http://www.iltalehti.fi/viihde/200708186478602_vi.shtml
Niin se vain on, naiset, ettei selluliitilta säästy edes maailmantähdet. Äskettäin napatut kuvat Jennifer Lopezin useaan otteeseen maailman seksikkäimmäksi äänestetystä takamuksesta kertovat karua kieltään: muhkuraa on vaikka muille jakaa.
Hui, mikä takamus!
4
1461
Vastaukset
- en ymmärrä
Mitä hui? Eihän tuossa ole mitään kauheaa.
Joillain on ison takapuoli jo geeneissä. Selluliitti ei voi olla niin vakava asia, että sitä pitäisi kauhistella.- ei elämä
mitä kauheeta tossa nyt taas oli. x?? ihan tavallinen vaan siks et se on JLO voi mä säälin julkkiksii.
- maija mehiläinen
Katsoin nämä paljon mainostetut kuvat, mutta en löytänut mitään maata mullistavia "muhkuroita." Lehtien otsikoiden perusteella olisin odottanut vähintään kynnöspeltoa muistuttavaa aluetta, mutta sainkin nähdäkseni suht sutjakassa kunnossa olevan rouvan.
- että menee
ihan häränpyllyä tosiaan tämä homma- Jenniferillä on hyvä takamus ja jos löytyy sellua niin mitäs sitten ? En kyllä kuvien puolesta olis kauheen huolissaan ... Tää menee överiks tän ulkonäön suhteen kohta ja jos nainen ei nainen saa olla , oli sellua tai ei , niin voihan ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808