Olen seurustellut parinkin härkämiehen kanssa ja myös veljeni on härkä, joten huvittuneena lueskelin noita viestejä. Laitanpa myös oman lusikkani soppaan...eli kerron havainnoitani, mitä yhteistä on härkämiehillä:
-ehdottoman jästipäitä; turha päätä kääntää, jos asia on päätetty =)
-omanarvontuntoisia; tietävät usein itse parhaiten, toimivat sen mukaan, itselleen nauramiselle löytyy kyllä raja nopeastikin =)
-hyviä rakastajia (en tiedä veljestä); helliä, rajuja, ottavat naisen huomioon, tekevät siitä taidetta...
-luovuttavat joissakin asioissa liian helpolla; eivät viitsi nähdä vaivaa, liian työlästä...
-oman tiensä kulkijoita; huonoja tekemään kompromisseja ainakaan siten, että pitäisi tinkiä omista asioistaan...sopeutumattomiako?
-kilttejä, ystävällisiä ja auttavaisia.
-hyviä seuramiehiä, mukavaa seuraa
-mukavuudenhaluisia; tottuvat nopeasti passaamiseen ja osaavat sitä vaatia...
-ulkoiset puitteet tärkeitä?
Härkämiehen ominaisuuksia kokemuksella
3
1806
Vastaukset
- Härkä
luettelemasi yksityiskohdat olivat hivelevää, ymmärrystä huokuvaa ja lähes hyväilevää- luettavaa.Kysyisin mitä ovat "ulkoiset tekijät"? Ns. "hyvännäköinen" on monasti-aina-täysin tyhjää metritavaraa, jota valitettavasti naiset itse myyvät.Kun sensijaan kaikki inhimilliseen viittaavat "virheet", kuten rako hampaiden välissä,ärrävika,savonmurre, saamenkieli ,pisamat. Kaikki ne asiat, joita aikuisuuteen valmistautuva ja ymmärrettävästi epävarma nainen, peittää parhaansa mukaan
- jästipää
tunnistin itseni noista luettelemistasi ominaisuuksista 100%.
Tunnet härkämiehen ihmeteltävän hyvin. :)
Nämä ominaisuudet saavat aikaan sen, että elämä tuntuu joskus hankalalta, kun lyö päätänsä itsepäisesti samaan mäntyyn.
Me härät taidetaan olla enempi sellaisia oman tien kulkijoita. Halutaan itse määrätä suunnasta ja vauhdista, vaikka se sit olis huima kyyti alamäkeen.
Ulkoisiin asioihin tartun itse kiusallisen usein. Jokin yksittäinen asia kiinnittää huomion, oli se sitten rako etuhampaissa, suuri luomi, puhevika tai rumat kynnet. Tuosta syystä tunnustaudun hyvin krantuksi. Ovatkohan muut härät yhtä ronkeleita kumppanin valinnassa?
Eroottisina taiteilijoina me härät ollaan huippuluokkaa, se kohta listassasi pitää paikkansa prikulleen.
Yksi asia siitä listasta puuttuu; maailmanmurehtija. Me härät olemme kuulemma kovin herkästi surullisia maailman pahuudesta. Toinen, mitä väitetään on, että olisimme mustasukkaisia. Omalta kohdalta en tuota
tunnusta.
Kaikenkaikkiaan ollaan kait hyviä seuramiehiä ja aika velikultia, me jästipäiset härät. :) - kaurissnainen
kaiken tuon ihanan lisäksi olen huomannut että härät ovat ihmisiä joiden kanssa on ilo ihmetellä luonnon kauneutta. Hän osaa nauttia esim. mökkeilyn antamasta rauhasta ja hänen kanssaan on ihanaa paeta edes hetkeksi kaupungin vilskeestä läheisen lammen rantaan. Olen huomannut että härkä -miehet ovat usein myös huolissaan miten me ihmiset luontoa kohtelemme (ehkä sitä "maailman pahuuden" murehtimista tuokin).
Aivan ihania tuittupäitä kaikki tapaamani kauriit, periaatteet ovat olleet aina kohdallaan! Ihailen sitä vakautta ja jonkinlaista vanhoillisuutta kaikessa toiminnassa. Itse kauriina en voi sietää sellaista pelehtimistä ja ilman järkeä elämisestä. Härkien kanssa tunnen aina jonkinlaisen siteen ja monesti tuntuu että molemmat katsomme tulevaisuuteen yhtä päättäväisesti rinta rinnan.
Erään härkä -miehen lausahdus (ehkä noin parin tunnin juttelun jälkeen, kun kysyin miten hän kuvailisi itseään) kuului näin. "Elämässä on tärkeää että pitää kiinni arvoistaan ja siitä mihin uskoo. Vaikkei ne asiat sopisikaan yhteen muiden ihmisten periaatteiden kanssa, voi sitä silti tulla toimeen, mutta omat päätökset pidetään. Osaan olla mukava ihminen jokaiselle, mutta jos tpinen osapuoli syystä tai toisesta alkaa toden teolla vittuilemaan niin osaan kyllä loppupeleissä olla kaksi kertaa sitä toista pahempi."
Minusta se kertoi kaiken oleellisen. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218