Onko porvoossa H&M?

niih..

Löytyykö?

17

3486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen Porvoolainen

      No ei, ainakaan vielä.. Kovasti sinne rakennetaan uutta. Onhan sinne tullut SuomiSohva ja taita olla jopa HongKong ja vaikka mitä. Miks ei joku päivä myös Henkkis ja Maukkis.

      • ex-asiakas

        Suomisohva on ihan perseestä!!!!!
        En suosittele!!!!!


      • H&M myös
        ex-asiakas kirjoitti:

        Suomisohva on ihan perseestä!!!!!
        En suosittele!!!!!

        Ei H&M:sta kannata ostaa vaatteita. Ei kestä pesuja. Mutta, jos haluaa kertakäyttövaatteita niin mikäs siinä...


      • kertakäyttöistäkin
        H&M myös kirjoitti:

        Ei H&M:sta kannata ostaa vaatteita. Ei kestä pesuja. Mutta, jos haluaa kertakäyttövaatteita niin mikäs siinä...

        päällensä, ettei tarvi yhtä ja samaa aina pitää.


      • Ilola
        kertakäyttöistäkin kirjoitti:

        päällensä, ettei tarvi yhtä ja samaa aina pitää.

        Porvoossa ei kyllä ole yhtään vaatekauppaa josta aikuinen nainen saisi
        kivaa päällepantavaa. Vanhanaikainen Sokos ja sitten ruotsalaiset halpis
        kaupat joiden laatu on mitä milloinkin. Joku uusikin on esim . Estar jossa
        on kaupungin tylsimmät jutut ja huono palvelu ja mikähän se Ebba sitten -
        ihmeellisiä röyhelö ym virityksiä. Muoti-Jaakkola on jäänyt 80 luvulle.
        Kysytäää olisi kaupalle joka myisi trendikkäitä ja ei ylihinnoiteltuja
        vaatteita. Haloo tässä olisi jollekin liikeidea !


      • 40 -talist
        Ilola kirjoitti:

        Porvoossa ei kyllä ole yhtään vaatekauppaa josta aikuinen nainen saisi
        kivaa päällepantavaa. Vanhanaikainen Sokos ja sitten ruotsalaiset halpis
        kaupat joiden laatu on mitä milloinkin. Joku uusikin on esim . Estar jossa
        on kaupungin tylsimmät jutut ja huono palvelu ja mikähän se Ebba sitten -
        ihmeellisiä röyhelö ym virityksiä. Muoti-Jaakkola on jäänyt 80 luvulle.
        Kysytäää olisi kaupalle joka myisi trendikkäitä ja ei ylihinnoiteltuja
        vaatteita. Haloo tässä olisi jollekin liikeidea !

        Onnittelut kaikille tänään naistenvaate osastoilla käynneille,teidän äidillä on siis työpaikka ky.osastoilla kun jätitte vaatteet sovitus koppiin ettekä ottaneet niitä pois sieltä jos ne ei sopineet!Kyllä äiti korjaa,tai onko Porvoossa niin paljon turisteja jotka eivät osaa lukea mitä "koppien" seinällä lukee!?
        Muuten sanoisin että HM:n vaatteet kelpaavat Viktorialle(kruununperiä,tuleva kuningatar) mutta ehkä ei kaikille Porvoollaisille!Onkohan kyseisissä asioissa sosiaalinen perintö kysymyksessä?


    • Mariae

      Ensi vuonna tulossa H&M siihen kampus alueelle!

    • Vaatelias

      H & M myy todella huonolaatuista nuorisovaatetta. Porvooseen kaivataan
      laadukkaita ja muodikkaita aikuisten vaatteita. Näitä ns. halpis kauppoja
      jo riittää mm. Lindex, Kaphall, Seppälä ym . näissä kaikissa samantyyppisiä
      sanoisinko riepuja.

      • ei H&M.

        Tää on niin totta... Ostat siistin paidan tai hupparin. Kun peset sen ekan kerran niin vaate menettää muotonsa ja näyttää lähinnä peruna säkiltä kun laitat sen päällesi!


    • Ei ei ja ei

      Ei varmaan tuu, oon Persu ja vastustan ehdottomasti!

    • En ymmärrä

      Älkääs nyt valittako! Aivan mahtava ja hieno H&M avattiin eilen!

      • billig och bra

        Toppenbutik.


    • Minde4

      Onko Porvoon H&M äitiysvaatteita?

      • no on.

        On.


    • Urpot.Fi

      NO KYLLÄ PORVOOSSA ON H&M... D:

    • 'KKJHHGFFMT

      Porvoossa on h&m hankka maukas ja siel on tiger ja kaikkee muita hyviii!!!

    • urpoille

      Katsokaa rakkaat aloitusviestin päivämäärä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe