vaakanainen hipoo täydellisyyttä

jousimies -mies

nautinnoista paras!
(henkinen ja fyysinen)

21

4853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen -74

      Jousimieshän sopii Vaa'alle niin hyvin kaveriksi :)

    • kaksonen, ei "kakkonen...

      hempeä v-nainen osaa sen
      hyvänäpidon taidon

    • asteikkoa ;)

      jos mittarina käytetään joutskarien...

    • vaaka69

      Juu täydellissii ollaan juu, kiitos vaan ..... mutta sää ootkin mies ja suhun on helppo vaikuttaa - tavalla tai toisella ;)

    • niin...

      vaa'an ja jousimiehen välillä kemiat pelaa todella hyvin, on myös kokemusta täällä.
      Mutta ei se ikuisesti yhtä auvoa tule olemaan...

    • huvittavaksi

      Miten alas meinaat oikein vajota?
      Pitää olla täysääliö, että uskoo tuon viestin kirjoittajan olevan jotain muuta, kun nainen ja vaaka.

      • vai harhaluuloinen

        vai näetkö jo näkyjäkin?
        Ei ole edes täyden kuun aika,
        että "kuuhulluudesta" voi syyttää :)
        otahan rennosti, ei maailma ole
        vielä kaatumassa!


      • pate-jouskari

        Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.


      • kun et ymmärtänyt
        pate-jouskari kirjoitti:

        Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.

        lukemaasi?


      • näkyjä,
        vai harhaluuloinen kirjoitti:

        vai näetkö jo näkyjäkin?
        Ei ole edes täyden kuun aika,
        että "kuuhulluudesta" voi syyttää :)
        otahan rennosti, ei maailma ole
        vielä kaatumassa!

        enkä luultavasti ole harhaoppinen. En tosin ymmärrä, miten harhaoppisuus tähän liittyy.
        Ihan kaikki ei kuitenkaan mene läpi, vaikka ottaisi kuinka rennosti.


      • myös J.
        pate-jouskari kirjoitti:

        Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.

        vaakanaista voi kokeilla sängyssä pari kertaa mutta kokemus osoitti ettei pysy jousimiehen matkassa. kaipaan enemmän menoa ja vaakanainen ei tässä suhteessa pysty tarjoamaan riittävästi


      • et ole vaakanaista nähnytkään
        myös J. kirjoitti:

        vaakanaista voi kokeilla sängyssä pari kertaa mutta kokemus osoitti ettei pysy jousimiehen matkassa. kaipaan enemmän menoa ja vaakanainen ei tässä suhteessa pysty tarjoamaan riittävästi

        etkä varmaan sänkyysi asti saakaan, hahhahhaaaaaaa!!!!!


      • vaikeaa
        et ole vaakanaista nähnytkään kirjoitti:

        etkä varmaan sänkyysi asti saakaan, hahhahhaaaaaaa!!!!!

        kun joku ei ole koko ajan kehumassa sinua? Missä on itsetuntosi ja itekunnioituksesi? Mikään muu ei sinulle merkitse kuin miesten kehut ja muut "kateelliset" naiset. Missä vaiheessa alat aikuistua ja ymmärtää elämää?


      • noin hitosti
        vaikeaa kirjoitti:

        kun joku ei ole koko ajan kehumassa sinua? Missä on itsetuntosi ja itekunnioituksesi? Mikään muu ei sinulle merkitse kuin miesten kehut ja muut "kateelliset" naiset. Missä vaiheessa alat aikuistua ja ymmärtää elämää?

        mistä sinä tiedät, kuka ketäkin on kehumassa
        ja kuka ei. Jos ei sinulla ole järkevämpää
        sanottavaa niin pidä sekin vähä sisälläsi,
        ja sulkeudu ahtaaseen kuoreesi.


      • klorion
        pate-jouskari kirjoitti:

        Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.

        älyä naisessa arvostan eniten ja OMIAmielipiteitä t jousimies mies


      • sanottavansa.
        pate-jouskari kirjoitti:

        Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.

        Jos joku jousimies sanoo, että vaaka on paras, niin mielestäsi tarvitaan selityksiä ja lisäadjektiiveja, jotta asia olisi varmasti selvä.
        En ota kantaa ap-joutskarin väitteeseen mutta tunnen kyllä niitäkin jousimiehiä, jotka osaavat -kuten hän- monisanaisesti lässyttämättä kiteyttää...


    • kommentoit

      varmaan vaan yhtä vaakaa. mulla on ollut parikin mennyttä suhdetta, joissa en ole täyttänyt miesten täydellisyysvaatimuksia. nyt näyttäs siltä, että mennossa olevassa suhteessa olisin riittävän täydellinen.

      • yrittää...

        tai haluta olla täydellinen?
        Ihminen on huomattavasti mielenkiintoisempi vikoineen omana itsenään. Aitoa ihmistä on helppo lähestyä ja oppia tuntemaan.


      • aloittanut...
        yrittää... kirjoitti:

        tai haluta olla täydellinen?
        Ihminen on huomattavasti mielenkiintoisempi vikoineen omana itsenään. Aitoa ihmistä on helppo lähestyä ja oppia tuntemaan.

        ...jousimies on viestin kirjoittaessaan ollut vahvassa nousuhumalassa - jousimiehillehän tuppaa alko maistumaan ja puheliaita kun ovat muutenkin, niin en ihmettele, että tällainenkin purkaus on sitten syntynyt... humalassahan maailma on usein ruusuisempi kuin onkaan... :):):)


      • joopa joo
        aloittanut... kirjoitti:

        ...jousimies on viestin kirjoittaessaan ollut vahvassa nousuhumalassa - jousimiehillehän tuppaa alko maistumaan ja puheliaita kun ovat muutenkin, niin en ihmettele, että tällainenkin purkaus on sitten syntynyt... humalassahan maailma on usein ruusuisempi kuin onkaan... :):):)

        -luulo ei ole koskaan tiedon väärti, joten
        luulotautisella taitaa olla lääkinnällisiä ongelmia.


    • harakka

      joo itse olen vaaka nainen ja pidän kaikesta kauniista ympärilläni .kotini pitää olla siisti ja järjestyksessä.vaakahan on itse venus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      99
      1981
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1568
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1090
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      839
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      774
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      751
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe