Kun mä katon tuolla tv.linkis noita videoita, niin ennen mä pystyin kattomaan jotain ja se latas samalla mut nyt se lataus pysähtyy :( onko siis asetuksissa vikaa vai se vaan on niin? katoin ite kyllä asetuksii mut en osaa tehä itse mitään, ainoastaan se että antaa sille luvan ladata koneelle niin paljon tavaraa ku haluaa eikä rajota sitä. nii mikä on ongelma? :p
Lataaminen loppuu
jaapaajaapaa
3
642
Vastaukset
- sattuu katselemaan
smaan aikaan:) tai sitten linjasi sahaa edestakaisin eli toimii huonosti. kerroppa keltä operaattorilta sulla on linja?
- jaapaajaapaa
Joo varmaan siitä sitte ku on ollaan valitettu tästä netistä ainaki 100 kertaa tää on muuten Nette.
- vitun warettajat
poliisi vei. ylläpitäjä vankilassa.
http://www.guardian.co.uk/business/2007/oct/19/digitalmedia.media
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1573986Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3792937Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12249Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502150Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161854No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111745Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1651383- 931263
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21246Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu931110