Onko teidän mielestänne joustava sänky sama asia kuin pehmeä sänky!? Mieheni ei ymmärrä kun sanon, että joustava sänky ja pehmeä sänky ovat kaksi eri asiaa. Ymmärrättekö eron, kun siis puhutaan sängyn ominaisuuksista? Minusta joustavalla sängyllä on hyvä nukkua, pehmeällä taas ei ole.
Joustava sänky = pehmeä sänky?
3
828
Vastaukset
- selkäsärkyinen
tästä samasta asiasta.Kun rupesin puhumaan uusien patjojen ostamisesta,koska selkäni on kipeä.Mieheni ehdotus oli,että otetaan vieraspatja runkopatjani pälle,kun se on pehmeä.Olin jo aijeemin sanonut että vanha on liian pehmeä ja tarvitsisin jämäkän ja joustavan patjan.Että näin.
Nyt minulla on Tempurin sijauspatja testattavana parin viikon ajan. - seppo poika
Pehmeässä patjassa ihminen "uppoaa" syvemmälle siitä kohdasta missä makaa ja joustavassa patjassa patja "joustaa" laajemmalta alueelta ja näin ollen tukee selkärankaa paremmin. Sama kuin kertaa vaikka mäntylautaa joka on kahden tynnyrin päällä ja istuu siihen --> lauta joustaa ja näin ollen ihminen ei rysähdä maahan. Sitten kun tekee saman asian vaikka patjalla --> patja ei ole niin joustava vaan menee kasaa ja näin ollen tipahdat maahan. Jos ei talon isäntä tätä usko niin käske mennä kokeilemaan.
- selkäkroonikko
Olen samaa mieltä ja selkäkroonikkona voin sanoa että vanhat patjat menettävät joustavuutensa eivätkä enään tue ihmisen selkärankaa mitenkään vaan muotoituu tämän mukaan jolloin nukkuminen on tuskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 401710
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151559Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 711133
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142896