Tietääkö kukaan miten staffit tulee toimeen kissojen kanssa? Minulla on kaksi kissaa, leikatut uros ja naaras. Naaras on nyt kolme ja uros vähän päälle vuoden vanha. Naaraskissani on tottunut koiriin ollessaan pienempi, mutta ei ole nyt lähiaikoina koiraa nähnyt, pienempänä tämän kissan paras kaveri oli koira. Uros kissani ei hirveesti ole koiria nähnyt, paitsi ulkona ollessamme, ja ei hirveesti vihaa näytä koiria kohtaan, vaan enemmänkin kiinnostusta. Joten uskoisin että kissani koiraan tottuisivat ilman mitään ongelmia. Onko uros vai naaras yleisesti ottaen lempeämpi kissoja kohtaan?
Olen jo monta vuotta halunnut koiraa mutta en ole ollut siihen vielä valmis. Olenkin nyt miettinyt, jos ottaisin koiran ensi kesänä ja rotuja selaillessani olen ihastunut hyvin paljon staffeihin. Rodun kuvaus vastaa juuri sitä mitä minä koiralta haluan.
Asumme nyt kissojen kanssa pienessä kerrostaloyksiössä ja kun koira sitten joskus meille tulee, muutamme vähän isompaan. Minkä kokoinen asunto pitäisi minimillään mielestänne olle meidän pikku perheellemme koiran tulon jälkeen? Ja sellaista vielä haluaisin kysyä että osaako kukaan sanoa suurinpiirtein paljon staffi tulee kuukadessa maksamaan?
Muitakin tietoja saa laittaa. Netistä ei enää uutta tietoa löydy, kerta olen jo tutkinut kaikki sivut :) Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Staffordshirenterrieri ja kissat
2
1412
Vastaukset
- käyny
Menepä rekisteröitymään ja katselemaan www.staffit.info. Sieltä löydät kyllä vastaukset kaikkeen mieltä askarruttaviin kysymyksiin ;)
- Staffi3
Staffi tulee mielestäni hyvin toimeen kissan kanssa. Meille tuli kesällä jo toinen kissan pentu, (ensimmäinen kissa kuoli ilkivallan kohteena) ja hyvin 3 vuotias staffi herramme otti pennun vastaan. Staffeilla on melkko korkea kipukynnys, siksi se sietää pitkään kissan leikkejä. Korvat nuolevat aina toisiltaan. Staffimme on lempeä,liikunnasta nauttiva sohvaperuna. Staffi ei mikään hirmu syöppö ole ainakaan meillä, tosin vähän ronkeli ruuan suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576