Tiedän, tiedän, tämä on isien palsta, akat painukoot muualle...Mutta kun en aina jaksa pyöriä tuolla akkain palstojen lässytys sivuilla. :)
Eli, asiani on seuraava: Minulla ja miehelläni on ollut mitä mahtavin seksielämä. Tähän asti. Mitenhän mahtaa käydä kun kohta kuvioihin putkahtaa esikoisemme? Eli miten te miehet olette kokeneet seksielämän toimivuuden vauvataloudessa? Entä oletteko kokeneet vaimon hieman synnytyksestä luonnollisesti venähtäneen alapään enää mitenkään kiihottavaksi, vai tekeekö mieli tiukempaa tavaraa? Vai muuttuuko se pimppa mihinkään siitä synnytyksestä?
SEKSIÄ LAPSIPERHEESSÄ?
35
6276
Vastaukset
- puolivuotias isä
Meillä oli seksielämä kunnossa siihen asti ku muija tuli paksuks. Synnytyksen jälkeen kerran ollaan kokeiltu ja siihen se jäikin ku kuulemma sattui niin paljon. Synnytyksestä on nyt puoli vuotta. Seksin toimivuus riippuu paljon siitä, että haluttaako naista. Meillä ei juurikaan muijaa haluta koska "nyt on tärkeysjärjestys muuttunu". Niinku se onki. Lapsihan se tärkein on, mutta että sata-nolla..
Pimppa repes muutaman sentin synnytyksessä eikä se oo enää niin ihana ku ennen. Kuulemma vuoden päivät menee ennen ku fysiikka palautuu entisellee. Saas nähä..
Mutta kaikkihan on erilaisia..- höh höh
Oli asiaa kommentoi nainen: Onhan se selvä että tärkeysjärjestys muuttuu, mutta parisuhde on myös tärkeä, parisuhteen tulee toimia ja siihen liittyy myös seksi, ei se niin hankalaa ole järjestää hieman sitä omaa aikaa kun lapsi nukkuu. Naisesi täytyy ymmärtää se että tietenkin lapsi tarvitsee ympärivuorokautista hoitoa esim mutta ilman vanhempien omaa aikaa niin parisuhde joutuu koetukselle, ei se vauva kaikkea korvaa. Okei mäkin voin olla väsynyt, meidän taloudessa on 2 lasta mutta se vanhempien oma aika on tärkeä, tuntuu että jaksaa paljon paremmin arjen
- nainen69
höh höh kirjoitti:
Oli asiaa kommentoi nainen: Onhan se selvä että tärkeysjärjestys muuttuu, mutta parisuhde on myös tärkeä, parisuhteen tulee toimia ja siihen liittyy myös seksi, ei se niin hankalaa ole järjestää hieman sitä omaa aikaa kun lapsi nukkuu. Naisesi täytyy ymmärtää se että tietenkin lapsi tarvitsee ympärivuorokautista hoitoa esim mutta ilman vanhempien omaa aikaa niin parisuhde joutuu koetukselle, ei se vauva kaikkea korvaa. Okei mäkin voin olla väsynyt, meidän taloudessa on 2 lasta mutta se vanhempien oma aika on tärkeä, tuntuu että jaksaa paljon paremmin arjen
..että lapset ovat vain lainassa, eikä heidän kanssaan ole tarkoitus loppuelämää elää yhdessä, mutta puolison kanssa sensijaan näin olisi tarkoitus tehdä.
Eli: vaikka lapset ovat tärkeitä ja vaativat aikaa, olisi aikaa muistettava antaa myös parisuhteelle! Lastenkin paras turva on vanhempien toimiva parisuhde (koskee niin fyysistä kuin henkistäkin puolta!). Joskus vain tuntuu siltä etteivät miesten ja naisten odotukset fyysisestä ja henkisestä oikein kohtaa... tai sitten vain ajatus että tekisi jotain vain ihan toisen iloksi/hyväksi on nykyihmiselle vieras (esim: nainen ei "anna" vaikka vain ilahduttaakseen miestään, mies ei "puhu ja pussaa" vain ilahduttaakseen naistaan jne) - ::Jossu::
nainen69 kirjoitti:
..että lapset ovat vain lainassa, eikä heidän kanssaan ole tarkoitus loppuelämää elää yhdessä, mutta puolison kanssa sensijaan näin olisi tarkoitus tehdä.
Eli: vaikka lapset ovat tärkeitä ja vaativat aikaa, olisi aikaa muistettava antaa myös parisuhteelle! Lastenkin paras turva on vanhempien toimiva parisuhde (koskee niin fyysistä kuin henkistäkin puolta!). Joskus vain tuntuu siltä etteivät miesten ja naisten odotukset fyysisestä ja henkisestä oikein kohtaa... tai sitten vain ajatus että tekisi jotain vain ihan toisen iloksi/hyväksi on nykyihmiselle vieras (esim: nainen ei "anna" vaikka vain ilahduttaakseen miestään, mies ei "puhu ja pussaa" vain ilahduttaakseen naistaan jne)Mä en koe tuota mitenkään osuvaksi. Toki omaa parisuhdetta pitää hoitaa, mutta tällä hetkellä me olemme vanhempina vastuussa lapsistamme ja turvallisuudestaan, kasvatuksestaan ja heidän tulevaisuudestaan. Sillä, mitä teemme nyt lapsillemme, on pitkäkantoiset vaikutukset ja lapset tulevat pysymään lapsinamme ikuisesti...
Pikkulapsiaika on pieni pisara meressä jos parisuhteeseen on sitouduttu sillä mentaliteetilla että ollaan yhdessä hyvät ja huonot ajat. Valitettavan harva nykyään vain sitoutuu siihen. Lätkimään lähdetään pienistäkin vastoinkäymisistä ja usein erotaan juuri siinä vaiheessa kun lapset on pieniä. Kaikella on aikansa ja kun lapset on pieniä, on lasten aika. Nopeasti ne kasvaa ja tilanne muuttuu.
Ja sitten vielä tarkennuksena: minä en sano, ettei parisuhdetta pidä hoitaa tai etteikö se ole arvokas, vaan sitä että on niitä ylämäkiä ja alamäkiä, tilanteet muuttuu. Kukaan ei kuole, vaikka joutuisi vuodenkin verran masturboimaan kun toista ei haluta. - ollut tarkoitus
::Jossu:: kirjoitti:
Mä en koe tuota mitenkään osuvaksi. Toki omaa parisuhdetta pitää hoitaa, mutta tällä hetkellä me olemme vanhempina vastuussa lapsistamme ja turvallisuudestaan, kasvatuksestaan ja heidän tulevaisuudestaan. Sillä, mitä teemme nyt lapsillemme, on pitkäkantoiset vaikutukset ja lapset tulevat pysymään lapsinamme ikuisesti...
Pikkulapsiaika on pieni pisara meressä jos parisuhteeseen on sitouduttu sillä mentaliteetilla että ollaan yhdessä hyvät ja huonot ajat. Valitettavan harva nykyään vain sitoutuu siihen. Lätkimään lähdetään pienistäkin vastoinkäymisistä ja usein erotaan juuri siinä vaiheessa kun lapset on pieniä. Kaikella on aikansa ja kun lapset on pieniä, on lasten aika. Nopeasti ne kasvaa ja tilanne muuttuu.
Ja sitten vielä tarkennuksena: minä en sano, ettei parisuhdetta pidä hoitaa tai etteikö se ole arvokas, vaan sitä että on niitä ylämäkiä ja alamäkiä, tilanteet muuttuu. Kukaan ei kuole, vaikka joutuisi vuodenkin verran masturboimaan kun toista ei haluta.Mutta tosi asia on se pidät siitä tai et niin lapsiin vaikuttaa vanhempien välit, jos vanhemmat riitelevät, se vaikuttaa lapseen. Minun lapseni ovat paljon onnellisimpia nyt kun erosin lasten isästä.
Me olemme vastuussa lapsista, aivan totta, mutta jos jätämme huomioimatta parisuhteen ja vain keskitymme lapseen niin jossakin vaiheessa saa huomata kun lapsi lentää pois pesästä niin jäljelle ei kenties jää ketään jonka kanssa jakaa loppu elämä. Kuinka vaikeaa se on järjestää pikku hetki arjen ajasta omalle puolisolle? Kuvittele tilanne että olette saaneet lapsen syötettyä, vaihdatte vaipan ja laitatte vaikka leikkimään lattialle, mikä sinua estäisi ottamasta kiinni naistasi ja halaat häntä, istutte hetken sohvalla käsi kädessä? Mikä estää lapsen nukahdettua, että hellitte toisianne? ei välttämättä seksiä tarvita vaan hellitte toisianne, sivelette, silitätte vai onko lapsi todellakin NIIN tärkeä ettei voi ajatella mitään tälläistä mitä ehdotin? Siinä tapauksessa voit luultavasti odottaa sitä että eroatte, pari suhde on kieltämättä hyvinkin tärkeä, lapsen ohella. Minulla on 2 lasta, miehelläni on 1, nyt meille tulee yksi yhteinen. Seksiä ei harrasteta joka ilta, saatikka joskus on viikkokin väliä, mutta huomioimme toisemme, pidämme kiinni, olemme yhdessä.
Miehelläni oli juuri tuo että hänhän ei voi osoittaa minkäänlaista läheisyyden merkkiä minua kohtaan kun hänen tyttönsä tulee meille. Sanoin hänelle että minun lasteni nähden hän halaa minua, pussaa ja sanoo rakastavansa, sanoin myös että kuka lämmittää hänen sänkynsä kun tytär lentää pesästä, kiinnostaa pojista? Minun poikani ovat elämäni tärkeimmät asiat, he ovat minulla lainassa, mutta rakastan myös miestäni. Ja hyvään suhteeseen kuuluu kompromissit ja hellyyden osoitukset, oli sitten kuinka monta lasta hyvänsä. Niin ja lapseni eivät ole kärsineet siitä että mieheni ja minä vietämme kahdenkeskistä aikaa kun lapset nukkuvat, he eivät ole kärsineet siitä jos halaamme lasten nähden. Se on sitä normaalia elämää ja osaksi auttaa lapsia oppimaan - ::Jossu::
ollut tarkoitus kirjoitti:
Mutta tosi asia on se pidät siitä tai et niin lapsiin vaikuttaa vanhempien välit, jos vanhemmat riitelevät, se vaikuttaa lapseen. Minun lapseni ovat paljon onnellisimpia nyt kun erosin lasten isästä.
Me olemme vastuussa lapsista, aivan totta, mutta jos jätämme huomioimatta parisuhteen ja vain keskitymme lapseen niin jossakin vaiheessa saa huomata kun lapsi lentää pois pesästä niin jäljelle ei kenties jää ketään jonka kanssa jakaa loppu elämä. Kuinka vaikeaa se on järjestää pikku hetki arjen ajasta omalle puolisolle? Kuvittele tilanne että olette saaneet lapsen syötettyä, vaihdatte vaipan ja laitatte vaikka leikkimään lattialle, mikä sinua estäisi ottamasta kiinni naistasi ja halaat häntä, istutte hetken sohvalla käsi kädessä? Mikä estää lapsen nukahdettua, että hellitte toisianne? ei välttämättä seksiä tarvita vaan hellitte toisianne, sivelette, silitätte vai onko lapsi todellakin NIIN tärkeä ettei voi ajatella mitään tälläistä mitä ehdotin? Siinä tapauksessa voit luultavasti odottaa sitä että eroatte, pari suhde on kieltämättä hyvinkin tärkeä, lapsen ohella. Minulla on 2 lasta, miehelläni on 1, nyt meille tulee yksi yhteinen. Seksiä ei harrasteta joka ilta, saatikka joskus on viikkokin väliä, mutta huomioimme toisemme, pidämme kiinni, olemme yhdessä.
Miehelläni oli juuri tuo että hänhän ei voi osoittaa minkäänlaista läheisyyden merkkiä minua kohtaan kun hänen tyttönsä tulee meille. Sanoin hänelle että minun lasteni nähden hän halaa minua, pussaa ja sanoo rakastavansa, sanoin myös että kuka lämmittää hänen sänkynsä kun tytär lentää pesästä, kiinnostaa pojista? Minun poikani ovat elämäni tärkeimmät asiat, he ovat minulla lainassa, mutta rakastan myös miestäni. Ja hyvään suhteeseen kuuluu kompromissit ja hellyyden osoitukset, oli sitten kuinka monta lasta hyvänsä. Niin ja lapseni eivät ole kärsineet siitä että mieheni ja minä vietämme kahdenkeskistä aikaa kun lapset nukkuvat, he eivät ole kärsineet siitä jos halaamme lasten nähden. Se on sitä normaalia elämää ja osaksi auttaa lapsia oppimaanKuten sanoin, en tarkoita että parisuhteen hoitaminen pitäisi laiminlyödä, vaan sanon sen että lapset tarvitsevat pieninä paljon enemmän huomiota ja huolepitoa kuin aikuinen kumppani. Tämä ei ole on/off -juttu, kaikkea hellyyttä ei tarvitse unohtaa. Lapsilla on hyvä olla kun vanhemmilla on hyvä olla, siitä olen samaa mieltä. MUTTA vanhempien tarpeiden ei pitäisi mennä lasten tarpeiden edelle. Jos puhutaan esim. seksistä, niin millainen ihminen on aikuinen, joka ei ymmärrä että vauvan imettäminen, väsymys ja hormoonit vievät seksihalut vaan vaatimalla vaatii seksiä, koska parisuhteessa pitää sitä olla jotta se olisi toimiva... Kyllä mulle tulee ensin lapsen hyvinvointi, sitten oma hyvinvointi ja sitten parisuhde.
Ehkä tässä on kaksi katsantokantaa. Mä näen, että puoliso saattaa pettää, jättää ja lähteä jonkun muun matkaan. Lapset pysyvät elämässäni todennäköisesti vielä 30 vuodenkin päästä... - muttamutta
Kuten sanoin, en tarkoita että parisuhteen hoitaminen pitäisi laiminlyödä, vaan sanon sen että lapset tarvitsevat pieninä paljon enemmän huomiota ja huolepitoa kuin aikuinen kumppani. Tämä ei ole on/off -juttu, kaikkea hellyyttä ei tarvitse unohtaa. Lapsilla on hyvä olla kun vanhemmilla on hyvä olla, siitä olen samaa mieltä. MUTTA vanhempien tarpeiden ei pitäisi mennä lasten tarpeiden edelle. Jos puhutaan esim. seksistä, niin millainen ihminen on aikuinen, joka ei ymmärrä että vauvan imettäminen, väsymys ja hormoonit vievät seksihalut vaan vaatimalla vaatii seksiä, koska parisuhteessa pitää sitä olla jotta se olisi toimiva... Kyllä mulle tulee ensin lapsen hyvinvointi, sitten oma hyvinvointi ja sitten parisuhde.
Ehkä tässä on kaksi katsantokantaa. Mä näen, että puoliso saattaa pettää, jättää ja lähteä jonkun muun matkaan. Lapset pysyvät elämässäni todennäköisesti vielä 30 vuodenkin päästä...Ei se voi iäti kestää väsymys, imetys jne.
Kyllä miehen kuuluu ymmärtää ja hyvä että sinä ymmärrät, niitä miehiä on harvassa. Mutta ei se kauaa voi mennä niin että imettää on väsynyt, vauva huutaa jne. Ja kuten sanoin ei seksiä tarvita, voi naiselle tehdä hyvää se että huomio toisella tapaa koska useimmille naisille hellyys on tärkeämpää kuin seksi. Naisesi kuuluu olla iloinen siitä että ymmärrät hänen olevan väsynyt, etkä kinua ja pakota. Kyllä tiedän sen miltä se vauva aika tuntuu, mutta ei vauva aikaan voi aina vedota - ::Jossu::
muttamutta kirjoitti:
Ei se voi iäti kestää väsymys, imetys jne.
Kyllä miehen kuuluu ymmärtää ja hyvä että sinä ymmärrät, niitä miehiä on harvassa. Mutta ei se kauaa voi mennä niin että imettää on väsynyt, vauva huutaa jne. Ja kuten sanoin ei seksiä tarvita, voi naiselle tehdä hyvää se että huomio toisella tapaa koska useimmille naisille hellyys on tärkeämpää kuin seksi. Naisesi kuuluu olla iloinen siitä että ymmärrät hänen olevan väsynyt, etkä kinua ja pakota. Kyllä tiedän sen miltä se vauva aika tuntuu, mutta ei vauva aikaan voi aina vedotaMinähän puhuin tässä juurikin koko ajan siitä pikkulapsiajasta ja siitä ettei kukaan kuole siihen jos joutuu vuodenkin runkkaamaan jos vaimo ei anna.
- siten,että
Kuten sanoin, en tarkoita että parisuhteen hoitaminen pitäisi laiminlyödä, vaan sanon sen että lapset tarvitsevat pieninä paljon enemmän huomiota ja huolepitoa kuin aikuinen kumppani. Tämä ei ole on/off -juttu, kaikkea hellyyttä ei tarvitse unohtaa. Lapsilla on hyvä olla kun vanhemmilla on hyvä olla, siitä olen samaa mieltä. MUTTA vanhempien tarpeiden ei pitäisi mennä lasten tarpeiden edelle. Jos puhutaan esim. seksistä, niin millainen ihminen on aikuinen, joka ei ymmärrä että vauvan imettäminen, väsymys ja hormoonit vievät seksihalut vaan vaatimalla vaatii seksiä, koska parisuhteessa pitää sitä olla jotta se olisi toimiva... Kyllä mulle tulee ensin lapsen hyvinvointi, sitten oma hyvinvointi ja sitten parisuhde.
Ehkä tässä on kaksi katsantokantaa. Mä näen, että puoliso saattaa pettää, jättää ja lähteä jonkun muun matkaan. Lapset pysyvät elämässäni todennäköisesti vielä 30 vuodenkin päästä...ensin lapset sitten parisuhde ja viimeksi tulee sitten "minä";)
Sen kun on aiemmasta liitosta oppinut että parisuhdetta pitää hoivata koko ajan..ei vasta sitten kun lapsilta aikaa jää.
Hyvässä/toimivassa parisuhteessa on viriili seksielämä.
Ja kun parisuhde voi hyvin..ja sen myötä myös vanhemmat..niin lapsetkin ovat siten onnellisempia. - Heipat vain
Minähän puhuin tässä juurikin koko ajan siitä pikkulapsiajasta ja siitä ettei kukaan kuole siihen jos joutuu vuodenkin runkkaamaan jos vaimo ei anna.
Jos ollaan vuosi, että pitää vaan ite runkata yksinään. Niin kyllä se on silloin loppu.
Turha sitten itkeä.
- minä vaan
olen siis nainen. Minulla on kolmas raskaus meneillään, aika paljonhan riippuu seksielämän palautuminen kaikesta eli : onko ollut "kamala synnytys", onko pahasti revennyt? miten isä suhtautuu jos näkee vauvan tulevan, koska käsitys voi muuttua miehillä ennen se paikka mitä käytettiin seksuaaliseen tyydyttämiseen miehillä ja naisilla niin muuttuu synnytyskanavaksi, kuinka herkkä mies on, kestääkö hän? Naisilla joillakin voi tulla synnytyksen jälkeinen masennus, vauva voi olla koliikki vauva, siis kaikki vaikuttavat. Minulla on ollut kaksi miestä elämässäni, toinen näistä on kahden poikani isä, ja toinen on nyt tulevan lapsen isä (elän siis uusperheessä) mutta kummallakin ei ole ollut mitään valittamista paikkojeni väljyydestä.
Se niin riippuu monesta eri asiasta, minä itse halusin seksiä 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta ihmiset ovat erilaisia ja suhtautuvat erilailla. Kunhan kummatkin osapuolet muistavat että kyseessä on ihminen jota he rakastavat. Jos mies rakastaa naistansa niin sillä paikan tiukkuudella ei ole niin väliä, tämä on minun mielipiteeni- nainen 24v
Eli synnytin puolivuotta sitten toisen lapsemme ja seksi on meillä ollut aluan alkaen jokapäiväistä ja todella hyvää.nautimme siis molemmat tästä läheisyydestä ja seksi on hauskaa ja rentouttavaa.
ensimmäisen eikä toisenkaan raskauden aikana seksuaalinen halukkuus minulla muuttunut mitenkään eli haluisn kokoaika.
eka oli sektio joten ei pimppa siitä löystynyt ja 2 viikkoa sektiosta oli seksin aika ja hyvää oli vaikka vähän arpea ym kiristi.
toisen synnytyksen jälkeen uskokaa tai älkää harrastimme seksiä jo neljäntenä päivänä synnytyksetä!!
repeymyä ei tullut yhtään ja muutoinkin oli nopea ja aivan ihana luomu synnytys!
neljäntenä päivänä värkki oli aikast löysän oloinen,mutta ei mikään yllätys sinänsä kun ei ole pimapalla ollut aikaa palautua kuin se 4 päivää.
viikko synnytyksestä mies kehui,että olen aiempaa TIUKEMPI!!ja kyllä sen itsekkin tunsin,että tunto oli parempi ja paikat hiukka myös kuivuudesta tiukat seksi oli mahtavaa!(pelkäsin todella että synnytyksessä paikat löystyy)
yhtään lantion pohjan lihasharjoittelua en koskaan ole tehnyt,mutta seksiä meillä on kuitenkin ollut joka ilta kerran tai kaksikertaa joten luulen,etta orgasmit ja itse se fyysinen tekeminen on palauttanut emattimeni todella hyväksi.
pahaa tekee ajatella,että monilla nainen pihtaa kuukausia tai jopa vuosia...
Emättimen tiukkuudella on suurikin merkitys naisen seksuaalisuudelle,nautinto on suurempi kun hallitsen lihakset ja tunnet miehesi sisällä täysin.eli nyt ajattelin vain naisen kannalta tätä tiukkuus asiaa.
tosin jos lapseni olisivat olleet yhtään enempää itkuisempia tai huonomia nukkumaan\sairastelleet paljon,niin uskoisin,että seksi olisi omalta osaltani jäänyt vähemmällä väsymyksestä.
Nuorimmainen valvotteli ja valvottelee vieläkin pari kertaa yössä,mutta silti jaksan peuhata mieheni kanssa.
esim.viimeyönä syötin vauvaa tuossa kolmen maissa ja valvoin sen lisäksi vielä tunnin ja ihmeen kaupalla virlkistyinkin ja herätin mieheni peuhaamaan kanssani!
näin siis meillä... - yhtään
nainen 24v kirjoitti:
Eli synnytin puolivuotta sitten toisen lapsemme ja seksi on meillä ollut aluan alkaen jokapäiväistä ja todella hyvää.nautimme siis molemmat tästä läheisyydestä ja seksi on hauskaa ja rentouttavaa.
ensimmäisen eikä toisenkaan raskauden aikana seksuaalinen halukkuus minulla muuttunut mitenkään eli haluisn kokoaika.
eka oli sektio joten ei pimppa siitä löystynyt ja 2 viikkoa sektiosta oli seksin aika ja hyvää oli vaikka vähän arpea ym kiristi.
toisen synnytyksen jälkeen uskokaa tai älkää harrastimme seksiä jo neljäntenä päivänä synnytyksetä!!
repeymyä ei tullut yhtään ja muutoinkin oli nopea ja aivan ihana luomu synnytys!
neljäntenä päivänä värkki oli aikast löysän oloinen,mutta ei mikään yllätys sinänsä kun ei ole pimapalla ollut aikaa palautua kuin se 4 päivää.
viikko synnytyksestä mies kehui,että olen aiempaa TIUKEMPI!!ja kyllä sen itsekkin tunsin,että tunto oli parempi ja paikat hiukka myös kuivuudesta tiukat seksi oli mahtavaa!(pelkäsin todella että synnytyksessä paikat löystyy)
yhtään lantion pohjan lihasharjoittelua en koskaan ole tehnyt,mutta seksiä meillä on kuitenkin ollut joka ilta kerran tai kaksikertaa joten luulen,etta orgasmit ja itse se fyysinen tekeminen on palauttanut emattimeni todella hyväksi.
Emättimen tiukkuudella on suurikin merkitys naisen seksuaalisuudelle,nautinto on suurempi kun hallitsen lihakset ja tunnet miehesi sisällä täysin.eli nyt ajattelin vain naisen kannalta tätä tiukkuus asiaa.
tosin jos lapseni olisivat olleet yhtään enempää itkuisempia tai huonomia nukkumaan\sairastelleet paljon,niin uskoisin,että seksi olisi omalta osaltani jäänyt vähemmällä väsymyksestä.
Nuorimmainen valvotteli ja valvottelee vieläkin pari kertaa yössä,mutta silti jaksan peuhata mieheni kanssa.
esim.viimeyönä syötin vauvaa tuossa kolmen maissa ja valvoin sen lisäksi vielä tunnin ja ihmeen kaupalla virlkistyinkin ja herätin mieheni peuhaamaan kanssani!
näin siis meillä...jälkivuotoa siis sulla synnytyksen jälkeen kun oli jo viikon päästä pimppa kuivuudesta tiukka. Taitaa vähän aika käsitys sulla heittää...
- 123123
nainen 24v kirjoitti:
näin siis meillä...Tää on taas jonkun miehen fantasiateksti...
- nainen 24v
123123 kirjoitti:
Tää on taas jonkun miehen fantasiateksti...
"miehen fantasia teksti.."hihhii...ihanaa luettavaa =) tiedän et moni mies olis ihan suht tyytyväinen tälläiseen..tai ei ainakaan valittais.no anyways...siis asiaan:
Eli ei,en ole provo enkä tod.MIES!vaan edelleenkin äiti kahdelle siis NAINEN.enkä mä mitään romaania jaksas tänne kirjotella jos olisin joku provo.
Outoa,että näin luullaan,kateus??ko?mikä mun tekstistä teki niin valheellisen oloisen?
hmm...no jos nyt niin paljon kiinnostaa,niin jälkivuoto mulla kesti sen 3 viikkoa synnytyksestä(oli päiviä välissä joiloin ei tullu ollenkaan verta) TODELLA niukkana,että sillä tavalla-eikä kaikki vuoda kuin seula!ei todellakaan.seksiä harrasteltiin vaikka pikkasen vuosinkin ja paikat oli kuivat siinä mielessä,että en saanut aikaan sitä ns."kiihotuslimaa" ja näin ollen paikkoja hieman aristi tai tuntui ainakin hieman erilaiselle.eli se siitä kuivuudesta.verta ei neljänetenä päivänä tullut miltei ollenkaan ja paikka siis tuntui kuivalta kun limakalvot olivat kuivat vaikkakin veri tippoja silloin tällöin ilmenikin.
oma synnytys kokemukseni oli kaikin puolin täydellinen vaikkakin kivulias,mutta kun en siitä saanut yhtään nirhaumaa tai tikkiä eikä lekelty välilihaa ja vauva oli suht siro syntyessään kotiuiduttiin heti seuraavana päivänä(6h lääkärin tarkastuksen jälkeen) ja olo oli mahtava,kaikki meni hyvin siis.Imetinkin sen 5kk eikä sekään paljoa haluja vienyt.
ja paikka oli jo viikon kuluessa aika normaalin oloinen eikä aristanut ollenkaan halutti...siis jälkivuotoa tuli tiputellen eikä sen enempää ja olen sen tyyppinen nainen,että minua eikä miestäni paljoa haittaa vaikka esim.kuukautisen aikanakin harrastellaan seksiä!ps.meillä on siihenkin oma lakana mikä ei päästä patjalle ;)
kuinka vaikeaa se on käsittää,että jotkut vain on niin seksuaalisia?eli yksinkertaisesti pitävät seksistä.
mä olen aina ollut näin seksuaalinen ja halukas,että mihinkä ne lapset sitä muuttais?tietty vähän rajottaa,mut illat ja yöt on aikaa kaksin!ja meillä on sitä seksiä myös yölläkin jos molemmat vaan innostuu,mutta kyllä,olen minäkin joskus sanonut ei seksille,mutta en niin useasti,että muistaisin milloin viimeksi.joskus olen vain kaatunut väsymyksetä sänkyyn ja thats it,mutta harvemmin näin.
lapsokaiseni(nuorimmainen) kyllä valvottavat,mutta univelkani saan kuitenkin nukuttua pois(kotona vielä kotihoidon tuella) päivittäin joten illalla en ole rätti väsy ja jopa se seksikin maistuu.tai jos en itse sitä orgasmia halua\jaksa,niin miehelleni annan jokatapauksessa!on ihanaa,että mieheni haluaa minua ja nauttii minusta.
onko edelleen vaikea käsittää,että tämä on totta?jos on,niin ehkä mä vaan lukeudun niihin harvoihin naisiin jotka nauttivat seksitä erityisen paljon.no,mut eipä se mua paljoa ressaa tai haittaa,ihanaa olla tälläinen!tämä nyt oli vain minun kokemukseni ja kertomukseni,meitä on vaan niin moneen. - 123123
nainen 24v kirjoitti:
"miehen fantasia teksti.."hihhii...ihanaa luettavaa =) tiedän et moni mies olis ihan suht tyytyväinen tälläiseen..tai ei ainakaan valittais.no anyways...siis asiaan:
Eli ei,en ole provo enkä tod.MIES!vaan edelleenkin äiti kahdelle siis NAINEN.enkä mä mitään romaania jaksas tänne kirjotella jos olisin joku provo.
Outoa,että näin luullaan,kateus??ko?mikä mun tekstistä teki niin valheellisen oloisen?
hmm...no jos nyt niin paljon kiinnostaa,niin jälkivuoto mulla kesti sen 3 viikkoa synnytyksestä(oli päiviä välissä joiloin ei tullu ollenkaan verta) TODELLA niukkana,että sillä tavalla-eikä kaikki vuoda kuin seula!ei todellakaan.seksiä harrasteltiin vaikka pikkasen vuosinkin ja paikat oli kuivat siinä mielessä,että en saanut aikaan sitä ns."kiihotuslimaa" ja näin ollen paikkoja hieman aristi tai tuntui ainakin hieman erilaiselle.eli se siitä kuivuudesta.verta ei neljänetenä päivänä tullut miltei ollenkaan ja paikka siis tuntui kuivalta kun limakalvot olivat kuivat vaikkakin veri tippoja silloin tällöin ilmenikin.
oma synnytys kokemukseni oli kaikin puolin täydellinen vaikkakin kivulias,mutta kun en siitä saanut yhtään nirhaumaa tai tikkiä eikä lekelty välilihaa ja vauva oli suht siro syntyessään kotiuiduttiin heti seuraavana päivänä(6h lääkärin tarkastuksen jälkeen) ja olo oli mahtava,kaikki meni hyvin siis.Imetinkin sen 5kk eikä sekään paljoa haluja vienyt.
ja paikka oli jo viikon kuluessa aika normaalin oloinen eikä aristanut ollenkaan halutti...siis jälkivuotoa tuli tiputellen eikä sen enempää ja olen sen tyyppinen nainen,että minua eikä miestäni paljoa haittaa vaikka esim.kuukautisen aikanakin harrastellaan seksiä!ps.meillä on siihenkin oma lakana mikä ei päästä patjalle ;)
kuinka vaikeaa se on käsittää,että jotkut vain on niin seksuaalisia?eli yksinkertaisesti pitävät seksistä.
mä olen aina ollut näin seksuaalinen ja halukas,että mihinkä ne lapset sitä muuttais?tietty vähän rajottaa,mut illat ja yöt on aikaa kaksin!ja meillä on sitä seksiä myös yölläkin jos molemmat vaan innostuu,mutta kyllä,olen minäkin joskus sanonut ei seksille,mutta en niin useasti,että muistaisin milloin viimeksi.joskus olen vain kaatunut väsymyksetä sänkyyn ja thats it,mutta harvemmin näin.
lapsokaiseni(nuorimmainen) kyllä valvottavat,mutta univelkani saan kuitenkin nukuttua pois(kotona vielä kotihoidon tuella) päivittäin joten illalla en ole rätti väsy ja jopa se seksikin maistuu.tai jos en itse sitä orgasmia halua\jaksa,niin miehelleni annan jokatapauksessa!on ihanaa,että mieheni haluaa minua ja nauttii minusta.
onko edelleen vaikea käsittää,että tämä on totta?jos on,niin ehkä mä vaan lukeudun niihin harvoihin naisiin jotka nauttivat seksitä erityisen paljon.no,mut eipä se mua paljoa ressaa tai haittaa,ihanaa olla tälläinen!tämä nyt oli vain minun kokemukseni ja kertomukseni,meitä on vaan niin moneen.Jos sulla on kaksi lasta niin missä ihmeen välissä nukut päivittäin univelkasi pois? :o
Ei siinä mitään, kiva että seksi maistuu, mutta tuo teksisi on niin provo kuin vain ikinä olla voi. Sitä sitten täällä miehet lukee ja valitta vaimoilleen, että "Miksi sinä et antanut pillua 4 päivää synnytyksen jäleen, kyllä muutkin naiset siihen pystyvät" tai "Et sä voi olla väsynyt sen vauvan kanssa, muutkin naiset nukkuvat päivällä että voivat illalla harrastaa seksiä".
Sori vaan, mutta toi sun tekstisi on niin kaukana todellisuudesta kuin vain olla ja voi. - nainen 24v
123123 kirjoitti:
Jos sulla on kaksi lasta niin missä ihmeen välissä nukut päivittäin univelkasi pois? :o
Ei siinä mitään, kiva että seksi maistuu, mutta tuo teksisi on niin provo kuin vain ikinä olla voi. Sitä sitten täällä miehet lukee ja valitta vaimoilleen, että "Miksi sinä et antanut pillua 4 päivää synnytyksen jäleen, kyllä muutkin naiset siihen pystyvät" tai "Et sä voi olla väsynyt sen vauvan kanssa, muutkin naiset nukkuvat päivällä että voivat illalla harrastaa seksiä".
Sori vaan, mutta toi sun tekstisi on niin kaukana todellisuudesta kuin vain olla ja voi.Niinpä tietenkin...muistathan,että me kaikki olemme yksilöitä ja en itse todellakaan usko siihen,että monikaan synnyttänyt\äiti antaa seksiä edes se kolme kertaa viikossa(näkeehän sen avioero tilastoissakin)no,ainahan syy ei tietenkään löydy pelkästään naisesta..
mutta,siis minunlaisiani on,mutta ilmeisesti vähän.Enkä jaksa uskoa sitäkään,että kauhean moni antaisi edes 2 viikkoa synnytyksestä,mutta sitä en ymmärrä,että pihdataan kuukausia ja vuosia!!!(jos suhde on kuitenkin kunnossa)
eli kyllä mä uskon että fiksu mies älyää,että minä olen vain harvinaisuus ja eivät rupea yleistämään,että kaikkien naisten pitäisi näin ollen olla samanlaisia kuin minä-YKSILLÖLLISYYS taas huomioon tässäkin siis!
itse en kertomassani näe mitään provoa.pihtaatteko te te naiset sitten niin paljon(suhdeasiat kunnossa?),että alan kuulostan niin epäilyttävälle?(no se asia ei minulle kuulu,mutta kuhan tuli mieleen)
Ja todellakin josPARISUHTEESSA elävä nainen hoitaa lapsiaan pääosin YKSIN(valitettavan yleistä)ja mies osallistuu tähän vain nimellisen verran,niin minun mielestä sellainen mies ei ansaitse edes sitä pillua tai ne miehet jotka muutoinkin jättävät perheensä täysin huomiotta ja elävät tavallaan omaa elämäänsä ja omistautuvat esim.omille ystävilleen tai harrastuksilleen-eipä meikäläiseltäkään heruisi ollenkaan!-kenkää sellasille "isille"!!!
samoin holisti-isät\väkivaltaiset ym surkimukset.
