Rapu ja muut merkit

yhdessä, kavereina ja viham...

itse olen rapunainen.

Mietin tässä, että omassa elämässäni, vihamiehenäni toimii skorppioninainen. En ymmärrä missä mättää mutta en vain siedä häntä. Miksi kestän skorppionimies kaveriani paremmin kuin vihaamaani skorppioninaista? Yhdessä, olen ollut tavallaan leijonamiehen kanssa. Nyt ollaan tuttuja. Nyt on Oinas kiinnostunut ja tykkään siitäkin, ja myönnetty molemmille että toisistamme tykätään. Kavereita on monea sortti; vaakaa, kaloja, kaksosta, toisita rapuja, skorpionia, vesimiestä, oinasta, jousimiesta, leijonaa, härkää, neitsyttä ja kaurista.
Äitini on kauris, isäni kaksonen. Mietin, että koska ravut rakastavat perhettään, etenkin äitiään, miksen minä rakasta? Kun olen heidän kanssaan, tuntuu että elän vain ihmisten kanssa joden kanssa satun vain olemaan sukua.

Löytyykö samanlaisia tapauksia vai erilaisia? olisi mukava tietää.

5

3007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SANNULI

      heips! järki kättteen! mut miulle on ennustettu skorpparimiestä eli oon rapu nainen. tosin ei oo kohille osunna. noi alku´mekit päteee,mut tosin äipä ja iskän kaa. ota sitä skorpparia tai vaakamiestä. miulla vakamies ja aivan ihana, ennustaja povas skorpparia,mut tää vaaka elämäni mies. jotenka,kokemusta on, RAPU NAINEN OTA VAAKAMIES,JOS ET SA RAPUMIESTÄ. MIETIPPÄ SITÄ!

    • sannuli

      oikeesti! siun pittää tehä kuten itetäs tuntuu. oon rapunainen ja onnnellinen vaakamiehen kaa. tosin myös rapu toisen löytää. mut nyt ONNELLINEN ON! omassa harkinnassa katsii pittee asiat. ELI OMAHARKINTA!

      • Mandy

        Heippa!Olen rapunainen ja olin naimisissa leijonamiehen kaa.Hän ajatteli liikaa itseään ja egoaan eikä huomioinut minua tarpeeksi.Erosimme.Tämän jälkeen tapasin Oinasmiehen ja hän oli aivan ihana,mutta myös liikaa ajatteli itseään.Sitten tapasin rapumiehen ja hänen kanssaan ollaan oltu 10v. yhdessä ja hyvin menee kun molemmat ottavat myös toisen tunteet huomioon....


      • ssssssssss--
        Mandy kirjoitti:

        Heippa!Olen rapunainen ja olin naimisissa leijonamiehen kaa.Hän ajatteli liikaa itseään ja egoaan eikä huomioinut minua tarpeeksi.Erosimme.Tämän jälkeen tapasin Oinasmiehen ja hän oli aivan ihana,mutta myös liikaa ajatteli itseään.Sitten tapasin rapumiehen ja hänen kanssaan ollaan oltu 10v. yhdessä ja hyvin menee kun molemmat ottavat myös toisen tunteet huomioon....

        Jaa-a, itse tulen täydellisesti toimeen skorppareitten kanssa. Rapunainen minäkin.


    • N-skorp

      Samaa kokenut vanhempiensa kanssa..miesvalinnat vaan vaikeita..saa lukea että skorp rapu tai skorp kalat sop toisilleen.No ei kauheesti kokem kalasta mut monta yritystä rapua...mutta niin piiittkkkäää prosessi tuon merkin kanssa jos löytää itelleen mielyttävän ihmisen,ravutkin kaikki erilaisia vaikka jotain samaa löytyy..riippuu niin monesta tekijästä,muut linnunradat ym vaikuttaa taustalla..sama pätee merkkiin kuin merkkiin..ja siihen mitä molemmat haluaa..aiai ei ole helppoo ihmis-suhteet ja niiden tulkitseminen omalla kohdallaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe