Oon kärsinyt allergiasta jo yli 10v ja joskus oon kuullut allergia saattaa hävitä vuosien mittaan, varsinkin jos allergia on puhjennut lapsuudessa..
mietinkin et kannattaisiko käydä allergiatesteissä uudestaan et tietäisi onko enää allerginen esim. samoille allergeeneille tai onko allerginen millekään?
Allergiatestin "uusiminen"
2
649
Vastaukset
- niin no
Onhan sitä itsekkin tultu käytyä pariin kertaan allergiatesteissä, jotenka kyllähän ne voi uusia jos haluat. Mutta kai sinä nyt ilman testejäkin huomaat oletko allerginen vai et! itse olen lähtenyt siltä linjalta että mitään sellaista en välttele, mistä en tunne oloani huonoksi. syön pähkinöitä ja papuja vaikka niille olenkin kai allerginen, vaan kun niistä ei tule mitään oirieta. Syön maitotuotteita jonkin verran, sillä tiedän oman elimistöni rajat, eli paljon se niitä sietää. Ja eläimikin rapsuttelen kaikessa rauhassa, vaikka allerginen olenkin, tosin kissoja nykyään välttelen sillä tiedän niistä olon tulevan tosi pahaksi. pointtini oli älä siis katso sokeasti testejä vaan kuuntele myös elimistöäsi. En siis todellakaan nyt kehoita ketään itselleen eläintä hankkimaan jos allergiaa on, mutta kyllä sitä omaakin elimistöä kannattaa kuunnella
- testit
minulle tehtiin allergiatestit siitepölyille ja tyypillisille allergisoiville ruoka-aineille. Tuloksista ei selvinnyt mitään, en ollut millekään allerginen. Silti oireilen joka kevät samaan aikaan koivun kukinnan mentyä ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907