Ymmärrettehän sen,että minulla on mies joka huolehtii meistä koko perheenä,vietämme kaiken ajan yhdessä,harrastamme yhdessä koko perheenä,miehelläni ei ole mitään ns.ylimääräisiä harrastuksia taikka niitä baarireissuja joiden perässä juoksisi ja viettäisi akaa enemmän niiden parissa kuin meidän.
Minun ja mieheni suhde on mielestä ns."täydellinen"tai ei...TASAPAINOINEN.
Eli minulla on siis satoja syitä rakastaa miestäni takaisn ja myös haluta häntä sillä huomioiminen on molemminpuoleista ja tasapuolista.
mieheni esim.hoitaa lapset työnsä jälkeen ja minä lepään tai teen muuta mikä ikinä huvittaa.
Eli minulla on ilmeisesti harvinainen mies(?)
ja sitten palaan siihen,että MILLOIN NUKUN PÄIKKÄRIT?
hei,kuulkaas..niin kuin edellisessä kirjoituksessa mainitsin,että olen edelleen kotona kotihoidontuella nuorimmaistani hoitamassa ja melkein joka kerta kun laitan lapset samaan aikaan nukkumaan päikkäreille,niin me kakkki kolme nukumme samassa sängyssä!eli minä nukun siinä samalla sen 2 tuntia ja se riittää hyvin virkistämään oloa.ja toisekseen minulla on mitä mahtavimmat tukiverkostot,eli äitini auttaa silloin kun tarvii ja sen saan milloin vaan hoitamaan lapsiani kun itse olen väsy.
samoin mieheni vanhemmat auttavat aina kuin tarvitsee mieheni apu on jotain niin korvaamatonta.
miksi en rakastaisi juuri tälläistä miestä?miksi en haluisi tälläistä miestä?miksi en saisi haluta häntä jokapäivä?kuulostanko provolta kun haluan tälläistä miestä?
edelleen voin vannoa,että oman mieheni kaltaisia ei montaa ole.
jokohan meni perille vai väännetäänkö vielä vääntämällä lisää? - Viude
nainen 24v kirjoitti:
Niinpä tietenkin...muistathan,että me kaikki olemme yksilöitä ja en itse todellakaan usko siihen,että monikaan synnyttänyt\äiti antaa seksiä edes se kolme kertaa viikossa(näkeehän sen avioero tilastoissakin)no,ainahan syy ei tietenkään löydy pelkästään naisesta..
mutta,siis minunlaisiani on,mutta ilmeisesti vähän.Enkä jaksa uskoa sitäkään,että kauhean moni antaisi edes 2 viikkoa synnytyksestä,mutta sitä en ymmärrä,että pihdataan kuukausia ja vuosia!!!(jos suhde on kuitenkin kunnossa)
eli kyllä mä uskon että fiksu mies älyää,että minä olen vain harvinaisuus ja eivät rupea yleistämään,että kaikkien naisten pitäisi näin ollen olla samanlaisia kuin minä-YKSILLÖLLISYYS taas huomioon tässäkin siis!
itse en kertomassani näe mitään provoa.pihtaatteko te te naiset sitten niin paljon(suhdeasiat kunnossa?),että alan kuulostan niin epäilyttävälle?(no se asia ei minulle kuulu,mutta kuhan tuli mieleen)
Ja todellakin josPARISUHTEESSA elävä nainen hoitaa lapsiaan pääosin YKSIN(valitettavan yleistä)ja mies osallistuu tähän vain nimellisen verran,niin minun mielestä sellainen mies ei ansaitse edes sitä pillua tai ne miehet jotka muutoinkin jättävät perheensä täysin huomiotta ja elävät tavallaan omaa elämäänsä ja omistautuvat esim.omille ystävilleen tai harrastuksilleen-eipä meikäläiseltäkään heruisi ollenkaan!-kenkää sellasille "isille"!!!
samoin holisti-isät\väkivaltaiset ym surkimukset.
Ymmärrettehän sen,että minulla on mies joka huolehtii meistä koko perheenä,vietämme kaiken ajan yhdessä,harrastamme yhdessä koko perheenä,miehelläni ei ole mitään ns.ylimääräisiä harrastuksia taikka niitä baarireissuja joiden perässä juoksisi ja viettäisi akaa enemmän niiden parissa kuin meidän.
Minun ja mieheni suhde on mielestä ns."täydellinen"tai ei...TASAPAINOINEN.
Eli minulla on siis satoja syitä rakastaa miestäni takaisn ja myös haluta häntä sillä huomioiminen on molemminpuoleista ja tasapuolista.
mieheni esim.hoitaa lapset työnsä jälkeen ja minä lepään tai teen muuta mikä ikinä huvittaa.
Eli minulla on ilmeisesti harvinainen mies(?)
ja sitten palaan siihen,että MILLOIN NUKUN PÄIKKÄRIT?
hei,kuulkaas..niin kuin edellisessä kirjoituksessa mainitsin,että olen edelleen kotona kotihoidontuella nuorimmaistani hoitamassa ja melkein joka kerta kun laitan lapset samaan aikaan nukkumaan päikkäreille,niin me kakkki kolme nukumme samassa sängyssä!eli minä nukun siinä samalla sen 2 tuntia ja se riittää hyvin virkistämään oloa.ja toisekseen minulla on mitä mahtavimmat tukiverkostot,eli äitini auttaa silloin kun tarvii ja sen saan milloin vaan hoitamaan lapsiani kun itse olen väsy.
samoin mieheni vanhemmat auttavat aina kuin tarvitsee mieheni apu on jotain niin korvaamatonta.
miksi en rakastaisi juuri tälläistä miestä?miksi en haluisi tälläistä miestä?miksi en saisi haluta häntä jokapäivä?kuulostanko provolta kun haluan tälläistä miestä?
edelleen voin vannoa,että oman mieheni kaltaisia ei montaa ole.
jokohan meni perille vai väännetäänkö vielä vääntämällä lisää?Ei voi mitään. Täällä yksi 4-kuisen vauvan ja 2-vuotiaan taaperon äiti itkee. Kyllä tuli paska olo.
Pihtarihan minä olen kun en ole synnytyksen jälkeen vieläkään suostunut seksiin. Paska äiti olen kun en osaa edes synnyttää luomusti ja repeämättä, vaan vielä nytkin mietin että palautuuko pidätyskykyni enää koskaan. Ekan synnytyksenkin jälkeen meni melkein puoli vuotta ennenkuin päästiin petipuuhiin. Suoraan sanottuna: ei vain yhtään napannut. Kyllä se mies minut ennen pitkää jättää, pillun perässähän se on. Tai siis ei pillun, vaan tasapainoisen ja seksintäyteisen parisuhteen.
Paska olen kun lapseni eivät edes nuku samaan aikaan ja miehellänikin on rakas harrastuksensa, jonka parissa viettää aikaa pari kertaa viikossa. Ja paskaa on sekin, että mun äitini on kuollut eikä anoppia kiinnosta auttaa meitä.
Nyt on pakko lopettaa kun ei kyyneleiltä näe enää edes ruutua kunnolla. - tasan
Viude kirjoitti:
Ei voi mitään. Täällä yksi 4-kuisen vauvan ja 2-vuotiaan taaperon äiti itkee. Kyllä tuli paska olo.
