Mistähän kannattais kysellä töitä? kunnat voi nyt unohtaa, mutta yrityksistä...mistä???
Vastaukset 6
- Keinoelin
Sieltähän ne muutkin...
- eikö muka
muita vaihtoehtoja ole?
- tänne tulee
eikö muka kirjoitti:
muita vaihtoehtoja ole?
se uusi marin vene, joka ottaa uusia työntekijöitä noin 10, siis veteliin vaan
- Entinen työtön....
Unohda Veteli ja Kaustinen.... TULE TÖIHIN TEERIJÄRVELLE !!! SE Kannattaa !!! SE ON IHME HOMMA KUN KAUSTISEN TYÖVOIMATOIMISTO EI SAA TYÖPAIKKAA HOMMATTUA , mutta TEERIJÄRVELLÄ VAPAITA PAIKKOJA TARJOLLA / PÄÄSET HETI TÖIHIN..... KUNHAN OLET AKTIIVINEN eli teet Työvoimatoimiston "puolesta" hommat ja MENET TÖIHIN.... MIHIN TARVITSEMME TYÖVOIMATOIMISTOA????????? Siinäpä kysymys.......
- alkup.
Teerijärvellekin on soitettu...eipä sinnekään päässy. Käsitin kyllä että jos oisin mies, niin sitte pääsis!
mistähän vielä kysyis, alkaa ideat loppua. - roiku puhelimessa
alkup. kirjoitti:
Teerijärvellekin on soitettu...eipä sinnekään päässy. Käsitin kyllä että jos oisin mies, niin sitte pääsis!
mistähän vielä kysyis, alkaa ideat loppua.vaan mene paikanpäälle käymään , annat paremman kuvan itsestäsi , kuin puhelimen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7496