PARIS HILTON LANSEERASI VAATEMALLISTONSA - KIRKUVIA FANEJA, TOIMITTAJIA, KUVAAJIA, UUTISHELIKOPTEREITA JA USEITA POLIISIPARTIOITA…
The Associated Press -uutistoimiston juttu losangelesilaisella tyylillä tapahtuneesta lanseerauksesta on levinnyt ympäri maailmaa aina FOX Newsin ja The Washington Postin kautta The International Herald Tribuneen ja The Sydney Morning Heraldiin...
Perijätär/malli/näyttelijä/kirjailija/laulaja/suunnittelija/hyväntekijä Paris Hilton lanseerasi nimeään kantavan mallistonsa Beverly Hillsin Robertson Blvdlla sijaitsevassa Kitson -butiikissa. Paikalla oli sankoin joukoin faneja, toimittajia, kuvaajia, uutishelikoptereita, seitsemän poliisipartiota, ja lopulta koko katu oli suljettava liikenneeltä paikallaolijoiden turvallisuuden takaamiseksi. Osa lanseerauksen tuotoista eli useita tuhansia euroa lahjoitettiin Los Angelesin lastensairaalalle, joka on yksi Parisin hyväntekeväisyyskohteista Memorial Sloan Kettering for Breast Cancer Research -keskuksen ja Life Rolls On Foundation -säätiön ohessa.
Paris vietti lanseerauksessa aikaa yli kuusi tuntia jutellen asiakkaiden kanssa ja auttaen heitä löytämään mieluisia vaatteita mallistosta. Paris kirjoitti luonnollisesti myös paljon nimikirjoituksia ja oli mukana yhteiskuvissa, mutta eniten huomiota saivat Los Angelesin lastensairaalasta saapuneet lapsivieraat.
"Todella mukavaan" ja "todella edulliseen" mallistoon kuuluu kenkiä, mekkoja, t-paitoja, laukkuja ja farkkuja, ja niitä saa elokuun 30. päivä lähtien ympäri Yhdysvaltoja muun muassa Macy's- ja Nordstrom -tavarataloista. Hintahaarukka on $30-$100.
Entertainment Tonight -ohjelman insertti lanseerauksesta löytyy täältä:
http://www.etonline.com/fashion/news/49477/
PARIS HILTON & UUSI VAATEMALLISTO
Vautsi vau!
1
536
Vastaukset
Kävin katsomassa sivun ja hienoja vaatteita, jos Parisin vaatemallisto tulee joskus suomeen niin ostan heti laukun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752