hartiakipu...

niimar

Moi!

Ne joilla on kohdunulkoinen ollut, niin osaisitteko kertoa että millaista teidän hartikipu/pisto oli ja missä vaiheessa se tuli?

mulla hartiat olleet yli viikon kipeät, ei ole mitään pistoa.
Kipu myös tuntuu välillä niskoissa ja käsissä/sormissa asti.

Minulla on ollut yksi kohdunulkoinen ja silloi vain hetkellisesti "tuikkasi" olkaan kun munajohdin repes.

Mutta voiko kipuja olla jo pitkään ennenkuin munajohdin repeää ja ihan varhaisilla viikoilla?

itse nyt rv 5 0 ja kiputuntemusta ollut yli viikon.
On myös ollut flunssaa tässä, joka voi kai tällästä aiheuttaa ja jotenkin kai tiedostamatta jännitän hartioita.

Raskaushormoni arvot nousseet hyvin.

rv 4 3 oli 1115 ja rv 4 5 2611, sekä ultrassa tuolloin 4 3 mahdollisesti näkyi 5mm halkasijaltaan oleva raskauspussi.

munajohtimessa ei näkynyt mitään muodostumia.
munasarjassa löydettiin 100% varma keltarauhaskysta.

Pelkään niin kamalsti kohdunulkoista vbieläkin, vaikka lääkärin mielestä riski alka aoleen aika minimaalinen.

Mites teillä joilla on kohdunulkoinen ollut, niin mitä noi hcg arvot ovat olleet?

ja tosiaan onko hartioissa ollut kipuja paljon ennen kun tilanne ollut akuutti.

Olen toisaalta ymmärtänyt että hartiapisto on jokin palleärsytys tai et vatsaonteloon on vuotanut verta ja silloin myös jo kovia kipuja vatsassa.

Kipuja ei ole vatsassa.

mulla se kohdunulkoinen repesi viikoilla 8 0.
Silloin siis menetin oikean munajohtimen.

rv 5 0

4

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enimillään

ku:ssa oli minulla n. 500

• Mie vaan

Mulla todettiin Ku maaliskussa ja silloin minulla oli todella kovia kipuja hartijoiden seudussa,sellaista viiltävää/pistävän säteilevää kipua,kipua oli myös myös mahassa joten kävely oli todella hankalaa.

Raskaus oli viikolla 6 6 mutta sikiö oli koteloitunut toiseen munatorveen jota ei kuitenkaan poistettu ja vuosin kohtuun 500 ml verta joten joutuivat sitten operoimaan.

Tulin 5 vkoa operaation jälkeen uudelleen raskaaksi jonka seurauksena kärsin alussa noin vko:lle 6 asti vieläkin hartia kivuista ja pelkäsin että taas tulee uusi KU.

Minulle tehtiin varhaisultra tuolla viikolla ja kaikki oli ok,eli sikiö oikeassa paikassa yms.

Sen jälkeen kivut loppuivat koska aloin enempi luottamaan että raskaus etenee normaalisti.

Nyt rv.20 0 ja kaikki ainakin toistaiseksi hyvin.

Toivottavasti myös sinulla!

• Nimetön

Luulen, että sulla kaikki OK .Ei muuta ,kun seuraa koko ajaan HCG arvot . ONNEA!

• kävinäinkinikävästi

Jo kuusi päivää ennen repeämistä tunsin hartiakipua ja kipua kädessä ajoittain. En epäillyt mitään kun en tiennyt mitä oire meinaa. Kuuden päivän päästä repesi ja vuosin sisäisesti melkein kuiviin ennen hätäleikkausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      189
      4946
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1354
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1200
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe