nautinnoista paras!
(henkinen ja fyysinen)
vaakanainen hipoo täydellisyyttä
21
4877
Vastaukset
- Vaakanainen -74
Jousimieshän sopii Vaa'alle niin hyvin kaveriksi :)
- kaksonen, ei "kakkonen...
hempeä v-nainen osaa sen
hyvänäpidon taidon - asteikkoa ;)
jos mittarina käytetään joutskarien...
- vaaka69
Juu täydellissii ollaan juu, kiitos vaan ..... mutta sää ootkin mies ja suhun on helppo vaikuttaa - tavalla tai toisella ;)
- niin...
vaa'an ja jousimiehen välillä kemiat pelaa todella hyvin, on myös kokemusta täällä.
Mutta ei se ikuisesti yhtä auvoa tule olemaan... - huvittavaksi
Miten alas meinaat oikein vajota?
Pitää olla täysääliö, että uskoo tuon viestin kirjoittajan olevan jotain muuta, kun nainen ja vaaka.- vai harhaluuloinen
vai näetkö jo näkyjäkin?
Ei ole edes täyden kuun aika,
että "kuuhulluudesta" voi syyttää :)
otahan rennosti, ei maailma ole
vielä kaatumassa! - pate-jouskari
Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.
- kun et ymmärtänyt
pate-jouskari kirjoitti:
Oon jouskarimies ja tosta viestistä näkee et se ei oo jouskarin kirjottama. Ei me tollaisia kirjoteta, liian lässyä. Vaakanainen voi olla ok. (ei oo kokemusta), mut mä perustelisin hyvän suhteen kyllä ihan joillain muilla adjektiiveilla. Naisella pitää olla myös älyä ja mielellään aika paljon.
lukemaasi?
- näkyjä,
vai harhaluuloinen kirjoitti:
vai näetkö jo näkyjäkin?
Ei ole edes täyden kuun aika,
että "kuuhulluudesta" voi syyttää :)
otahan rennosti, ei maailma ole
vielä kaatumassa!enkä luultavasti ole harhaoppinen. En tosin ymmärrä, miten harhaoppisuus tähän liittyy.
Ihan kaikki ei kuitenkaan mene läpi, vaikka ottaisi kuinka rennosti. - myös J.
pate-jouskari kirjoitti:
vaakanaista voi kokeilla sängyssä pari kertaa mutta kokemus osoitti ettei pysy jousimiehen matkassa. kaipaan enemmän menoa ja vaakanainen ei tässä suhteessa pysty tarjoamaan riittävästi
- et ole vaakanaista nähnytkään
myös J. kirjoitti:
vaakanaista voi kokeilla sängyssä pari kertaa mutta kokemus osoitti ettei pysy jousimiehen matkassa. kaipaan enemmän menoa ja vaakanainen ei tässä suhteessa pysty tarjoamaan riittävästi
etkä varmaan sänkyysi asti saakaan, hahhahhaaaaaaa!!!!!
- vaikeaa
et ole vaakanaista nähnytkään kirjoitti:
etkä varmaan sänkyysi asti saakaan, hahhahhaaaaaaa!!!!!
kun joku ei ole koko ajan kehumassa sinua? Missä on itsetuntosi ja itekunnioituksesi? Mikään muu ei sinulle merkitse kuin miesten kehut ja muut "kateelliset" naiset. Missä vaiheessa alat aikuistua ja ymmärtää elämää?
- noin hitosti
vaikeaa kirjoitti:
kun joku ei ole koko ajan kehumassa sinua? Missä on itsetuntosi ja itekunnioituksesi? Mikään muu ei sinulle merkitse kuin miesten kehut ja muut "kateelliset" naiset. Missä vaiheessa alat aikuistua ja ymmärtää elämää?
mistä sinä tiedät, kuka ketäkin on kehumassa
ja kuka ei. Jos ei sinulla ole järkevämpää
sanottavaa niin pidä sekin vähä sisälläsi,
ja sulkeudu ahtaaseen kuoreesi. - klorion
pate-jouskari kirjoitti:
älyä naisessa arvostan eniten ja OMIAmielipiteitä t jousimies mies
- sanottavansa.
pate-jouskari kirjoitti:
Jos joku jousimies sanoo, että vaaka on paras, niin mielestäsi tarvitaan selityksiä ja lisäadjektiiveja, jotta asia olisi varmasti selvä.
En ota kantaa ap-joutskarin väitteeseen mutta tunnen kyllä niitäkin jousimiehiä, jotka osaavat -kuten hän- monisanaisesti lässyttämättä kiteyttää...
- kommentoit
varmaan vaan yhtä vaakaa. mulla on ollut parikin mennyttä suhdetta, joissa en ole täyttänyt miesten täydellisyysvaatimuksia. nyt näyttäs siltä, että mennossa olevassa suhteessa olisin riittävän täydellinen.
- yrittää...
tai haluta olla täydellinen?
Ihminen on huomattavasti mielenkiintoisempi vikoineen omana itsenään. Aitoa ihmistä on helppo lähestyä ja oppia tuntemaan. - aloittanut...
yrittää... kirjoitti:
tai haluta olla täydellinen?
Ihminen on huomattavasti mielenkiintoisempi vikoineen omana itsenään. Aitoa ihmistä on helppo lähestyä ja oppia tuntemaan....jousimies on viestin kirjoittaessaan ollut vahvassa nousuhumalassa - jousimiehillehän tuppaa alko maistumaan ja puheliaita kun ovat muutenkin, niin en ihmettele, että tällainenkin purkaus on sitten syntynyt... humalassahan maailma on usein ruusuisempi kuin onkaan... :):):)
- joopa joo
aloittanut... kirjoitti:
...jousimies on viestin kirjoittaessaan ollut vahvassa nousuhumalassa - jousimiehillehän tuppaa alko maistumaan ja puheliaita kun ovat muutenkin, niin en ihmettele, että tällainenkin purkaus on sitten syntynyt... humalassahan maailma on usein ruusuisempi kuin onkaan... :):):)
-luulo ei ole koskaan tiedon väärti, joten
luulotautisella taitaa olla lääkinnällisiä ongelmia.
- harakka
joo itse olen vaaka nainen ja pidän kaikesta kauniista ympärilläni .kotini pitää olla siisti ja järjestyksessä.vaakahan on itse venus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982