Pihtarihan minä olen kun en ole synnytyksen jälkeen vieläkään suostunut seksiin. Paska äiti olen kun en osaa edes synnyttää luomusti ja repeämättä, vaan vielä nytkin mietin että palautuuko pidätyskykyni enää koskaan. Ekan synnytyksenkin jälkeen meni melkein puoli vuotta ennenkuin päästiin petipuuhiin. Suoraan sanottuna: ei vain yhtään napannut. Kyllä se mies minut ennen pitkää jättää, pillun perässähän se on. Tai siis ei pillun, vaan tasapainoisen ja seksintäyteisen parisuhteen.
Paska olen kun lapseni eivät edes nuku samaan aikaan ja miehellänikin on rakas harrastuksensa, jonka parissa viettää aikaa pari kertaa viikossa. Ja paskaa on sekin, että mun äitini on kuollut eikä anoppia kiinnosta auttaa meitä.
Nyt on pakko lopettaa kun ei kyyneleiltä näe enää edes ruutua kunnolla.ei käy onnen lahjat. En kyllä ymmärrä miksi "nainen 24v.:n" kirjoitus sai aikaan sinussa sen, että piti tuollainen provo kirjoittaa? Jos jollakulla oikeasti menee noin hyvin niinkuin hänellä ja hän on seksiin pystynyt neljä päivää synnytyksen jälkeen ja seksistä tykkää muutenkin kovasti, niin sehän on sitten vain hyvä asia. Ei kait hän muita ihmisiä mitenkään haukkunut, eikä se kai ole muilta pois, jos joku sekstailee enemmän?
- Viude
tasan kirjoitti:
ei käy onnen lahjat. En kyllä ymmärrä miksi "nainen 24v.:n" kirjoitus sai aikaan sinussa sen, että piti tuollainen provo kirjoittaa? Jos jollakulla oikeasti menee noin hyvin niinkuin hänellä ja hän on seksiin pystynyt neljä päivää synnytyksen jälkeen ja seksistä tykkää muutenkin kovasti, niin sehän on sitten vain hyvä asia. Ei kait hän muita ihmisiä mitenkään haukkunut, eikä se kai ole muilta pois, jos joku sekstailee enemmän?
Kyyneleet kuivui jo, mutta paha mieli on edelleen. En minä ole provo, vaan totisinta totta. Olenko kade? Totta helvetissä olen! Olisi ihanaa jos olisi itsellä tasapainoinen, seksintäyteinen unelmasuhde. Vaan kun ei ole. Olen kateellinen niille, joilla sellainen on. Itsestä tuntuu että koko elämä on yhtä paskaa. Sitä yrittää itselleen sanoa, että ei se mies jätä vaikka välillä ei seksiä heru ja on vaikeaa. Se tekee kipeää että joku muistuttaa, että kyllä mies avioeron ottaa jos ei pildeä heru heti synnytyksen jälkeen. Ihme, että olen vielä toistaiseksi saanut pitää mieheni vaikka hän ei joka ilta lapsia hoidakaan.
- nainen 24v
Viude kirjoitti:
Kyyneleet kuivui jo, mutta paha mieli on edelleen. En minä ole provo, vaan totisinta totta. Olenko kade? Totta helvetissä olen! Olisi ihanaa jos olisi itsellä tasapainoinen, seksintäyteinen unelmasuhde. Vaan kun ei ole. Olen kateellinen niille, joilla sellainen on. Itsestä tuntuu että koko elämä on yhtä paskaa. Sitä yrittää itselleen sanoa, että ei se mies jätä vaikka välillä ei seksiä heru ja on vaikeaa. Se tekee kipeää että joku muistuttaa, että kyllä mies avioeron ottaa jos ei pildeä heru heti synnytyksen jälkeen. Ihme, että olen vielä toistaiseksi saanut pitää mieheni vaikka hän ei joka ilta lapsia hoidakaan.
"viude" kuulostat hyvin masentuneelta...surullista(keskustelu miehesi kanssa varmaan paikalla?),ajatus ei tod.ollut loukata,mutta halusin vain kertoa oman kokemukseni ja kaikkihan ei ole yhtä onnellisessa tilassa-tosin tämä minun onnellisuus on myös aika paljon minusta itsestäni kiinni,että haluanko tämän suhteen toimivan niin sekusaalisesti kuin henkisestikkin!ja taas toisaalta,en minä yksin tätä suhdetta pelkästään hoida,miehelläni on aika suuri osuus ja halu yhteistyölle.
ja onhan meilläkin PALJON ressiä lasten taholta useinmiten,eli en väitä,että lastenkanssa oleminen olisi niin helppoa ja autuasta,mutta sitä arkea voi helpottaa hoitamalla parisuhdetta ja näin ollen mielikin on virkeämpi ja jaksaa lasten huudot ja uhmat hiukan paremmin.ja seksuaalisuus kuuluu rakkauteen,toisesta välittäminen ja helliminen.
pakko kertoa vielä pieni esim.siitä kuinka meillä muka riittää aikaa ja mahdollisuuksia harrastella seksiä vaikka lapsia onkin.
eli tänä aamuna vanhempi heräsi ja meni katsomaan alakertaan lastenohjelmia,nuorempi nukkuu edelleen päiväuniaan huoneessaan ja sillävälin houkuttelin mieheni pikasille meidän makuhuoneeseen...itkuhälyttimiä meillä on talossa 3kpl ja jopa valvontakamera lasten huoneeseen ja olohuoneeseen,jotta nähdään mitä tapahtuu jne.
eli näitä tilaisuuksia meillä on paljon.
tosin kaikilla ei ympäristö ja olosuhteet ole samoja,mutta käyttäkää hyvät ihmiset sitä mielikuviusta ja välillä on kiva yllättää toinen =)
Eikä lapsemme ole koskaan nähneet\kuulleet mitään heille sopimatonta,varman päälle kuitenkin pelataan. - tekstejä lukee,
Viude kirjoitti:
tulee sellainen tunne että liiaksi ajatellaan niitä negatiivisia asioita..vaikka pienten lasten vanhempana pitäisi enempi ilon aiheita olla.Elää tätä päivää,eikä murehtia huomista.
Totta,että seksi on tärkeetä.Toisille enemmän,toisille vähemmän..mutta silti kaikista tärkeintä eli rakkautta ja hyväksyntää tarvitsee jokainen meistä.
Varmasti suurimmalle osalle synnyttäneistä on jossain vaiheessa tullut tunne "ettei ole enää puolisolleen viehkeän seksikäs nainen"...halut on kadonneet tyystin synnytysten jälkeen jne.
Itsellekin kävi siten aikoinaan,minulla 5 lasta),mutta myöhemmin halut tulivat takaisin ja seksielämä palautui viriiliksi.
Mietin kyllä että olenko normaali lainkaan,kun oli mennyt 3 kk.tta ilman seksiä...
Piti oikeastaan opetella uudelleen koko yhdessäolo mieheni kanssa.
Ei se puoliso siitä viereltä mihinkään lähde,kun muistaa häntä helliä ja hoivata...Jos seksielämä ei suju,on puhuminen aiheesta entistäkin tärkeämpää. - sinua..
Viude kirjoitti:
Ei voi mitään. Täällä yksi 4-kuisen vauvan ja 2-vuotiaan taaperon äiti itkee. Kyllä tuli paska olo.
