Mitä Wanhankylän pubissa

tapahtui..

Tänään puoli kympin aikaan illalla siinä pihassa oli 2 poliisiautoa ja ambulanssi.. Poliiseillakin oli oikeen aseet kourassa? Taasko joku ottanut vähän rankemman matsin?

17

11298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli...

IRMA eihän siihen sit muuta tarvitakkaan.

• ----------------

karhunpesäs toi kyl tapahtu. joku tyyppi puukotti jotai.

• mä vaan

Edellisen laittaman linkin teksti oli kyllä Karhunpesän tapahtumaa..... eikö??

• tapahtui
        mä vaan kirjoitti:

WKP:ssä, olin näkemässä.

• Ainakin melko varma
        tapahtui kirjoitti:

WKP:ssä, olin näkemässä.

Karhunpesässä tapahtui. Wanhankylän Pub on Vanhassakylässä siinä kaupungintalon tienoilla. Karhunpesä on Friitalan puolella, sinne Massille ja Lattomerelle päin mentäessä. Vanhoja kyliä täällä Ulvilassa on enempikin.

Riehuminen tapahtui Karhunpesässä. Jos joku on nähnyt samaan aikaan WKP:ssä jotain, siitäpä vaan.

• ilta pesässä
        mä vaan kirjoitti:

olin melkein koko illan pesässä, enkä havainnut minkäänlaista välikohtausta.

• näin..

Myös 2 poliisiautoa ja ambulanssin perjantaina vanhakylän pubin edessä, ei karhunpesän.

• Riehuttu

Oikea vastaus: Puukottaja riehui molemmissa pubeissa, poliisit kävivät molemmissa pubeissa.

• kyselijä2

Ketä tämä riehuja on ollut?

• tiedän kaiken

stenroos pihalavsta

• Tuukka
        tiedän kaiken kirjoitti:

stenroos pihalavsta

Manne taas asialla.

• friitalalainen

Tapahtu missä tapahtu mutta kuikelo taisi olla asialla...

• tapahtuu

hienoa miten siellä jaksetaan aina tapella ja tappaa. on se hyvä että perinteistä pidetään kiinni viimeiseen hengenvetoon asti. kumma kun ei tule enempää ruumiita. poliisit mukaan vaan...

• Mutta kohtalaisen hyvät karaokelaitteet siellä ainakin on ja mukava henkilökuntakin. Kävin taas eilen hetken viihtymässä.

• Naksupupuliini

Miehän olen sulle sanonut, että älä mene Ulvilaan ennöö!!! Se paikka ei siulle sovi! Tullee vaan sanomista taas. Voe voe

• W W K K PP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2085
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1253
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1220
    Aihe