Onko Kreikan niemimaalla hyviä perhekohteita ja millainen paikka se muuten on, rannat esim? Esim Tolo tai joku muu vastaava kohde, onko kukaan käynyt? Suositelkaa =) Yksi 3,5v mukana!
Kreikan mantereelle?
1
1057
Vastaukset
- Nimetön
Itse olin Loutrakissa pari vuotta sitten;ihana paikka jos ei etsi mitään piletystä.paljon hyviä ruokapaikkoja ja toihan on hanha kylpyläkaupunki että mahdollisuuksia jos jonkinmoisiin hoitoihin olis ollut.Sieltä myös reilu tunti bussilla ja on ateenassa!Muutenkin likellä paljon historiallisia paikkoja;korintin kanava esim.Ranta siellä oli isoa kiveä ja melkoisen äkkisyvää että siinä mielessä ei ehkä ole kovin lapsiystävällinen eikä kyllä mun silmään näkynyt uima-altaitakaan.Siellä ei paljon muuten turistit silmään pistäneet;oli kreikkalaisten suosiossa, varsinkin ateenalaiset kuulemma tulevat viikonloppuisin lomaileen.Suosittelen jos haluaa katella vähän muutakin kuin rantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942603- 1961000
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti135737- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494