Nyt on pakko lopettaa kun ei kyyneleiltä näe enää edes ruutua kunnolla.Täällä kans vähän samanlaista. Saa nähdä milloin mies jättää kun en seksiä anna pahasti repeytyneen alapään kipujen ja hirveän väsymyksen takia. Taidan minäkin pihtari olla kun monesti olen niin väsynyt ja masentunut että itkeä joutuu. Yksin hoidan lapsen suurimmaks osaks. Yksi ainoa ihminen on lähipiirissä joka joskus ottaa lapsen hoitoon, mutta hänkin työssä käyvä, joten ei apu ole silloin kun sitä tarvitsee. Lapseni ei ole nukkunut juuri yhtään koko elinaikanaan. Nyt n.7kk Omaa aikaan saan sillon kun lapsi sattuu päivällä nukkua niin etten itse nuku samalla. Illalla olen jo niin poikki kun saan lapsen rauhoitettua että haluan vain hetken katsoa tv:tä ja mennä nukkumaan. Ei siinä paljon seksi mielessä käy.
- hv12345
Voisitteko ämmät mennä jo kotiinne lässyttämästä. Pyysin kommentteja miehiltä.
Terveisin alkuperäisen viestin lähettäjä.- alkuperästä
vituttaa kun jollain voikin mennä noin lujaa kuin tuolla "nainen24v" kirjoittajalla.
ap; mitäs itse käyt täällä lässyttämässä? - on akka ja kersa
jos olet noin akkojen "vihaaja",kannattaisiko tulla jo tässä vaiheessa pihalle kaapista?!
Teillä taitaa olla akkasi kanssa mahtava suhde kun mies on noin juntti.
- Pasi
kun sitä ei ole. Ei se pieni lapsi siinä häiritse, sehän nukkuu lähes koko ajan mutta kun naista ei kiinnosta seksi synnytyksen jälkeen.
Kyllä siitä tiukkuudesta tinkaa jos saisi edes väljää. Ei se värkistä ole kiinni vaan naisen meielestä ja halusta. Tästä on kirjoitettu muutamia palstoja näissä keskusteluissa, joten senkun lukemaan.- tuntea
itsensä haluttavaksi... Jonkun mielestä meillä on varmaan epätavallinen seksielämä, kun neljättä odotetta ja ollaan tyytyväisiä, mutta, mutta. Idea onkin siinä, että silloin rakastellaan, kun molemmat haluaa. Ja, jos toinen ei halua niin tiedetään miten saa haluamaan. Huono seksi vie halut ja hyvä seksi tuo ne. Mitä parempaa niin sen useammin ollaan ja välillä taas vähän taukoa ja sen jälkeen taas maistuu niin maukkaalle, että pari kome kertaa päivässäkin maistuu molemmille.
Synnytyksen jälkeen liukuvoidekäyttöön... Ja kaikki ei toisiaan vuoda, kuin seula. Jos sairaalassa on muutaman päivän niin kyllä siinä sen verran jo miestä ikävöi, että seksi maistuu, kun kotiin pääsee (eihän sitä reiälle oo pakkomenä, jos se ei hyvälle tunnu).
- Massomän
Kyllä te akat ootte pihtareita. Pilluissanne vikaa ole, ette vaan viiti alkaa millekään.
Eihän sitä kalua ole pakko sisään työntää, mutta kyllä mies vähän jotain naiselta tarvii.
Meillä muija ottaa suihin ja antaa panna tissien väliin. Römsä sillä on vähän kipeenä ja sitä saan vain nuolla, mutta hyvää on.
Eihän se seksi oo pelkkää panemista ja yhdyntää. - äISKÄ.......................
No ei kylläkään kahdenkaan lapsen syntymän myötä ole paikat venähtäneet.
Enpä ole kyllä tehnyt galluppia naapureille tai tutuille naisille,että miten heillä paikat synnytyksen jälkeen.Mutta saletilla voin sanoa, että itsellä on varmaan paremmassa timissä paikat kuin ennen synnytystä!
Sulhokokelas äimisteli kauan aikaa, että kuinka synnyttäneellä voi olla niin timmi...ehkä johtuu lantiolihasten jumppaamisesta,jota ei juurikaan tullut tehtyä ennen synnytystä.- Reispa
...kaiken uskoo. Kyllä minunkin vaimoni luulee, että paikat on ihan ennallaan. Pakko vakuutella jos meinaa jatkossakin saada. Järkiää on äijäporukassa tullut ilmi, että pari ylimääräistä tikkiä ei olisi ollut pahitteeksi.
- äISKÄ.........
Reispa kirjoitti:
...kaiken uskoo. Kyllä minunkin vaimoni luulee, että paikat on ihan ennallaan. Pakko vakuutella jos meinaa jatkossakin saada. Järkiää on äijäporukassa tullut ilmi, että pari ylimääräistä tikkiä ei olisi ollut pahitteeksi.
Kyllä sitä itse omat paikkansa tuntee,ei siinä jotain kalle tappista tarvia kertomaan, kuinka asian laita on. Näin nyt kuitenkin on, paikat paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia,fakta homma.
Ps.yhtään en ihmettele vaikka naisetkin alkaa katella nuorempien miesten perään...
- muuttui
Ennen raskautta seksiä oli yllin kyllin. Esikoisen jälkeen se loppui. Synnytys oli kova, väliliha leikattiin ja kaikki repes kuitenkin. Siihen vielä tulehdukset päälle. Kuukausi vuodepotilaana. Nyt puoli vuotta mennyt. Paikat vieläkin todella arat, vauva ei ole nukkunu yhtään yötä kunnolla, heräilyjä 1-2 välein. Eli ei voisi seksi vähempää kiinnostaa eikä kyllä jaksaiskaan. Hvin on mies kestänyt, mutta ei kuitenkaan tajua. Monesti kyselee miks ei harrasteta kun muissakin perheissä niin tehdään joskus piankin synnytyksen jäljeen. Olen koittanut sanoa etten jaksa, eikä paikat salli. Hoidan lapsen melkein yksin kokonaan. Mies vaihtaa vaipan välillä, joskus syöttää tai käyttää ulkona. Minä olen lapsen kanssa koko ajan, olen jo valvonut puoli vuotta ilman että olisin saanu nukkua yli 2 tuntia kerrallaan. Lapsi on ollut vaativa ja itkuinen. Ja mies ihmettelee miks en anna. Koitan selittää mutta hän ei kuuntele, alkaa vain mököttään ja painuu nukkumaan suuttuneena. Että ei se elämä kaikilla niin helppoa ole.
- laksa
ole ollut mitään ongelmia. Tavarakin on ihan yhtä tiukkaa kuin ennenkin. Ainoa mikä välillä hiukan haittaa on väsymys. Mutta kun välillä ottaa rennosti, niin eiköhän taas innostu...
- pimpom54321
Kerroit vastausviestissäsi reispa, että äijäporukassa tuntuvat tietävän, "ettei pari ylimääräistä tikkiä olisi ollut pahitteeksi". Ei äijille ole tullut mieleen, että ehkä niiden oma muna on vähän turhan pieni? Ei ihme jos kaikki äiti ihmiset ovat nykyään isomman perässä...Sellaista ainakin akkaorukoissa puhuvat, ettei peniksen suurennusleikkaus kuulemma olis yhtään pahitteeksi.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1247947Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516668Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834785Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2473260Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012754Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1102280- 1501915
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa341726Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624