Allergiatestin "uusiminen"

allerginen....

Oon kärsinyt allergiasta jo yli 10v ja joskus oon kuullut allergia saattaa hävitä vuosien mittaan, varsinkin jos allergia on puhjennut lapsuudessa..

mietinkin et kannattaisiko käydä allergiatesteissä uudestaan et tietäisi onko enää allerginen esim. samoille allergeeneille tai onko allerginen millekään?

2

732

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin no

Onhan sitä itsekkin tultu käytyä pariin kertaan allergiatesteissä, jotenka kyllähän ne voi uusia jos haluat. Mutta kai sinä nyt ilman testejäkin huomaat oletko allerginen vai et! itse olen lähtenyt siltä linjalta että mitään sellaista en välttele, mistä en tunne oloani huonoksi. syön pähkinöitä ja papuja vaikka niille olenkin kai allerginen, vaan kun niistä ei tule mitään oirieta. Syön maitotuotteita jonkin verran, sillä tiedän oman elimistöni rajat, eli paljon se niitä sietää. Ja eläimikin rapsuttelen kaikessa rauhassa, vaikka allerginen olenkin, tosin kissoja nykyään välttelen sillä tiedän niistä olon tulevan tosi pahaksi. pointtini oli älä siis katso sokeasti testejä vaan kuuntele myös elimistöäsi. En siis todellakaan nyt kehoita ketään itselleen eläintä hankkimaan jos allergiaa on, mutta kyllä sitä omaakin elimistöä kannattaa kuunnella

• testit

minulle tehtiin allergiatestit siitepölyille ja tyypillisille allergisoiville ruoka-aineille. Tuloksista ei selvinnyt mitään, en ollut millekään allerginen. Silti oireilen joka kevät samaan aikaan koivun kukinnan mentyä ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      687
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      87
      678
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      133
      597
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    10. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      571
    Aihe