Tätä ihanaa oinasmiestä olen tapaillut pitkin kuuta moneen otteeseen. Ollaan tultu mainiosti juttuun. Hän kuitenkin kertoi omaavansa tunteita vielä exäänsä kohtaan,ja että on vielä rakastunut häneen. TOi kolahti muhun tietty aika kovaa,mutta enhän sitä hänelle sanonut kun olemme vain ystäviä.Toisaalta hän kertoi vihaavansa exäänsä ja ettei arvosta häntä tippaakaan.
Kannattaako tuota oinasta yrittää iskeä,eli unohtaako hän helposti exänsä. En haluaisi tehdä aloitetta kun oon niin epävarma tästä.Jos joku yrittäisi selventää tilannetta niin olisin tyytyväinen. :) Kiitos!
OINASMIEHEN tunteet. apua.
2
1445
Vastaukset
- Stana
Unohtaa exänsä, jos ihastuu sinuun. Mutta saattaa haluta pelkkää kaveerausta, oinas ihastuu yleensä nopeasti.
Tuo ei ole hyvä merkki että vihaa exää, silloin tunteita on vielä paljon. - OinasÄijä
jos on rakastunut toiseen, on rakastunut toiseen. susta hakee ehkä kaveria tai lohduttajaa.
itse hain pentuna lohdukkeita tytöistä aina, kun tuli ero tai joltakulta "turpiin" henkisesti. en paljon silloin ajatellut, että se voi johonkin sattua, olinhan tehnyt selväks mikä oli pelin henki.(eli oltiin vaan kavereita tai "tää on vaan seksiä"...)
nyt myöhemmin vähän hävettää tollanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178