Tätä ihanaa oinasmiestä olen tapaillut pitkin kuuta moneen otteeseen. Ollaan tultu mainiosti juttuun. Hän kuitenkin kertoi omaavansa tunteita vielä exäänsä kohtaan,ja että on vielä rakastunut häneen. TOi kolahti muhun tietty aika kovaa,mutta enhän sitä hänelle sanonut kun olemme vain ystäviä.Toisaalta hän kertoi vihaavansa exäänsä ja ettei arvosta häntä tippaakaan.
Kannattaako tuota oinasta yrittää iskeä,eli unohtaako hän helposti exänsä. En haluaisi tehdä aloitetta kun oon niin epävarma tästä.Jos joku yrittäisi selventää tilannetta niin olisin tyytyväinen. :) Kiitos!
OINASMIEHEN tunteet. apua.
2
1407
Vastaukset
- Stana
Unohtaa exänsä, jos ihastuu sinuun. Mutta saattaa haluta pelkkää kaveerausta, oinas ihastuu yleensä nopeasti.
Tuo ei ole hyvä merkki että vihaa exää, silloin tunteita on vielä paljon. - OinasÄijä
jos on rakastunut toiseen, on rakastunut toiseen. susta hakee ehkä kaveria tai lohduttajaa.
itse hain pentuna lohdukkeita tytöistä aina, kun tuli ero tai joltakulta "turpiin" henkisesti. en paljon silloin ajatellut, että se voi johonkin sattua, olinhan tehnyt selväks mikä oli pelin henki.(eli oltiin vaan kavereita tai "tää on vaan seksiä"...)
nyt myöhemmin vähän hävettää tollanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003945715- 202364
- 1982201
- 1121584
- 881527
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816