Joulumammat, ilmoittautukaa=)

itsekkin silloin=D

Laittakaa te kaikki tähän ketjuun tietojanne jotka saa joulukuussa oman pikkuisen/pikkuiset=D

Tässä omani:

Ikä:24, yh, laskettuaika: 4.12.07, synnytyspaikka: TAYS, ensimmäinen lapsi tulossa, sukupuolesta ei ole tietoa

22

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LA 5.12

      eli tosiaan la ois 5.12.07
      synnytyspaikka: Jorvi
      toinen lapsi tulossa.
      4d ultran mukaan tyttö tulossa,esikoinen poika=)

      • vielä...

        niin ja omaa ikää on 22v


    • tonttua odotellessa

      3-kymppinen ,esikoisen la 14.12. TAYS synnytyspaikka, eikä mekään tiedetä sukupuolta!

    • tääl..

      Ikää sellanen 29v. LA olisi 13.12. Ensimmäinen lapsi tulossa ja sukupuolesta ei tietoa :)

    • mamimama

      Ikä on 32v.
      Laskettu aika on 23.12
      Synnyttämään oon menossa Turkuun TYKSIIN
      Eka vauva on tulossa
      ja ultran mukaan pikkuinen olis tyttö =)

      • Toista odotteleva

        Ikää mulla on 26v.

        Toista odotellaan ja LA on 24.12.
        Sukupuolta ei haluttu selvittää.


    • joulumammeli

      Elikkäs la olis 16.12 ja toista odotellaan. Ikää on 25v ja synnyttämään menen Kemiin länskään. Niin ja tulijan sukupuolesta ei tietoa.

    • Hot Mama :D

      Joulukuun vika päivä laskettu. Ikä : 18, synnytyspaikka SATKS, esikoinen jonka sukupuolesta ei vielä tietoa :)

    • Monica1983

      Ikä: 24
      LA: 14.12.07
      Synnytyspaikka: KYS
      Ensimmäinen lapsi tuloillaan
      Tyttö olo ollut alusta asti ja ultrassa sanoivat tytöksi.

    • Olen 33v. La 20.12. Toinen lapsi. ei tietoa kumpi tulee. Mikkelin keskussairaala (toivottavasti kerkeää)

    • .........

      ikää 28 vuotta, la 29.12, kolmas lapsi
      sairaala NKL ja poika tulossa.

    • jouluodottelija

      3-kymppinen olen ja 1. lasta odotetetaan, LA on jouluaattona ja laitoksena kättäri. Sukupuoli selvinnee sitten synnytyksen yhteydessä eli täysi mysteeri toistaiseksi.

    • jouluksi kotiin ?

      Täällä yksi mukaan joukkoon.

      Ikä: 28, avoliitossa,
      Laskettuaika: 12.12.2007. Synnytyspaikka: P-Hks.
      Esikoinen kanssa tulossa eikä sukupuolta ole vielä otettu selville.

      • äiskä...

        Ikä:27v
        Laskettuaika:25.12
        synnytyspaikka:Päijät hämeen keskussairaala, lahti
        Esikoinen on poika ja tästä ei haluttu ottaa selville kumpi tulee on sitten yllätys molemmille:)


      • ...

        Sama LA, sama sairaala. ;)


    • värkkääjä

      35v. avoliitossa. Laskettu aika 8.12. ja tämä on viides lapsi. Sukupuolesta ei tietoa kaikki aiemmat tyttöjä. Synnytyspaikka Satakunnan keskussairaala.

    • julmor

      ikä 26,
      LA 21.12.
      synnytyssairaala Herning, Tanska
      ei ole tietoa kumpi on tulossa, "pakettiin ei saa kajota ennenkun se annetaan :)"

      • julmor

        ja ensimmäinen lapsi tulossa...


    • jouluodottelija

      elikkä LA 12.12 ja esikoistani odotan. ikä 19w.. sukupuolesta ei tietoa.. mutta tyttömäinen olo on, joten saa nähdä tuleeko tyttö :) ja synnytyspaikka on mikkelin keskussairaala!

    • Minmie

      Ihan loppuvuodesta meilläkin odotellaan. Ens kuun alussa 4d-ultraan jossa se sukupuolikin pitäis selvitä. Ensimmäinen on siis tulossa ja ikää minulla 28v. Mies on vuoden vanhempi.

    • Stan

      Ikäni 26, toinen tulossa, la 7.12.2007, avoliitossa, synnytän TYKSissä, en tiedä kumpi tulee

    • Kukma67

      Heips!
      Esikoisen laskettuaika on 9.12.07. Erinäisten tutkimusten seurauksena saatiin tietää, että poika tulee. Synnytyspaikka K-HKS, Hämeenlinna. Ikää itselläni 24 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      2000
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1034
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1032
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      120
      809
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      773
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      123
      700
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      691
    Aihe