Kun mä katon tuolla tv.linkis noita videoita, niin ennen mä pystyin kattomaan jotain ja se latas samalla mut nyt se lataus pysähtyy :( onko siis asetuksissa vikaa vai se vaan on niin? katoin ite kyllä asetuksii mut en osaa tehä itse mitään, ainoastaan se että antaa sille luvan ladata koneelle niin paljon tavaraa ku haluaa eikä rajota sitä. nii mikä on ongelma? :p
Lataaminen loppuu
jaapaajaapaa
3
624
Vastaukset
- sattuu katselemaan
smaan aikaan:) tai sitten linjasi sahaa edestakaisin eli toimii huonosti. kerroppa keltä operaattorilta sulla on linja?
- jaapaajaapaa
Joo varmaan siitä sitte ku on ollaan valitettu tästä netistä ainaki 100 kertaa tää on muuten Nette.
- vitun warettajat
poliisi vei. ylläpitäjä vankilassa.
http://www.guardian.co.uk/business/2007/oct/19/digitalmedia.media
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1933971
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921896Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281572- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251266Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1951016