Työpaikalla käytän pomon kanssa samaa tietokonetta, ja kirjaudun koneelle pomoni tunnuksilla. Pomoni sähköpostiin en ole koskenut, mutta pomo rupes valittamaan, että hänen sähköpostiinsa on alkanut kesän aikana tulla tavallista enemmän roskapostia. Pomo kysyi olenko mahdollisesti käynyt netissä olevilla keskustelupalstoilla ( esim. suomi24 ). Jouduin vastata myöntävästi. Pomo epäili, että hänen roskapostiongelmansa johtuisi käynneistäni netin keskustelupalstoilla. Minusta tämä ei tunnu uskottavalta, sillä olen vieraillut kaikilla netin keskustelupalstoilla anonyyminä enkä ole antanut mihinkään itseni saati pomoni sähköpostiosoitetta. Olisiko mitenkään edes teoriassa mahdollista, että pomoni roskapostiongelma johtuisi anonyymeistä vierailuistani keskustelupalstoilla?
Pomollani roskapostiongelma
Tarttis tehrä jotain
3
712
Vastaukset
- _ammattilainen_
Ei.
Ei mitenkään. Mutta tuskin pomosi sitä uskoo. - make
Itse on pomosi varmaan tuputtanut sähköpostiosoitettaan ilmaisiin peniksenlaajennuspilleritarjouksiin sun muihin... Ei todellakaan ole mitenkään mahdollista.
- ???
ei voi olla varma ku jos olet vahingossa klikannut jotain linkkiä jolleki 'huonolle' sivulle nii se tallentaa IP osoitteen sinne tai sitte pomosi koneeseen on tehty tietoturvamurto. kysypäs pomoltas onks se haistatellut roskapostin lähettäjille ku jos niille replayaa ne tietää et posti on aktiivinen ja alkaa lähettää enemmän postia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080