Eli voiko silmätulehdus tarttua kissasta kissaan? Entäs ihmisestä kissaan tai kissasta ihmiseen?
Silmätulehdus tarttuu?
4
4887
Vastaukset
- Missukka
Hei, kysyin ihan samaa lääkäriltä koska tuttavani valkealla kissalla on krooninen silmätulehdus. E-lääkäri sanoi, että jos kissojen välillä yleensä ei tartu, jos eivät suorastaan hankaa silmiään toisiaan vasten. Ihmisille vieläkin harvemmin, ei yleensä koskaan. Tuttavani kissalla on siis jatkuva silmätulehdus, joka vain vaimenee, muttei näytä paranevan ... kissat tapaavat aika usein toisiaan eikä tulehdus ole tarttunut nyt vuoden sisällä todellakaan mitenkään.
- pennulla*
on rähmivä silmätulehdus, niin ihan varmasti tarttuu muihinkin pentuihin, ei ihmisiin.
- kokemustaon
meillä kaksi kissaa ja toisella rähmivä silmätulehdus ollut jo kohta reilun viikon eikä ole mitenkään tarttunut toiseen.kissat paljon kontaktissa toistensa kanssa kun leikkivät paljon yhdessä.toisella on tosiaan aivan puhtaan silmät ja terve kun pukki
- viikon?
kokemustaon kirjoitti:
meillä kaksi kissaa ja toisella rähmivä silmätulehdus ollut jo kohta reilun viikon eikä ole mitenkään tarttunut toiseen.kissat paljon kontaktissa toistensa kanssa kun leikkivät paljon yhdessä.toisella on tosiaan aivan puhtaan silmät ja terve kun pukki
Eikö hoito ja lääkkeet tehoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701