen" perheen helppo/mahdoton löytää töitä Singaporesta?Perheessä kaksi alle 10v lasta,millaista on koulunkäynti?Singaporessa asuvat lapsiperheet:Kertokaa arjestanne!Kiitos jo etukäteen hurjasti vastauksista!
- sporessa_asunut
...kunhan on vaan oikean alan loppututkinto. Täältä voi katsella työpaikkoja:
www.monster.com.sg
Varmaan löytyy netistä monia muitakin työpaikkasivustoja.
Tällä hetkellä S'poressa on yksi iso ongelma sinne muuttajille; asuntojen vuokrataso on noussut aivan järjettömästi viimeisen kahden vuoden aikana. Tästä johtuen aika monia siellä asuneista suomalaista on muuttanut pois tai ainakin harkitsee pois muuttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853