Laittakaa te kaikki tähän ketjuun tietojanne jotka saa joulukuussa oman pikkuisen/pikkuiset=D
Tässä omani:
Ikä:24, yh, laskettuaika: 4.12.07, synnytyspaikka: TAYS, ensimmäinen lapsi tulossa, sukupuolesta ei ole tietoa
Joulumammat, ilmoittautukaa=)
22
1166
Vastaukset
- LA 5.12
eli tosiaan la ois 5.12.07
synnytyspaikka: Jorvi
toinen lapsi tulossa.
4d ultran mukaan tyttö tulossa,esikoinen poika=)- vielä...
niin ja omaa ikää on 22v
- tonttua odotellessa
3-kymppinen ,esikoisen la 14.12. TAYS synnytyspaikka, eikä mekään tiedetä sukupuolta!
- tääl..
Ikää sellanen 29v. LA olisi 13.12. Ensimmäinen lapsi tulossa ja sukupuolesta ei tietoa :)
- mamimama
Ikä on 32v.
Laskettu aika on 23.12
Synnyttämään oon menossa Turkuun TYKSIIN
Eka vauva on tulossa
ja ultran mukaan pikkuinen olis tyttö =)- Toista odotteleva
Ikää mulla on 26v.
Toista odotellaan ja LA on 24.12.
Sukupuolta ei haluttu selvittää.
- joulumammeli
Elikkäs la olis 16.12 ja toista odotellaan. Ikää on 25v ja synnyttämään menen Kemiin länskään. Niin ja tulijan sukupuolesta ei tietoa.
- Hot Mama :D
Joulukuun vika päivä laskettu. Ikä : 18, synnytyspaikka SATKS, esikoinen jonka sukupuolesta ei vielä tietoa :)
- Monica1983
Ikä: 24
LA: 14.12.07
Synnytyspaikka: KYS
Ensimmäinen lapsi tuloillaan
Tyttö olo ollut alusta asti ja ultrassa sanoivat tytöksi. Olen 33v. La 20.12. Toinen lapsi. ei tietoa kumpi tulee. Mikkelin keskussairaala (toivottavasti kerkeää)
- .........
ikää 28 vuotta, la 29.12, kolmas lapsi
sairaala NKL ja poika tulossa. - jouluodottelija
3-kymppinen olen ja 1. lasta odotetetaan, LA on jouluaattona ja laitoksena kättäri. Sukupuoli selvinnee sitten synnytyksen yhteydessä eli täysi mysteeri toistaiseksi.
- jouluksi kotiin ?
Täällä yksi mukaan joukkoon.
Ikä: 28, avoliitossa,
Laskettuaika: 12.12.2007. Synnytyspaikka: P-Hks.
Esikoinen kanssa tulossa eikä sukupuolta ole vielä otettu selville.- äiskä...
Ikä:27v
Laskettuaika:25.12
synnytyspaikka:Päijät hämeen keskussairaala, lahti
Esikoinen on poika ja tästä ei haluttu ottaa selville kumpi tulee on sitten yllätys molemmille:) - ...
Sama LA, sama sairaala. ;)
- värkkääjä
35v. avoliitossa. Laskettu aika 8.12. ja tämä on viides lapsi. Sukupuolesta ei tietoa kaikki aiemmat tyttöjä. Synnytyspaikka Satakunnan keskussairaala.
- julmor
ikä 26,
LA 21.12.
synnytyssairaala Herning, Tanska
ei ole tietoa kumpi on tulossa, "pakettiin ei saa kajota ennenkun se annetaan :)"- julmor
ja ensimmäinen lapsi tulossa...
- jouluodottelija
elikkä LA 12.12 ja esikoistani odotan. ikä 19w.. sukupuolesta ei tietoa.. mutta tyttömäinen olo on, joten saa nähdä tuleeko tyttö :) ja synnytyspaikka on mikkelin keskussairaala!
- Minmie
Ihan loppuvuodesta meilläkin odotellaan. Ens kuun alussa 4d-ultraan jossa se sukupuolikin pitäis selvitä. Ensimmäinen on siis tulossa ja ikää minulla 28v. Mies on vuoden vanhempi.
- Stan
Ikäni 26, toinen tulossa, la 7.12.2007, avoliitossa, synnytän TYKSissä, en tiedä kumpi tulee
- Kukma67
Heips!
Esikoisen laskettuaika on 9.12.07. Erinäisten tutkimusten seurauksena saatiin tietää, että poika tulee. Synnytyspaikka K-HKS, Hämeenlinna. Ikää itselläni 24 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311519
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!481416Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681083Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r91949- 105933
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51835Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59685
- 34666