Tietäiskö kukaan voiko rennietä eli närästyspillereitä käyttää kerran niin helvatisti närästyttää varsinkin illalla. Kiitos vastauksesta näin etukäteen
rennie ?
9
1142
Vastaukset
- -ninni-
Raskaus ja imetys
Lääkettä voi käyttää raskauden ja imetyksen yhteydessä.- rv 30
tietääkös kukaan että miten samarin, saako sitä käyttää...
- neuvola
rv 30 kirjoitti:
tietääkös kukaan että miten samarin, saako sitä käyttää...
Rennietä saa käyttää.. pakkauksessa ohjeet kuinka monta päivässä saa ottaa.. ja hei NEUVOLA.. kysykää sieltä.. Rennietä suositeltiin mulle
- Mulla auttoi
myös siinä ohessa vaikka tuota luonnon omaa keinoa, eli manteleita... Minulla on pelkällä mantelin mussutuksella melkein häipynyt närästysongelma tässä raskauden aikana. Kourallinen muutaman kerran päivässä auttaa... Ja et mitään häviä, vaikka eivät närästykseen auttaisikaan, sillä ovathan ne tosi terveellistä syötävä muutenkin. ;) Jos nyt ei ihan pussikaupalla vetele, sillä energiaahan niistä kyllä saa.....
- ei saa
muistaakseen käyttää,rennietä saa, ja jos epäilyttää niin voi soittaa apteekkiin tai neuvolaan!
- että ei
ei saa kirjoitti:
muistaakseen käyttää,rennietä saa, ja jos epäilyttää niin voi soittaa apteekkiin tai neuvolaan!
pitäisi olla estettä käyttää samarinia.
- Kokeile
Mulla alkoi loppuvaiheessa menee niin paljon rennietä, sitten sain tietää Gavisconin, käys katsoo apteekista, se tehoaa myös
- on ainoa
apteekista ostettava lääke jota raskausaikana saa kuulemma käyttää, samarinia saa varmasti kans käyttää, mutta muita apteekin hyllyltä saatavia valmistetita ei olla varmaan niin tutkittu, joten kannattaa välttää, rennietä paketissa olevan ohjeen mukaan, auttaa kunhan ei ota mitään muuta juomista tai syömistä rennien jälkeen ainakaan 15 minuuttiin, ja kun ottaa kaksi kerralla niin varmaan auttaa.
- tuleva äiti 2007
Mua on närästänyt alusta asti ja vielä kun on vatsakatari tässä riesana, niin pyysin lääkäriä luetteloimaan mitä saa syödä raskausaikana niin :
- Rennie
- Samaria, ei niille joilla on jo turvotusta, samarinissa on suolaa
- Balancid
- Gaviscon
ja oikein pahaksi mentyään saa reseptillä
Omeprazol-lääkettä, joka rauhoittaa vatsahappojen eritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941