kaikki jarin fanit laittakaa minulle sähköpostiosotteet olis mukava kirjoitella ja jutella keikkakokemuksista ja vaihtaa hienoja kuvia
tämä koskee vain niitä oikeita faneja eikö niitä jotka morkka sitä.
siltsufanit
22
1490
Vastaukset
- fani minäkin
veijarit.tarinoi.fi tai ziprus.com, niin pääset fanittamaan oikein kunnolla :D
- brunetti27
kiitos aivan ihania kuvia meinaa väkisin sydän ihan pakahtua
miten se onkin noin ihana:D - fani minäkin
brunetti27 kirjoitti:
kiitos aivan ihania kuvia meinaa väkisin sydän ihan pakahtua
miten se onkin noin ihana:DOnhan se niin ihana :D Mutta noilla sivuilla pääsee fanittaa ihan rauhassa ja siellä ne kaikki muutkin ovat :) Että sinne vaan!
- "Hevi Telle"
fani minäkin kirjoitti:
Onhan se niin ihana :D Mutta noilla sivuilla pääsee fanittaa ihan rauhassa ja siellä ne kaikki muutkin ovat :) Että sinne vaan!
on...rohkeasti mukaan vaan...
- brunetille
miten sulle saa laitettua mun sähköpostini että saatas vaihtaa juttua?miten se onnistuu tämänkautta?tällä palsatalla kysytään sähköposti tossa viestin kohalla niin siihenkö laitan sen sulle?laittelisin jarin kuvia sulle!
- brunetti28
se joka halusi vaihtaa jarista juttua ja kuvia kanssa niin tuossa on tuo minun maili osote
[email protected] - jarin ystävä
brunetti28 kirjoitti:
se joka halusi vaihtaa jarista juttua ja kuvia kanssa niin tuossa on tuo minun maili osote
[email protected]hei brunetti!
kysyin kerran sun sähkistä!laitan sulle jolloinkin kuvia jarista kun kerkeen.mulla niitä löytyy ja olisi kiva vaihtaa juttua jarista enemmän sun kanssa jos sopii? - brunetti28
jarin ystävä kirjoitti:
hei brunetti!
kysyin kerran sun sähkistä!laitan sulle jolloinkin kuvia jarista kun kerkeen.mulla niitä löytyy ja olisi kiva vaihtaa juttua jarista enemmän sun kanssa jos sopii?kiitos kun rupesit minun kaveriksi uusia jarin ystävät on aina tervetulleita:)
on se jari sen verran syötävän ihana - jarin ystävä tässä vaan
brunetti28 kirjoitti:
kiitos kun rupesit minun kaveriksi uusia jarin ystävät on aina tervetulleita:)
on se jari sen verran syötävän ihanayritin sinun sähköpostiin kuvia just äsken laittaa en tiiä tuliko sinulle katoppa huvikses oisko tullut sulle ne kuvat?
- brunetti28
jarin ystävä tässä vaan kirjoitti:
yritin sinun sähköpostiin kuvia just äsken laittaa en tiiä tuliko sinulle katoppa huvikses oisko tullut sulle ne kuvat?
sain kuvan kiitos tosi paljon vähän oli jarista aivan ihana kuva tuossa kuvassa oli kyllä hottia
minulla meinas sydän pompahtaa kurkkuun:)
kiitos vielä kerran - laitan sulle vielä yhen kuv...
brunetti28 kirjoitti:
sain kuvan kiitos tosi paljon vähän oli jarista aivan ihana kuva tuossa kuvassa oli kyllä hottia
minulla meinas sydän pompahtaa kurkkuun:)
kiitos vielä kerrantuliko vain yksi kuva?vai oliko usiampi?
- brunetille=)
laitan sulle vielä yhen kuv... kirjoitti:
tuliko vain yksi kuva?vai oliko usiampi?
laitoin sun sähköpostiin taas jotain jos tuli perille!?
- brunetti28
brunetille=) kirjoitti:
laitoin sun sähköpostiin taas jotain jos tuli perille!?
moi! ei tullut kun yksi kuva vasta.
joo laita vaan lisää:D
sori kun en ole joutanut vastaan vasta kun nyt - brunetille
brunetti28 kirjoitti:
moi! ei tullut kun yksi kuva vasta.
joo laita vaan lisää:D
sori kun en ole joutanut vastaan vasta kun nytmääpä laitan mun tytöstä ja jarista kuvan
laitan vaikka yksitellen sulle kuvia mutta jos joku voi olla sama niin älä hermostu
kun en nyt muista minkälaisen kuvan laitoin sulle viimeksi - brunetille
brunetille kirjoitti:
määpä laitan mun tytöstä ja jarista kuvan
laitan vaikka yksitellen sulle kuvia mutta jos joku voi olla sama niin älä hermostu
kun en nyt muista minkälaisen kuvan laitoin sulle viimeksilaitoin kuvia
- brunetti28
brunetille kirjoitti:
laitoin kuvia
kiitos kuvista tuli perille
tuo kuva missä on sun tyttö on aivan ihana kuva:)
sitä näyttää ujostuttavan vähän :) - jarin ystävä
brunetti28 kirjoitti:
kiitos kuvista tuli perille
tuo kuva missä on sun tyttö on aivan ihana kuva:)
sitä näyttää ujostuttavan vähän :)joo se oli jännää elinalle kun elinan idoli tuli noin lähelle jari huomaa aina elinan se on kiva juttu.
saitko sen mun sähköpostin jossa kerroin ketä meidän perheeseen kuuluu? - brunetti28
jarin ystävä kirjoitti:
joo se oli jännää elinalle kun elinan idoli tuli noin lähelle jari huomaa aina elinan se on kiva juttu.
saitko sen mun sähköpostin jossa kerroin ketä meidän perheeseen kuuluu?joo se on tosi tärkeää lapsille että idoli huomaa:)
jari kyllä huomaa :)
minäkin voisin kertoa itsestäni jotakin jos haluut - vaan
brunetti28 kirjoitti:
joo se on tosi tärkeää lapsille että idoli huomaa:)
jari kyllä huomaa :)
minäkin voisin kertoa itsestäni jotakin jos haluutvoi kerro vaan kiva kuulla susta myös kiva vaihtaa juttua =)
- brunetti28
vaan kirjoitti:
voi kerro vaan kiva kuulla susta myös kiva vaihtaa juttua =)
minäpä käyn kertomassa itsestäni jotakin kivaa
- jarin ystävä
brunetti28 kirjoitti:
minäpä käyn kertomassa itsestäni jotakin kivaa
hei on postia sulle jos tuli perille
- brunetti28
jarin ystävä kirjoitti:
hei on postia sulle jos tuli perille
moi! katsoin vasta nyt postit kiitos kuvasta se oli kyllä ihana meinas sydän pysähtyä kun oli taas niin söpö kuva ai että jari oli sitten syötävän ihana siinä kuvassa (huokaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019