Eilen menin vähän ikävä kyllä liian myöhään Jussin Tupaan, mutta onneksi menin.Kerkesin kaksi biisiä laulaa. NYT ON LÖYTYNYT EHDOTTOMASTI LAPPEENRANNAN PARAS KARAOKE!!! Aivan älyn hyvä laulaa, biisejä paljon! En tiedä mistä se karaoke oli, mutta ainakaan iso koon se ei ole, oli sen verran laadukkaammat laitteet ja erityisen hyvä äänentoisto! JEES! Mutta sen kysyin, että alkavat käydä säännöllisesti! HYVÄ! Olen vakkari!
Lappeenrannan paras karaoke
4
1665
Vastaukset
- karaokea...:
Milloin siellä sitten on karaokea, vai ilmoitellanko lehdessä? Aaaaaavan meren tuolla puolen....laaa la laa la laaaa:)
- laalaja
...lauletaan kuulemma 15.9. alkaen noin joka toinen lauantai.
Oon kyl nähny aina ilmotuksen lehdessä, joten silmät vaan avoinna. Ei oo Ison K:n kans mitään tekemistä näillä uusilla, Imatralta kuulemma. - Millonnnnn..:.:::
laalaja kirjoitti:
...lauletaan kuulemma 15.9. alkaen noin joka toinen lauantai.
Oon kyl nähny aina ilmotuksen lehdessä, joten silmät vaan avoinna. Ei oo Ison K:n kans mitään tekemistä näillä uusilla, Imatralta kuulemma.No pitää tulla joku kerta sinne laulaa.. Melko lähellä kun asun mutta en kyllä ko. baarissa ole ikinä käynyt.
Käyppä kokeilemassa myäs doriksessa karaokea. Hyvä äänentoisto ja esiintymispaikka. Ainoa vielä oleva miinus on että kappaleita ei ole kauheasti. Ai niin keskiviikko ja torstai iltaisin siellä lauletaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693