GALLUP!!

VASTAA REHELLISESTI

Tässä kaikenlainen käy niin "kuumana" keskusteluna ja mietinkin sitä, miten uutisointi vaikuttaa sinuun, eli uskotko heti kaiken ja toteat syyllinen on:

1. Myrkytysmurhat.

2. Ulvila - syytettynä K.T tunnettu taiteilija, pääsi vapaaksi ja todettiin syyttömäksi.

3.Bodomin murhat.

Eli vastaa näihin mielipiteesi. Syytön, syyllinen, en osaa sanoa.


Omat vastaukseni:

1. En osaa sanoa.

2. Syytön.

3. En osaa sanoa.

12

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50 lukenutta

      ja kukaan sitten ei kuitenkaan uskalla kertoa ääneen mitä mieltä siis näin lehtien ja kuulopuhedein pohjalta.

      Oikeastaan kiinnostaa tässä yleisesti se kuinka "mollataan" (haukutaan sairaaksi ja mitä lie kun olen keskusteluja lukenut...)

      Ja nyt sitten et uskalla kertoa omaa "tuntemustasi" TÄH?

      Mielenkiintoista sinänsä, vaikka henkilö todettaisiin syyttömäksi, kuinka moni (siis ihan oikeasti pitää häntä edelleen rikollisena/syyllisenä) - JA muuten varmaan aika moni, tässä en ole väärässä!

      • Spoiler

        Niin, tuo 'todettiin syyttömäksi' on toki tiukan juridisesti näin. Käytännössä kyse on kuitenkin siitä että syytetty jätettiin tuomitsematta pitävien todisteiden puuttuessa. Usein jopa tuomarien äänet menevät ristiin, eli osa on sitä mieltä että todisteet riitävät tuomioon, mutta enemmistön mielestä ei.

        Tässä minun tulkintani kun niitä peräät:

        Sairaanhoitaja:
        - ei mitään tietoa edes siitä onko rikosta tapahtunut.

        Ulvila:
        - Vaikea sanoa, vangittuna ollut vapautettiin, kun todisteita oli liian niukalti ja niiden kanssa oli turha mennä oikeuteen. Uskoisin että mies on syytön, mutta en ole löisi vetoa.

        Julkisuuteenhan ei ole Ulvilan tapauksessa kerrottu mitä tutkintalinjoja poliisi on selvittänyt vai onko mitään. Johtolankoja on yllin kyllin, eli tekijä pitäisi löytyä helposti kunhan alkaa etsiä poliisilla käytössä olevilla tiedoilla ja tietovarastoilla.

        Bodom:
        - Kaikki tietävät syyllisen, mutta todisteet on ehditty vuosikymmenten saatossa tuhota moneen kertaan. Ei pienintäkään epäilystä, ainoastaan rikosnimike on kiistanalainen.

        Ja vielä yksi bonusvastaus:
        Rusi: Syyllinen.


    • ninkuin

      1. syyllinen
      2. en osaa sanoa
      3. syyllinen

    • hetkellä

      mielipiteeni on:

      1.syyllinen
      2.syytön
      3.en osaa sanoa

      Täytyy kyllä myöntää että joskus mielipiteeni ovat vähän epäilevät. Myrkytysmurhiin juuri nyt uskon epäillyn olevan syyllinen hyvin vahvasti.
      Taiteilijaa en ole uskonut syylliseksi, mutta joskus käy mielessä entä jos sittenkin on...
      Bodom vaivaa eniten mieltäni.

    • -----------------

      1. En osaa sanoa

      2. En osaa sanoa

      3. Syyllinen

    • minä olen

      1. En osaa sanoa.

      2. Syytön

      3. Syytön

    • vaikee sanoo

      ku suomalainen ei usko ku omia silmiään ja korviiaan enkä ole tavannut noista ku yhden
      joten
      syyllinen.

    • osaa sanoa

      Valkiala puheenjohtajaksi, eiköhän Oikeus jotain keksi, ettei tuomioita anneta.
      Valkiala on aina ollut parhaimmillaan tuomitessaan nakkivarkaita ja kadulle pissijöitä,

      • tiedät

        Paljonko sait näistä teoista?


    • arvelen

      1.Syyllinen 2.En osaa sanoa 3.Syyllinen

    • onko rikosta, mitä en olisi tehnyt?

    • ..............

      1. Syyllinen
      2. En osaa sanoa
      3. SYYLLINEN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe