Laittakaa te kaikki tähän ketjuun tietojanne jotka saa joulukuussa oman pikkuisen/pikkuiset=D
Tässä omani:
Ikä:24, yh, laskettuaika: 4.12.07, synnytyspaikka: TAYS, ensimmäinen lapsi tulossa, sukupuolesta ei ole tietoa
Joulumammat, ilmoittautukaa=)
22
1166
Vastaukset
- LA 5.12
eli tosiaan la ois 5.12.07
synnytyspaikka: Jorvi
toinen lapsi tulossa.
4d ultran mukaan tyttö tulossa,esikoinen poika=)- vielä...
niin ja omaa ikää on 22v
- tonttua odotellessa
3-kymppinen ,esikoisen la 14.12. TAYS synnytyspaikka, eikä mekään tiedetä sukupuolta!
- tääl..
Ikää sellanen 29v. LA olisi 13.12. Ensimmäinen lapsi tulossa ja sukupuolesta ei tietoa :)
- mamimama
Ikä on 32v.
Laskettu aika on 23.12
Synnyttämään oon menossa Turkuun TYKSIIN
Eka vauva on tulossa
ja ultran mukaan pikkuinen olis tyttö =)- Toista odotteleva
Ikää mulla on 26v.
Toista odotellaan ja LA on 24.12.
Sukupuolta ei haluttu selvittää.
- joulumammeli
Elikkäs la olis 16.12 ja toista odotellaan. Ikää on 25v ja synnyttämään menen Kemiin länskään. Niin ja tulijan sukupuolesta ei tietoa.
- Hot Mama :D
Joulukuun vika päivä laskettu. Ikä : 18, synnytyspaikka SATKS, esikoinen jonka sukupuolesta ei vielä tietoa :)
- Monica1983
Ikä: 24
LA: 14.12.07
Synnytyspaikka: KYS
Ensimmäinen lapsi tuloillaan
Tyttö olo ollut alusta asti ja ultrassa sanoivat tytöksi. Olen 33v. La 20.12. Toinen lapsi. ei tietoa kumpi tulee. Mikkelin keskussairaala (toivottavasti kerkeää)
- .........
ikää 28 vuotta, la 29.12, kolmas lapsi
sairaala NKL ja poika tulossa. - jouluodottelija
3-kymppinen olen ja 1. lasta odotetetaan, LA on jouluaattona ja laitoksena kättäri. Sukupuoli selvinnee sitten synnytyksen yhteydessä eli täysi mysteeri toistaiseksi.
- jouluksi kotiin ?
Täällä yksi mukaan joukkoon.
Ikä: 28, avoliitossa,
Laskettuaika: 12.12.2007. Synnytyspaikka: P-Hks.
Esikoinen kanssa tulossa eikä sukupuolta ole vielä otettu selville.- äiskä...
Ikä:27v
Laskettuaika:25.12
synnytyspaikka:Päijät hämeen keskussairaala, lahti
Esikoinen on poika ja tästä ei haluttu ottaa selville kumpi tulee on sitten yllätys molemmille:) - ...
Sama LA, sama sairaala. ;)
- värkkääjä
35v. avoliitossa. Laskettu aika 8.12. ja tämä on viides lapsi. Sukupuolesta ei tietoa kaikki aiemmat tyttöjä. Synnytyspaikka Satakunnan keskussairaala.
- julmor
ikä 26,
LA 21.12.
synnytyssairaala Herning, Tanska
ei ole tietoa kumpi on tulossa, "pakettiin ei saa kajota ennenkun se annetaan :)"- julmor
ja ensimmäinen lapsi tulossa...
- jouluodottelija
elikkä LA 12.12 ja esikoistani odotan. ikä 19w.. sukupuolesta ei tietoa.. mutta tyttömäinen olo on, joten saa nähdä tuleeko tyttö :) ja synnytyspaikka on mikkelin keskussairaala!
- Minmie
Ihan loppuvuodesta meilläkin odotellaan. Ens kuun alussa 4d-ultraan jossa se sukupuolikin pitäis selvitä. Ensimmäinen on siis tulossa ja ikää minulla 28v. Mies on vuoden vanhempi.
- Stan
Ikäni 26, toinen tulossa, la 7.12.2007, avoliitossa, synnytän TYKSissä, en tiedä kumpi tulee
- Kukma67
Heips!
Esikoisen laskettuaika on 9.12.07. Erinäisten tutkimusten seurauksena saatiin tietää, että poika tulee. Synnytyspaikka K-HKS, Hämeenlinna. Ikää itselläni 24 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691